kenwel2
door kenwel2 Jul 1, 2009 om 14:31
Computers & telefonie

Mijn pagina, kan geen plaatje plaatsen en ook geen tekst plaatsen

Goedemiddag, niet het allerbelangrijkste, maar vrag het toch maar even: Hoe kan het, dat ik geen tekst kan plaatsen, alsook geen plaatje kan zetten bij mijn profiel. Ik weet goed hoe het in azijn werk gaat, echter er gebeurd helemaal niets, als ik bijv. tekst heb geschreven, en vervolgens op bewaar druk, een foto plaatsen lukt met geen mogelijkheid, vandaar dat die grijze harses zo blijven...

Wat zou dat kunnen zijn, wat gaat hier mis?

Bedankt alvast voor het meedenken, Gr. Henri

1059 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag henri,

Het plaatsen van tekst kan bij de ene respondent wel en bij de ander niet. Waarom???, geen idee. Hierover zou ik kontakt opnemen met de Redactie. Het plaatsen van een plaatje mag geen probleem zijn. Let wel!!! het moet wel een plaatje zijn dat je op internet aantreft. Hier nog even het script:

Je kunt zélf ook een leuk plaatje neerzetten als je wilt.
Zorg eerst dat je een afbeelding hebt die je wil gebruiken.
Vervolgens ga je naar mijn pagina linksboven en dan naar mijn homepage.
Je ziet daar een knop bladeren, hier klik je op en zoekt op je PC het plaatje dat je wilt plaatsen.
Vervolgens scroll je naar beneden en druk je op bewaren.
Je plaatje is nu voortaan zichtbaar op het forum.

Sukses en met collegiale groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dirck en Read, ga het e.e.a nogmaals proberen, alvast hartelijk dank!

Gr. Henri (Eindhoven 27 graden nu..)

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Met de tekst (bij Biografie bedoel je toch ?) moet je even goochelen...lijkt veel tekst in te kunnen maar kan in werkelijkheid maar weinig in, dus klein stukje proberen en opslaan en dan steeds wat erbij tot niet meer lukt. Dan weet je wat je er ongeveer kunt neerzetten.

Plaatje ook niet te groot.

Succes,

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Plaatje is in ieder geval Gelukt zie ik ;-)

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Dirk en Read: Gelukt, en weet je wat ik jullie nu zou willen geven? Kijk maar eens nar dat plaatje dan! Ook heb ik wat tekst geschreven nu! Dan kunnen jullie in ieder geval wat er uit opmaken wat ik zoal gedaan heb.. Eindelijk, maar ehhh....hoe doen we dat nu met de punten jongens??? ik kan jullie niet ieder 5 punten geven...met geen mogelijkheid, wat nu dan....  :-))

Hartstikke bedankt!!!

Gr. Henri

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ook Stacey, het is inderdaad gelukt, de tekst staat er. En dat plaatje komt inderdaad van internet af, ik kon geen foto selecteren uit de map afbeeldingen, en zomaar even een jpg bestandje plaatsen, ging gewoonweg niet....ik snap niet hoe het kan, maar na dat plaatje bleef de tekst nu wel staan, zonder plaatje ging dat niet, afijn, opgelost, dankzij jullie allen? En dat biertje, ja, dat past goed bj mij...(op dit moment wel even dan..) ;-) Bedankt!!

Groeten, Henri

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Henri,

Goed dat het nu wel gelukt is, weet je ook waarom het eerst niet wou?

En bedankt voor het biertje, maar ik drink hem vanavond wel op, heb namelijk net mijn racemonster buiten gezet. Smiley

Het is hier 23 graden, dus een mooie temperatuur om ff een blokje om te gaan straks.

Wat die punten betreft, daar gaat het niet om toch.
Anders geef je ons allemaal toch 10 punten. (iedereen happy, hahaha)

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook nog even serieus:
Tekst wat opgemaakt is in de nieuwste Word versies bevat erg veel onzichtbare code.
Als je een tekst eerst op de pc typt voordat je het in hierheen copieert kan je beter met Wordpad werken (staat onder Bureau accessoires) zodat je niet ongewenst veel 'karakters' krijgt.
De teskstvelden op deze site hebben maar een beperkt limiet.

vrgr. AF

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vindt het ONTZETTEND leuk hoe jullie allen hierop hebben gereageerd, echt weer eens lachen hoor! En dirck:welkom hoor!, jullie zijn allemaal echte kanjers, jullie zijn altijd welkom in ons Broabant, Eindhoven, Guus woont overigens bij ons ook in de buurt :-)Hartstikke leuk! En ja, die van dirck, ik weet echt niet hoe ik die kraan open krijg hoor...Grappig!!! Bedankt allen!!

Henri

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ kenwel, off topic, zoals gewoonlijk:

Vindt u dat u een drankprobleem heeft?
Ben vandaag in de auto naar Den Haag geweest, ruim 400 km. Pfff. Op de terugweg ruim 30 graden boven het asfalt. En een files!

H.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2009 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Herman:

Vindt u dat u een drankprobleem heeft?

Ha,ha! Gr. Henri (Alles, werkelijk alles,nu dus): Met mate hoor!!

t'is verder wel unne goeie hurre!!

ve
door verwijderd - Jul 3, 2009 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo, eindelijk het blikje bier leeg, duurde wel lang.

Hij ligt nou in de duobak. hahaha

ve
door verwijderd - Jul 5, 2009 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Henri,

Ik heb het zelf even uitgetest in IE8 en Firefox, maar geen problemen ondervonden.

Het enigste wat ik kan bedenken is, dat je eerst op Bekijk drukt, inplaats van op Bewaar.

Het is wel noodzaak dat als je een tekst ingevoerd hebt of een afbeelding erin gezet hebt, dat je als eerste op Bewaar moet klikken, pas dan kun je op Bekijk drukken.
Als je namelijk eerst op Bekijk drukt, dan wordt het ingevoerde weer verwijderd.

Dus altijd als eerste op Bewaar drukken.

Het kan zijn dat je dit wel goed doet, maar dan is er wat anders aan de hand.

ve
door verwijderd - Jul 5, 2009 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, dirck, zag net dat blikje bier leeg was,da's toch ook wat!Prachtig gedaan van je!!!

Ik vond het werkelijk schitterend!

Thanx to all!!

Gr. uit Brabant, met de B van.....

Henri

ve
door verwijderd - Jul 6, 2009 om 00:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi hè, ja ja, ook ik doe aan recycling. hahaha

Maar ik zie dat het niet gelukt is om ook Read 10 punten te geven.

Misschien kan het ook wel niet meer, paar jaar geleden kon het nog wel.

Zie maar eens bij mijn 1e vraag: Siemens S10

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jul 6, 2009 om 07:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, Dirck: Heb net ff gekeken en dacht: huhhhh....???!!

Ik zou iedereen hier aanwezig in dit topic hetzelfde willen geven, dat ging echter niet! Hoe je het voor elkaar gekregen hebt met die 20 punten, heb geen flauw idee?!!

Voor mij: punten scoren vindt ik niet belangrijk, echt niet....en alle anderen, ik stel ongetwijfeld nog wel eens een vraag, we komen elkaar wel weer tegen, jullie zijn allemaal hartstikke goed!

Gr.Henri