Netwerk registreet niet
Ik zit momenteel in Oostenrijk. Heb mijn Smartphone meegenomen. Nu heb ik daar op een abbo voor grenzeloos bellen buitenland van T-Mobile. Ook heb ik op het toestel Roaming ingeschakeld staan en krijg ik de beschikbare netwerken in Oostenrijk ook desgevraagd te zien. Tot zover dus niets aan de hand. Maar ik kan geen verbinding krijgen met één van deze netwerken. Melding: Kan niet registreren. Probeer het later op nieuw.
Ik heb al een mail naar T-Mobile gestuurd (6 uur geleden) en wacht nog geduldig op antwoord van hun. Maar, is er misschien iemand die weet hoe de verbinding wel tot stand kan komen. Ik maak gebruik van Samsung Galaxy SII i900.
Hallo mr-blackwell,
Tja, ik weet het niet, maarre....grenzeloos bellen is natuurlijk geen grenzeloos internet.....
Los daarvan, T-Mobile heeft voor internetten in het buitenland 'Travel&Surf'. Log in op 'My T-Mobile' op de website van T-Mobile (met een computer of via wifi) en controleer of bij je profielgegevens de optie 'Travel&Surf' ingeschakeld is. Zodra je in het buitenland dan contact probeert te maken met het internet, krijg je meteen de mogelijkheid om één van de internetpassen aan te schaffen.
En verder, controleer de instellingen op je telefoon. Niet alleen 'Roaming' moet ingeschakeld staan, maar ook de optie 'Mobiele data' (of iets van die strekking).
m.vr.gr. Freya
Beste Freya,
Vooral bedankt voor het meedenken, helaas niet goed gelezen.
Ik heb het nergens over INTERNET. ik heb het over het telefoonnetwerk.
Dat had afgelezen kunnen worden uit het feit dat ik grenzenloos BELLEN noemde.
Ik heb ook travel & surf, maar ja..... zonder TELEFOONNETWERK: heb je daar ook niks aan. Misschien wel een oplossing aandragen die nu relevant is.
@mr-blackwell:
Je hebt helemaal gelijk, my bad....
Geen idee waarom ik dacht dat het om internet ging. Wellicht omdat er hier eigenlijk nooit 'vragen' komen over problemen met bellen in het buitenland en héél veel 'vragen' over problemen met internet in het buitenland....
Waarom het bellen niet lukt, zou ik zo 123 niet weten. Misschien toch even wachten op bericht van T-Mobile. Of even via twitter een tweet sturen naar @tmobile_webcare.
Freya
@mr-blackwell
Is het inmiddels gelukt verbinding te maken met het netwerk in Oostenrijk?
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij je gegevens inzien en het probleem voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
[quote=T-MobileWebcare schreef op dinsdag 31 jul 2012, 14:23]@mr-blackwell
Is het inmiddels gelukt verbinding te maken met het netwerk in Oostenrijk?
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij je gegevens inzien en het probleem voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
Eline,
Hartelijk dank, het heeft zich inmiddels opgelost.
[quote=mr-blackwell schreef op dinsdag 31 jul 2012, 17:47][quote=T-MobileWebcare schreef op dinsdag 31 jul 2012, 14:23]@mr-blackwell
Is het inmiddels gelukt verbinding te maken met het netwerk in Oostenrijk?
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij je gegevens inzien en het probleem voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Eline van Tilborg
T-Mobile Webcare
Eline,
Hartelijk dank, het heeft zich inmiddels opgelost.
Dat is natuurlijk heel mooi, maar het zou wel aardig zijn als je ook vertelt wat nu het probleem c.q. de oplossing was.....
Wellicht heeft een ander dan ook nog iets aan die informatie.
Freya
@ Freya
Er was bij het vernieuwen van mijn abbo iets mis gegaan. Dat heeft de helpdesk telefonisch gelijk op kunnen lossen. Knopje om en klaar.
[quote=mr-blackwell schreef op dinsdag 31 jul 2012, 17:56]@ Freya
Er was bij het vernieuwen van mijn abbo iets mis gegaan. Dat heeft de helpdesk telefonisch gelijk op kunnen lossen. Knopje om en klaar.
Oké, duidelijk. De 'fout' lag dus bij de provider.
Bedankt voor de informatie!
Freya
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AH
Heb bij AH via internet spullen besteld voor een bedrag van € 355.00 en alles is retour gegaan, nu zou ik maar € 133.00 terug krijgen, wat niet genoeg is natuurlijk. heb al vele keren naar de klantenservice gebeld, wat als heel veel moeite kost, om het uit te leggen. ook heb ik een klacht weer via internet ingediend bij AH, ze zeiden dat ze wat terug gestort hadden. Is niet waar.
Be
...
Lees meer
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?
Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak?
Lees meer
Klacht over Spectrum vve beheer Nederweert
Deze beheerder van onze VVE weigert antwoord te geven op vragen betreffende de boekingen van kosten in de administratie en het bestuur is het met hem eens. Terwijl hij dit volgens de reglementen en de wet verplicht is.
En de communicatie met deze beheerder Spectrum vve beheer is slecht tot zeer slecht te noemen.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer