me
door melaniec Apr 4, 2011 om 13:02
Computers & telefonie

Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichten

Beste allen,

Ik heb via een brief Mijndomein.nl gevraagt mijn WHOIS-gegevens te blokkeren, zodat ze niet openbaar ingezien kunnen worden. Dat verzoek is gehonoreerd.

In een mail werd mij verteld dat hieraan EENMALIGE kosten van 10 euro aan vast zouden zitten. Het zou gaan om administratiekosten. Echter, staat in mijn bevestigingsmail (degene die bevestigd dat het verzoek doorgevoerd is) dat de kosten van 10 euro ieder jaar van mijn rekening zullen worden afgeschreven.

Ik heb Mijndomein meerdere malen beleefd via de e-mail om uitleg gevraagd en de betreffende mails bijgevoegd. Tevens heb ik een voicemailbericht achtergelaten op het enige telefoonnummer dat op internet te vinden is.

Mijndomein heeft officiaal namelijk geen telefoonnummer en claimt binnen 24 uur terug te mailen. Het is bij mij echter alweer een week geleden.

Tips? Suggesties?

4256 6 Rapporteer

pi
door pimonline - Apr 4, 2011 om 15:10
44 Antwoorden / 2 Vragen

Heeft u alleen een domein naam? Want die kost ~10 euro per jaar.

U zou kunnen overwegen een andere provider te nemen. Zijn er genoeg die voor die prijs of minder goede service leveren.

me
door melaniec - Apr 4, 2011 om 15:15
18 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb een heel pakket à 29 euro. Het pakket heet 'webhosting', te vinden op: http://www.mijndomein.nl/webhosting.

De 10 euro waar ik het over heb, moest ik in eerste instantie eenmalig betalen voor het afschermen van mijn WHOIS-gegevens. Dat zijn mijn NAW-gegevens die, als je ze niet afschermt, vrij op internet te vinden zijn. Omdat ik erg gesteld ben op mijn privacy, heb ik deze gegevens laten blokkeren.

Mijn probleem is het feit dat mij verteld is dat het om eenmalige adminstratiekosten ging, terwijl na de daad blijkt dat ik ze ieder jaar moet gaan betalen. Als ik vervolgens om opheldering vraag, reageert Mijndomein.nl niet meer.

diumenge
door diumenge - Apr 4, 2011 om 16:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb ook een domein bij mijndomein.nl en ik lees het volgende: [quote]Indien je het niet prettig vindt dat je gegevens zichbaar zijn als iemand een whois uitvoert op jouw domeinnaam kun je deze privacy upgrade activeren. Jaarlijkse kosten voor deze upgrade zijn €10,00.

Dus kennelijk hebben ze je niet goed voorgelicht? Heb je al getracht contact op te nemen via de contactpagina (via Help)?

me
door melaniec - Apr 4, 2011 om 16:07
18 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 4 apr 2011, 16:05]Ik heb ook een domein bij mijndomein.nl en ik lees het volgende: [quote]Indien je het niet prettig vindt dat je gegevens zichbaar zijn als iemand een whois uitvoert op jouw domeinnaam kun je deze privacy upgrade activeren. Jaarlijkse kosten voor deze upgrade zijn €10,00.

Dus kennelijk hebben ze je niet goed voorgelicht? Heb je al getracht contact op te nemen via de contactpagina (via Help)?

Ik heb meerdere mails gehad waarin duidelijk 'eenmalig' stond met de verwijzing naar administratiekosten.

En ja, ik heb ook meerdere malen via de help pagina gemaild, maar ik kreeg niets terug.

me
door melaniec - Apr 5, 2011 om 11:01
18 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb de volgende mail van Mijndomein ontvangen en ook het volgende teruggestuurd:

Beste L.S.,

Dat is inderdaad spijtig, want jullie hebben mij onder valse voorwaarden een dienst verleent. Ik ben de overeenkomst aangegaan in de veronderstelling dat het om eenmalige kosten zou gaan. Die overeenkomst moet voor mij blijven gelden.

Ik neem niet aan dat jullie mensen die jullie vijf jaar geleden dezelfde dienst hebben verleend ineens ook gaan opzadelen met deze jaarlijkse kosten?

Ik hoor graag spoedig van u.

Hartelijke groeten,

Melanie

Subject: Re: [Ticket#10187810] Afschermen van Whois
Date: Tue, 5 Apr 2011 10:51:56 +0200
To: -------------
From: support@mijndomein.nl

Beste Melanie,

Helaas moesten wij dit aanpassen, de kosten zijn nu inderdaad jaarlijks. Als u deze upgrade niet verder wenst te gebruiken, kunnen wij de upgrade voor u verwijderen.

Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team

me
door melaniec - Apr 18, 2011 om 09:20
18 Antwoorden / 2 Vragen

Moet ik me bij het onderstaande neerleggen?

-----------------------------

Beste Melanie,

De inhoud van het eerder gegeven antwoord is iets dat door ons aangepast kan worden en onderhevig is aan tussentijdse wijzigingen die aan ons zijn voorbehouden. Waar een aanpassing van de Algemene Voorwaarden verplicht is tot tijdige communicatie met onze klanten geldt dit niet voor de door u weergegeven antwoorden in het verleden. Wij kunnen u dan ook niet tegemoet komen met een uitzondering in de jaarlijkse kosten voor deze dienstverlening.

Wilt u een antwoord geven naar de helpdesk van Mijndomein, klik dan hier

Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team