ridderfoto
door ridderfoto Jan 31, 2016 om 10:22
Computers & telefonie

Link voor Avast free te installeren

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met windows 10.
Daar moet wil ik Avast free opzetten.
Alleen ik  snap nog niet veel van windows 10.
De laptop is van het merk Levono.
Wie helpt mij aan de link?
Dank,

Groet Wout

1999 11 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 31, 2016 om 10:29
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Gewoon met Google avastfree zoeken en installeren. Kijk eel uit dat het een site van avast zelf is .

Cookies
door Cookies - Jan 31, 2016 om 10:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo Wout,

Hier is de link. Wel helemaal naar beneden scrollen voor de free versie en let op bij het installeren dat er geen dingen staan aangevinkt die je niet wilt, zoals dropbox en google chrome! Wil je die 2 dingen niet, vinkje dus weghalen!  https://www.avast.com/nl-nl/index

Lees VOORDAT je begint, hier even de uitleg, op de afbeeldingen kun je zien waar je op moet letten en welke onderdelen van Avast uitgevinkt kunnen worden http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/avast-free-anti-virus-virusscanner

ph
door philip36 - Jan 31, 2016 om 11:00
2275 Antwoorden / 4 Vragen

En de bij aankoop aanwezige virusscanner dan verwijderen.

eclipse
door eclipse - Jan 31, 2016 om 11:02
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Ridderfoto , hier de allerlaatste schone  freeware, dus geen gerotzooi met links  weghalen oid http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus-2016/3000-2239_4-10019223.html.... mocht je nog  andere proggie `s  installeren, ga altijd  naar de officiele site `s, tevens  browserbescherming. Deze is compitable met de voorafgeinstalleerde windefender.

marita567
door marita567 - Jan 31, 2016 om 11:07
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Wout ,

Op aanvulling van de link van Carola.83 , Om nog meer instellingen aan te passen nadat u Avast hebt geïnstalleerd klik op tandwiel , zie deze link .

https://www.schoonepc.nl/optim/avastantivirus.html

Cookies
door Cookies - Jan 31, 2016 om 11:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@eclipse: Je schrijft: ga altijd naar de officiële site en dan kom jij aan met download.cnet? MIJN link gaat naar de officiële site!

DOOR ECLIPSE - 31 JAN 2016 OM 11:02
0 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN

@Ridderfoto , hier de allerlaatste schone  freeware, dus geen gerotzooi met links  weghalen oid http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus-2016/3000-2239_4-10019223.html.... mocht je nog  andere proggie `s  installeren, ga altijd  naar de officiele site `s, tevens  browserbescherming. Deze is compitable met de voorafgeinstalleerde windefender.

marita567
door marita567 - Jan 31, 2016 om 11:40
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Wilt u nog andere programma`s installeren zonder toeters en bellen , download van deze site .
Deze site kunt u vastmaken aan startscherm , Vink alle programma`s aan die u wilt installeren ( downloaden gebeurd dan in èèn keer ) en klik benedenaan ( in het groen ) Get Installer .
Bovenaan (rechts naast het blauwe vak ) staat Always  - Up -To - Date ,  hier kunt u zien wanneer er een nieuwe versie is van een programma .

https://ninite.com/

ridderfoto
door ridderfoto - Jan 31, 2016 om 13:16
75 Antwoorden / 40 Vragen

Luitjes,
Dank voor de link van Avast.
Als ik de link aanklik kom ik niet verder dan bijna klaar.
3 eenvoudige stappen echter verder kom ik niet.
Lees later wat ik precies moet doen.
Alle een fijne zondag.

Wout

fl
door flessebon - Jan 31, 2016 om 20:57
418 Antwoorden / 7 Vragen

Als de link niet werkt dan deze gebruiken.
Het is heel eenvoudig, rustig lezen dan lukt het wel.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 23:07
16885 Antwoorden / 202 Vragen

CNET is niet de formele avast site maar is op basis van mijn ervaringen ook betrouwbaar evenals bijv piriform. Wel is het zo dat u via deze site ook wordt geattendeerd op betaalde diensten van hen maar die, als u die niet winst gewoon niet activeren.

reflecs
door reflecs Feb 2, 2016 om 10:28
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Cnet is niet meer betrouwbaar, zie antwoord hieronder.

reflecs
door reflecs - Feb 2, 2016 om 10:29
1859 Antwoorden / 4 Vragen

OT
@gerritaltena,

Vroeger gebruikte ik ook Cnet, nu niet meer.
Zie :http://tweakers.net/nieuws/78615/download-punt-com-voegt-malware-installers-toe-aan-downloads.html
en http://www.groovypost.com/howto/avoid-computer-bloatware-from-cnet-download-com-crapware/
Het kan wel, als je daarna de "extra's" wilt en kunt opruimen. En dat kan behoorlijk lastig zijn.

Piriform is de maker van de programma's, CCleaner etc. die op die site staan :)