eclipse
door eclipse Dec 11, 2011 om 19:02
Computers & telefonie

Mappen in win 7 ultimate

hoi, in win xp prog gebruiktte ik met downloaden altijd een map voor één programma ik kopieerde dan de regel onder de download en kopieerde deze onder de map zodat ik weet wat wie en waar is ( alle mappen in één map ( programma `s ) nu met win ultimate komt er niets alleen of ik het wil behouden, ga ik naar downlaods is het even zoeken of je wel de goede hebt...is er een manier om de download net zo te behandelen als bij xp dus downloaden, de gegevens eronder kopieeren, nieuwe map ...plakken en klaar is han... is dit mogelijk ? nu staat de hele mikmak in ''een map nl downloads en niet écht duidelijk wie wat is

362 10 Rapporteer

freya
door freya - Dec 11, 2011 om 19:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo eclipse,

Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je nu bedoelt. Je kunt toch ook gewoon eerst een map maken met de naam van jouw keuze en daar dan naartoe kopiëren wat je maar wil?

m.vr.gr. Freya

edevlieger
door edevlieger - Dec 11, 2011 om 19:39
20 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat ik eclipse wel kan volgen. De verkenner is aardig gewijzigd in W7 t.o.v. WXP en dus ook het downloaden. Zou je eens een opsomming kunnen maken van de programma's waarmee je download? Want volgens mij 'zet' je de downloadmap niet vast (in de browser) waardoor je veel handwerk moest en moet doen.

eclipse
door eclipse - Dec 11, 2011 om 19:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

als ik een programma binnenhaal, kopieer ik eerst wat eronder staat maak dan een map in de MAP "programma `s" kopieer de naam en de map is klaar voor gebruik. dat klik ik op download en programma komt met tekst en omschrijving in de goede map....
NU met Ultimate... staan alle downloads zonder mappen in één map door elkaar moeilijk te zien welk picto nu wat is ....normaal als je een bestand uitpakt krijg je ook erg veel leesbestandjes deze blijven dan in de map....waarin je hem uitpakt en hou je de computer netjes, waar de bestandjes nu blijven ???? dus in de map DOWNLOADS van ultimate komen AUTOMATISCH .. de programma `s .. dus een hele wirwar van vage pictogrammen zonder beschrijving....
voorbeeld met ultimate ( pictogram en dan dit "fpupdate.dat ")
normaal zet ik dat in een map met dezelfde tekst als hier alleen aanvullend voor de camera of video klaart of hdd control enz enz ik heb dan een heleboel nette mappen en weet direct welke ik moet hebben... pff heel verhaal duidelijker ken ik het niet schrijven...:-( ik heb met ultimate géén controle over hoe mijn download wordt weggezet....

eclipse
door eclipse - Dec 11, 2011 om 19:54
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=freya schreef op zondag 11 dec 2011, 19:12]
Hallo eclipse,

Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je nu bedoelt. Je kunt toch ook gewoon eerst een map maken met de naam van jouw keuze en daar dan naartoe kopiëren wat je maar wil?

m.vr.gr. Freya

Hoi Freya, ken hem alleen binnenhalen en behouden .... komt dan automatisch in één map "downloads" echt een rommeltje.... je moet dan écht direct uitpakken als deze nog onder je venster van de download pagina staat andrs is het zoeken....

freya
door freya - Dec 11, 2011 om 20:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@eclipse:

Oké, ik wist niet dat de verkenner van Windows zoveel anders is als vorige versies. Wellicht lukt het met de tips van edevlieger.

Freya

eclipse
door eclipse - Dec 11, 2011 om 20:46
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=freya schreef op zondag 11 dec 2011, 20:26]
@eclipse:

Oké, ik wist niet dat de verkenner van Windows zoveel anders is als vorige versies. Wellicht lukt het met de tips van edevlieger.

Freya

Hoi Freya, aan die link heb je niets is reclame voor de zgn gratis scans "rommel dus " je kent het wel die rommeltjes die 2500001 reg. fouten vinden.... :-)

eclipse
door eclipse - Dec 12, 2011 om 15:55
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edevlieger schreef op zondag 11 dec 2011, 19:59]Misschien heb je hier iets aan:
http://www.sevenforums.com/tutorials/112232-internet-explorer-9-change-default-download-location.html

@Hoi vlieger, nog even de link van Edrick3 gevolgt, dezelfde als de jouwe , dit is wat ik bedoel. maar kreeg gisteren een zooitje reclame voor reg cleaners e.d ..
bedankt dat je de link hebt gegeven... gr han

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2011 om 15:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Toch is die link (klik hier) van edevlieger een goede verwijzing naar de handleiding (weliswaar in het Engels) om je downloadlocatie te veranderen. Even naar beneden scrollen en nergens op klikken!
Denk dat het je vooral om optie 2 gaat!

Suc6

eclipse
door eclipse - Dec 12, 2011 om 16:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 12 dec 2011, 14:40]Hallo eclipse,

Toch is die link (klik hier) van edevlieger een goede verwijzing naar de handleiding (weliswaar in het Engels) om je downloadlocatie te veranderen. Even naar beneden scrollen en nergens op klikken!
Denk dat het je vooral om optie 2 gaat!

Suc6
@ hoi Edrick3 je hebt gelijk vliegertje ook, maar kreeg gister een berg reg cleaners, bla bla.. het is wel wat ik bedoel, even laten vertale door google helpt wel maar is net of jhe last van je ogen hebt :-) en idd NERGENS op klikken...
bedankt geef vlieger goede antw... heeft dapper meegepuzzeld :-)

edevlieger
door edevlieger - Dec 12, 2011 om 16:02
20 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heb je hier iets aan:
http://www.sevenforums.com/tutorials/112232-internet-explorer-9-change-default-download-location.html