Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichten
Beste allen,
Ik heb via een brief Mijndomein.nl gevraagt mijn WHOIS-gegevens te blokkeren, zodat ze niet openbaar ingezien kunnen worden. Dat verzoek is gehonoreerd.
In een mail werd mij verteld dat hieraan EENMALIGE kosten van 10 euro aan vast zouden zitten. Het zou gaan om administratiekosten. Echter, staat in mijn bevestigingsmail (degene die bevestigd dat het verzoek doorgevoerd is) dat de kosten van 10 euro ieder jaar van mijn rekening zullen worden afgeschreven.
Ik heb Mijndomein meerdere malen beleefd via de e-mail om uitleg gevraagd en de betreffende mails bijgevoegd. Tevens heb ik een voicemailbericht achtergelaten op het enige telefoonnummer dat op internet te vinden is.
Mijndomein heeft officiaal namelijk geen telefoonnummer en claimt binnen 24 uur terug te mailen. Het is bij mij echter alweer een week geleden.
Tips? Suggesties?
Heeft u alleen een domein naam? Want die kost ~10 euro per jaar.
U zou kunnen overwegen een andere provider te nemen. Zijn er genoeg die voor die prijs of minder goede service leveren.
Ik heb een heel pakket à 29 euro. Het pakket heet 'webhosting', te vinden op: http://www.mijndomein.nl/webhosting.
De 10 euro waar ik het over heb, moest ik in eerste instantie eenmalig betalen voor het afschermen van mijn WHOIS-gegevens. Dat zijn mijn NAW-gegevens die, als je ze niet afschermt, vrij op internet te vinden zijn. Omdat ik erg gesteld ben op mijn privacy, heb ik deze gegevens laten blokkeren.
Mijn probleem is het feit dat mij verteld is dat het om eenmalige adminstratiekosten ging, terwijl na de daad blijkt dat ik ze ieder jaar moet gaan betalen. Als ik vervolgens om opheldering vraag, reageert Mijndomein.nl niet meer.
Ik heb ook een domein bij mijndomein.nl en ik lees het volgende: [quote]Indien je het niet prettig vindt dat je gegevens zichbaar zijn als iemand een whois uitvoert op jouw domeinnaam kun je deze privacy upgrade activeren. Jaarlijkse kosten voor deze upgrade zijn €10,00.
Dus kennelijk hebben ze je niet goed voorgelicht? Heb je al getracht contact op te nemen via de contactpagina (via Help)?
[quote=diumenge schreef op maandag 4 apr 2011, 16:05]Ik heb ook een domein bij mijndomein.nl en ik lees het volgende: [quote]Indien je het niet prettig vindt dat je gegevens zichbaar zijn als iemand een whois uitvoert op jouw domeinnaam kun je deze privacy upgrade activeren. Jaarlijkse kosten voor deze upgrade zijn €10,00.
Dus kennelijk hebben ze je niet goed voorgelicht? Heb je al getracht contact op te nemen via de contactpagina (via Help)?
Ik heb meerdere mails gehad waarin duidelijk 'eenmalig' stond met de verwijzing naar administratiekosten.
En ja, ik heb ook meerdere malen via de help pagina gemaild, maar ik kreeg niets terug.
Ik heb de volgende mail van Mijndomein ontvangen en ook het volgende teruggestuurd:
Beste L.S.,
Dat is inderdaad spijtig, want jullie hebben mij onder valse voorwaarden een dienst verleent. Ik ben de overeenkomst aangegaan in de veronderstelling dat het om eenmalige kosten zou gaan. Die overeenkomst moet voor mij blijven gelden.
Ik neem niet aan dat jullie mensen die jullie vijf jaar geleden dezelfde dienst hebben verleend ineens ook gaan opzadelen met deze jaarlijkse kosten?
Ik hoor graag spoedig van u.
Hartelijke groeten,
Melanie
Subject: Re: [Ticket#10187810] Afschermen van Whois
Date: Tue, 5 Apr 2011 10:51:56 +0200
To: -------------
From: support@mijndomein.nl
Beste Melanie,
Helaas moesten wij dit aanpassen, de kosten zijn nu inderdaad jaarlijks. Als u deze upgrade niet verder wenst te gebruiken, kunnen wij de upgrade voor u verwijderen.
Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team
Moet ik me bij het onderstaande neerleggen?
-----------------------------
Beste Melanie,
De inhoud van het eerder gegeven antwoord is iets dat door ons aangepast kan worden en onderhevig is aan tussentijdse wijzigingen die aan ons zijn voorbehouden. Waar een aanpassing van de Algemene Voorwaarden verplicht is tot tijdige communicatie met onze klanten geldt dit niet voor de door u weergegeven antwoorden in het verleden. Wij kunnen u dan ook niet tegemoet komen met een uitzondering in de jaarlijkse kosten voor deze dienstverlening.
Wilt u een antwoord geven naar de helpdesk van Mijndomein, klik dan hier
Vriendelijke groeten,
Het Mijndomein support team
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer