ba
door bart940 - 23 Aug 2011 om 13:17
Computers & telefonie

Mail en contacten kwijt bij gmail

Mijn dochter van 12 heeft al jaren een gmailadres. Nu heeft gmail zonder aankondiging besloten haar account te blokkeren omdat ze nog geen 18 is. Nu is ze haar e-mailadres , haar contacten en haar berichten allemaal kwijt. Ik probeer in contact te komen met Gmail of met Google, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn. Er wordt niet gereageerd op het antwoordapparaat en op het Helpforum van Google hoor ik ook niets.

Weet iemand hoe ik met Gmail of Google in contact kan komen?

493 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 23 Aug 2011 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo bart940,

Lijkt me sterk dat gmail opeens 'gesloten' is vanwege de leeftijd, maar wie ben ik.
Wellicht is er wat anders aan de hand?
Of heb je inderdaad bericht gekregen dat het account geblokkeerd is vanwege de leeftijd?
Hoe dan? Per mail? Kun je daar geen reply op sturen?

Anders:
Google Amsterdam
Claude Debussylaan 34
Vinoly Mahler 4
Toren B, 15e etage
Amsterdam, Nederland
1082 MD, Nederland
Telefoon: +31 (0)20-5045-100
Fax: +31 (0)20-524-8150

ve
door verwijderd - 23 Aug 2011 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb geprobeerd ze te bellen, maar het apparaat stuurt je stelselmatig naar een webadres waar ik niets aan heb. Uiteindelijk wel en antwoordapparaat ingesproken, maar daar hoor ik niets op.

ve
door verwijderd - 23 Aug 2011 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@edrick3: Raar is het wel, maar 'sterk' is het niet. Uit de voorwaarden van Google:


2. Accepting the Terms
(...)
2.3 You may not use the Services and may not accept the Terms if (a) you are not of legal age to form a binding contract with Google, or (b) (...)

Verder zijn er 'leuke' verhalen te lezen over Google, die dit wel vaker schijnt te doen, bijvoorbeeld hier.

Wat je er aan kunt doen, weet ik niet. Ik vrees dat de data weg is. Een goede tip is in ieder geval om back ups te maken, omdat bedrijven als Flickr en Facebook hier ook wel eens een handje van hebben.

ve
door verwijderd - 23 Aug 2011 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

bart940 schreef op dinsdag 23 aug 2011, 13:35: Ik heb geprobeerd ze te bellen, maar het apparaat stuurt je stelselmatig naar een webadres waar ik niets aan heb. Uiteindelijk wel en antwoordapparaat ingesproken, maar daar hoor ik niets op.
@bart940,

Brief schrijven?

@gijssie81,

Nuttige info! Dat artikel kende ik nog niet
Vwb die voorwaarden van Google: je zou toch verwachten dat zoiets dan METEEN gebeurde en niet na een aantal jaren.

ve
door verwijderd - 23 Aug 2011 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een beetje off-topic, maar toch: veel mensen realiseren zich niet dat ze geen klant zijn van Google. De klanten van Google zijn de bedrijven aan wie ze informatie en advertentieruimte verkopen. De gebruikers zijn er slechts om dit te faciliteren.

Dat verklaart dan ook waarom het zo lastig is om met een helpdesk o.i.d. in contact te komen. Het is niet de core business van Google om gebruikers te helpen.

ve
door verwijderd - 23 Aug 2011 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Toch heeft Google informatie van mijn dochter die ze niet van ze terugkrijgt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Maartje88 - 04 May 2016 om 15:30
Voeding & gezondheid

Hoe vaak zonnebrand crème smeren

Naar aanleiding van afgelopen uitzending, ben ik benieuwd hoe vaak we eigenlijk zonnebrand crème moeten smeren op een dag. Lees meer

el
ellen venema - 29 Apr 2016 om 18:01
Huishouden & energie

Is de slimme meter verplicht

stedin wilde een slimme meter plaatsen,ik wil dit niet maar het word door de staat verplicht zeggen hun en als ik weiger maak ik in de toekomst geen gebruik meer van de dal en piek uren.en als mijn oude meter kapot gaat krijg ik als nog een slimme meter. Lees meer

Ke
Kevinn1 - 04 May 2016 om 15:08
Computers & telefonie

(Zakelijk) Contract automatisch verlengd

Beste lezer,

Voor onze scoutinggroep hadden wij altijd een vast telefoonabonnement bij KPN. De telefoon wordt nooit gebruikt, maar we moeten nou eenmaal bereikbaar zijn en zelf kunnen bellen in het geval van een calamiteit of ongeval. Het abonnement betrof een zogenaamd "Zakelijk Belvrij totaal abonnement". Onlangs zijn wij overgestapt naar een andere aanbieder die goedkoper was en ook ... Lees meer