KPN pre order iPhone 7 en alle missers in deze, hoe los je het op?
Zie onderstaande conversatie met KPN en graag jullie mening of jullie hier iets mee kunnen?
--------------------------------------------------------------------------------------
ANTWOORD KPN
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
MIJN ANTWOORD
---------------------------------------------------------------------
ANTWOORD KPN
---------------------------------------------------------------------------------------
MIJN ANTWOORD
Kunt u dit niet samenvatten?
Wat moeten we met een dergelijk verhaal, ik zie geen vraag.
De vraag is of wij er iets mee kunnen. :-)) de grapjurk.
Inderdaad grapjurk. Nou, ik kan helemaal niets met dat verhaal, ik ga het zelfs niet allemaal lezen....
Topantwoord
Lijkt op het verhaal van abonnement verlengen bij KPN. Alleen een andere naam. En geen echtgenoot die ook een Iphone 7 heeft besteld. En nee @aurora1, het is geen vraag maar een mededeling. Maar ook: het e-mail adres van @Haiko Wantia is nu bekend, kennelijk ook, zoals geschreven op het Radar Forum. Lekker handig. ☻
Heb de foto al weggehaald, bedankt voor je reactie.
Maar het blijft eenonzinig verhaal
Vergaat je wereld als je de iPhone 7 niet als een van de eerste in Nederland hebt? Je weet toch dat Apple in het begin voor een kunstmatig tekort zorgt om de hype, die overigens wel opgedroogd is, te vergroten?
Nee, we kunnen hier helemaal niets mee. In november is deze telefoon van ruim duizend euro weer leverbaar.
1000 euro slechts je meent het. CHINA rommel en dat is Apple geworden.
En voor datzelfde geld koop je dus ook 8,7 Android (net zo'n slecht mos) telefoons, met nagenoeg dezelfde specs..
Maar wat wilt u nu? Moet KPN die roze of gouden soms zwart verven? Of verwacht u dat KPN iemand anders die ook een pre-order heeft geplaatst bericht dat helaas Haiko voorgaat want die staat met een topic op het internet? Neem een andere kleur als u zo zit te gillen om een mobieltje.
Verschrikkelijk eigenlijk die heisa over een mobieltje.
Waar niet is, verliest de keizer zijn recht. Heel simpel.
En wat zouden wij hiermee moeten kunnen? Moeten we helpen stampvoeten? Heeft geen effect hoor.
Wat ik wil is dat KPN gewoon op volgorde van aanvraag uitlevert. Niets meer of minder, lees ook de conversatie alvorens u oordeelt. KPN heeft namelijk i.v.m overbelasting van de server een deel van de orders laten vallen. Terwijl ik gezien de 2 orderbevestigingen welke ik van hen heb mogen ontvangen in de veronderstelling was dat het allemaal geregeld was. Al uw resterende opmerkingen en oordelen hieromtrent zijn dan ook niet relevant. En is ook niet wat ik vraag!
En wat u vraagt, krijgt u niet. Klaar.
Lees de eerste regel onder de titel.
Antwoord op de eerste regel onder de titel 'Nee dat kunnen wij NIET'.
Het gevraagde item kan niet geleverd worden, nou jammer dan. KPN legt je netjes uit wat er aan de hand is, wat de vertraging heeft veroorzaakt én dan nog wil je het niet snappen. En dit gezeur om de allernieuwste iPhone!? Triest hoor, en ja, dat mag ik vinden. Hoezo kun je niet wachten tot het wel geleverd kan worden? Trouwe klant, wat al helemaal nergens opslaat, of niet, er is géén of te weinig voorraad. Denk je nou echt dat Kassa of welk programma dan ook voor een snellere levering zal zorgen? Ook je bericht melden op Facebook zal hier in niets aan veranderen, mits je nog in sprookjes gelooft. Dus vergeet het maar.
En dan ook nog je bericht richten aan de directeur van KPN?!
Ik kan me ergens wel indenken dat je hier van baalt, maar je moet nu niet net doen of dit een wereldramp is. Ja, voor je gevoel wel, maar je overdrijft.
Succes met je tromgeroffel!
Wanneer je ruim 1000 Euro overhebt voor een schijnwerkelijkheid lijkt alles 'normaal'.
Was normaal geen probleem hoor echter wil het toeval dat m'n huidige toestel stuk is en het toestel dat ik te leven heb terug moet naar de eigenaar omdat deze z'n eigen toestel heeft laten vallen.
Dan nog is het nergens voor nodig om KPN in het kwade daglicht te zetten. Ze geven je tekst én uitleg. Dat dit niet is wat je wil horen is dan jammer, maar wel een feit. Dat je toestel kapot is, is vervelend maar ook daar kan KPN niets aan doen.
Uw vraag lijkt er eerder er zo een te zijn van geen vraag. Breng het te berde bij Kassa! of Radar maar geen te langdradige verhalen waaruit evenmin blijkt of u als particulier danwel zakelijk handelt. Terecht wordt er gesteld dat u geen vraag stelt maar een monoloog houdt. KPN kan mogelijk het door u gevraagde niet leveren. Wie wel dan. Is geen vraag voor dit forum. En dat leent zich ook niet voor een ´Klachtenzang´waarbij een vraagsteller (welke) meent een bedrijf in discrediet te brengen door een model te vragen (moeilijk leverbaar) alsook de bijbehorende eisen 128GB. U kunt zich dat klaarblijkelijk permiteren en nu voor het alllerlaatst. Neem een Samsung S7 32 GB intern ruim 250GB extern maar in de telefoon en houdt op met zeuren. Apple heeft een Cloud waardoor het overigens nog schamelijke interne geheugen van de gewenste Apple soms ridicuul lijkt. In februari komt Samsung uit met de S8. Te snel dat wel. Maar uitgezonderd de peperdure all in ones is Apple op zijn retour. Leest u wel eens kranten? De Volkskrant en anderen vergeleken de Samsung S7 (bestaand) met de 7 van Apple. (apolling)
Het kan dus wel zo zijn dat u 8 weken of meer moet wachten op uw iPhone 7 plus. Wat is daar zo erg aan? Of had u een medische indicatie om het allernieuwste model voor veel te veel geld te gebruiken? U kunt als een klein kind gaan stampvoeten, u kunt ook gewoon overgaan tot de orde van de dag en even wachten tot u wèl aan de beurt bent. Ik adviseer u het laatste te doen. Meer kan ik hier niet mee.
Aan allen die negatief reageren: Ik weet nog dat de Iphone 6 op de markt kwam in Nederland en was erbij in Amsterdam: ongelooflijk hoeveel mensen zich in het glazen Apple huis verdrongen, niemand had geld, alleen... daar was het niet te zien. Het stond binnen zwart van de mensen die dat 'gouden' ding wilden en... geloof me... het was alleen nog maar te bestellen en wachten, lang wachten. Ik snap er geen bal van dat mensen zo gigantisch veel geld over hebben (of zelfs lenen)voor het "nieuwste hebbeding". Nota bene nu de prijs voor minimaal 1 maand de hypotheek betalen. (Of huur)!
Met die lage rente is de hypotheek voordeliger.:-))
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Vattenfall
vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat?
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer