sm
door smoking185 Jul 24, 2011 om 19:07
Computers & telefonie

LG optimus 2x problemen ze lossen niks op

beste mensen. ik ben zins 30 maart 2011 eigenaar van de

LG optimus 2x opzicht leuke telefoon was helemaal happy

tot dat ik problemen kreeg. reboots knopje dat bleef hangen

bel icoon dat niet wou sluiten. en display dat in de doker

verkleurd opdat het aan de binnen kant niet goed is.

afgewerkt. ik heb totaal 6x een omwiseling gehad en. nog

steeds problemen. mee. updates gedaan reboot is wel weg.

dat is ook wel de enige. met het knopje ook. maar me

display is niet in orde al wissel ik om ze hebben het allemaal.

het zelfde. ik ben bezig met LG en de Phonehouse. ik

wordt iederekeer heen en weer gestuurd ik weet niet wat

ik moet doen. LG zou een mail gestuurd hebben naar de

phonehouse maar phonehouse zegt niks binnen te

hebben. ik snap het gewoon niet meer. meerdere mensen

hebben klachten met LG topic's vol LG doet weinig er

aan updates wordt iederekeer uitgesteld. terwijl op de

dood stond dat hij er aan komt. mei juni. nog steeds geen

2.3. ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik een

nieuwe kan uitzoeken. 1 ding wat ik vergat te melden is

dat er medewerkers zijn. van Lg die je als een stuk stond

behandelen. ben klaar met LG ik hoop dat ze een keer

forums gaan lezen en klachten op gaan lossen.

1632 6 Rapporteer

de
door deimos - Jul 25, 2011 om 00:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb dezelfde problemen ondervonden. Alleen heb ik hem nog niet 6 keer om hoeven te wisselen. Maar als het aan mij ligt dan zou ik graag een ander toestel willen.
LG bied een VIP service. Hier bieden ze je binnen 24 uur een nieuw toestel aan.
Ook ik heb sinds maart dit toestel, toen ik hem besteld had, waren ze al door hun voorraad heen. Toen ik de eerste problemen ondervond, heb ik de VIP service gebeld en hier werd gezegd dat ik binnen 24 uur gebeld zou worden om een afspraak te maken wanneer die omgeruild kon worden. Niet veel later krijg ik een bericht dat Pro Assist die het toestel komt omruilen het niet op voorraad heeft.
Vervolgens LG weer gebeld om te vragen hoe het zit met de 24 uur service. Deze meldde mij dat Pro Assist ze gewoon op voorraad moet hebben.
Weer Pro Assist gebeld, hier bleek echt geen toestel aanwezig te zijn.
Pro Assist gevraagd wanneer weer toestellen binnen krijgen, hierop was het antwoord volgende week met een beetje geluk.
Achteraf bleek dat Pro Assist niet in het weekend levert, dus ook in dit geval kan je het al geen 24 uur service noemen. Zowel LG als Pro Assist had beloofd mij te bellen, meerdere malen, maar ook dat hebben ze beide niet gedaan.
Hoge kosten telefoonrekening, enz..

Al met al zijn we 1,5 week verder en heb ik nog geen vervangend toestel.
Zoekend naar een oplossing, ben ik naar de T-Mobile shop gegaan, waar ik zeer netjes werd behandeld. Deze hebben voor mij ook meerdere malen gebeld. Hier werd wederom beloofd aan 1 van de T-Mobile medewerkers dat LG mij zou bellen.
Na 2 dagen nog niets gehoord!
Zelf weer gaan bellen en ook ik werd door de medewerkers van LG als stront behandeld. Ik hoorde ze zelfs op de achtergrond roepen weer zo'n zeur.
Toen ik dit hoorde heb ik gevraagd naar de naam van deze persoon die mij te woord stond. Deze wilde hij niet geven en hing de telefoon op.
Opnieuw gaan bellen, en gevraagd naar een leidinggevende. Vervolgens een klacht ingediend, en om uitleg gevraagd betreft de telefoon. Hier werd weer beloofd dat de leidinggevende die ik aan de telefoon had, mij direct zou bellen.

Ook dit was weer een grote leugen. Wat betreft de updates.. Er staat heel duidelijk op de doos, altijd de nieuwste software.
Ik wacht al 4 maanden op een update... en nog steeds is er die er niet. Terwijl iedere andere fabrikant de updates allang voor elkaar heeft, zelfs voor oudere toestellen. Zelfs een verouderd toestel van LG heeft deze update al.
Dus hoe kun je beloftes maken, die je niet na kunt komen.

Hier onder een aantal beloftes van LG die ze niet nakomen.
- 24 uur VIP service, Drama!!! Pro Assist levert niet in het weekend, en het is maar te hopen dat LG de toestellen op voorraad heeft. Daarnaast als je achterkant kapot is, heb je een probleem want die leveren ze niet mee.. ze leveren alleen het toestel

- Software/firmware updates, Altijd de nieuwste software/firmware... Maanden lang wachten terwijl verouderde toestellen ze al hebben of eerder krijgen.

- LG die beloofd je terug te bellen, niet intrappen!!! Direct om een antwoord vragen, anders krijg je nooit een antwoord van ze terug. Ze behandelen je daar als een hond!

Nog steeds is het toestel niet goed werkend, Zodra ik de orginele usb-kabel gebruik die erbij geleverd is, Herstart het toestel, of loopt helemaal vast.
Ook ben ik tot de ontdekkin gekomen, dat als je ook maar iets magnetisch tegen de achterkant van het toestel houd, dat het navigatie programma opstart!
Heel vervelend als je een leder hoesje hebt met magnetische sluiting.

Dus ook ik zou graag een ander toestel willen naar alle problemen die ik ondervonden heb met LG!

sm
door smoking185 - Jul 25, 2011 om 16:23
38 Antwoorden / 13 Vragen

dus jij hebt ook een rot ervaring met LG blijkt maar weer hoe erg het gesteld is met LG. treurig. wat ik wou melden neem contact op met consuweizer.nl en meld deze klacht hoe meer hoe beter. zijnden ze ook.

di
door dikkie23 - Aug 5, 2011 om 10:18
9 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb ook zoveel problemen met dit toestel! Sinds mei 2011 hebben mijn man & ik allebei een LG Optimus. In het begin aardig tevreden, tot het rebooth knopje bij mijn man blijft hangen. Ook bij het nemen van een foto blokkeert de telefoon. Bij mij was het probleem begonnen dat de telefoon om de haverklap uitviel. Mijn man heeft toen de LG service gebeld en het toestel van hem is omgeruild, voor een GEBRUIKTE! Die blijkbaar al eens was gerepareerd! Bij mij werd het ook van kwaad tot erger, dus ik bel ook maar met de LG klantenservice. Ik heb als 1e aangegeven dat de telefoon steeds uitviel. Werd mij verteld dat ik dan maar naar de winkel moest gaan dan konden zij hem updaten. Naar de winkel? Hoezo, ik heb een toestel die niet goed werkt, wat nou winkel? Toen ik daarna vertelde dat de telefoon ook vaak vastzat kon ik ineens wel gebruik maken van de vip service, maar dan zou ik ook een gebruikt en gerepareerd toestel krijgen. Nou dat wil ik dus niet! Ik heb een flink bedrag betaald voor een toestel die niet goed is, en nu willen ze ons afschepen met een gebruikt toestel waar al eerder iets aan mankeerde?
Het "nieuwe" toestel van mijn man is trouwens niet veel beter, valt ook steeds uit enz.

Die van mij maakt het nu wel erg bont, hij laad namelijk niet meer op, ook niet met een andere lader. Gisteravond was de tel leeg en heb ik deze op de lader gedaan. Na een tijdje keek ik of deze vol was, maar nee stond nog op 38%. Later voor ik naar bed ging keek ik weer, stond nog steeds op 38%! Dan maar van de lader want ik wil hem niet de hele nacht aan de lader hebben. Vannacht werd ik wakker en wou de tijd weten, maar het toestel/accu was gloeiend heet! Zo heet dat je deze niet meer vast kon houden! (ik had ook al gemerkt dat bij gebruik van de navigatie de telefoon ook al zo heet werd). Ik heb snel de tel uitgezet en de accu eruit gehaald. Vanmorgen was de hitte weg, maar wou nog steeds niet opladen.

Ik heb al een aantal keer een brief geschreven met de klachten en wat voor ons de oplossing zou zijn, (een nieuwe telefoon voor ons allebei in gesealde doos). Ik heb 1x een voicemail gehad van iemand van de klantenservice, maar die wou dat ik terug ging bellen. Ja doei, ik heb toen met de klantenservice een half uur aan de telefoon gezeten, dat heeft me flink wat geld gekost, dus ik weer een mail gestuurd dat ik liever had dat hij zou bellen.
Kreeg ik een mail terug van iemand die schijnbaar niet kan lezen, want ik kreeg de reactie dat ik voor het omruilen van het toestel toch echt zelf moest bellen. Wat nou omruilen, ik wil dat mijn klachten worden opgelost en niet door middel van een gebruikt en gerepareerd toestel!

Ik heb vorige week opnieuw een brief gestuurd met de mededeling dat ik per vandaag weer bereikbaar ben, en ik hoop dat ik zo snel mogelijk een reactie ontvang met een goede oplossing

di
door dikkie23 - Oct 14, 2011 om 16:01
9 Antwoorden / 5 Vragen

We zijn nu een tijdje verder en het is bij mij en mijn man bij LG bijna opgelost.... Waarschijnlijk krijgen we ons bedrag voor beide toestellen terug zodat we bij de winkel een ander toestel, (absoluut geen LG meer!!!) kunnen aanschaffen. We zijn alleen nog aan het discussiëren over het bedrag. LG heeft een bedrag genoemd waar wij ons nog niet in kunnen vinden.... Wij willen namelijk een vergelijkbaar toestel hiervoor aanschaffen. Wij hebben tenslotte in mei 2011 ons abonnement aangeschaft en hierbij ook een toestel naar wens uitgezocht en willen een vergelijkbaar toestel hiervoor terug in plaats van dat we een stap achteruit gaan.

Wij zitten al maanden met 2 slecht functionerende toestellen, hebben tig keer moeten bellen met de klantenservice, zijn door medewerkers voorgelogen, en worden niet terug gebeld wanneer beloofd. (de laatste 2 medewerkers die we hebben gebeld waren trouwens wel heel vriendelijk).

Sinds september 2011 zijn mijn man & ik elke dag dezelfde mail gaan mailen naar LG. Misschien van al die mails 2 reacties gehad, ook nog 2 verschillende, terwijl we allebei dezelfde mail stuurden........ Uiteindelijk maar een twitter-account aangemaakt en een bericht via twitter gestuurd, toen gebeurde er eindelijk wat!! (misschien een tip voor andere LG-klanten die absoluut niet tevreden zijn?)

Nu lijkt er eindelijk schot in de zaak te komen.
Voor andere LG-klanten wil ik adviseren:
- Vooral blijven mailen!
- evt. via twitter een bericht sturen
- en vooral: volhouden!!!

Uiteindelijk zullen ze je toch tegemoet moeten komen

de
door deimos - Oct 14, 2011 om 16:05
2 Antwoorden / 0 Vragen

Om jullie even op de hoogte te brengen. Mijn provider heeft me inmiddels een nieuwe samsung galaxy S 2 aangeboden. Deze zal na het weekend worden bezorgd.
Nooit LG meer voor mij!!

di
door dikkie23 - Oct 14, 2011 om 16:06
9 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=deimos schreef op vrijdag 14 okt 2011, 16:05]Om jullie even op de hoogte te brengen. Mijn provider heeft me inmiddels een nieuwe samsung galaxy S 2 aangeboden. Deze zal na het weekend worden bezorgd.
Nooit LG meer voor mij!!

Mooi ik ben blij voor je dat het (bijna) is opgelost!