renedavids
door renedavids May 13, 2009 om 22:23
Computers & telefonie

Norton in gevaar na instalatie explorer 8

hoi

ik heb explorer 8 geinstaleerd elke keer als ik explorer gebruik krijg ik van norton de melding indentietiet in gevaar en bescherming tegen fisching in gevaar als ik repareer en daarna explorer weer aan klik weer dezelfde melding wie kan mij helpen groetjes rene

524 8 Rapporteer

birdies
door birdies - May 14, 2009 om 09:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Wel, Norton is niet in gevaar, hoor. Ik werk niet met Norton en je schrijft niet welke Norton versie je hebt, maar ik vermoed dat Norton je waarschuwt dat je op een onbetrouwbare site zit. Logisch dat de melding dan weer komt als je weer naar die site toe gaat.

Norton controleert namelijk of websites echt zijn en identificeert fraudesites om u tegen 'phishing' te beschermen.

Bij welke site geeft Norton deze waarschuwing?

renedavids
door renedavids - May 14, 2009 om 11:17
32 Antwoorden / 14 Vragen

internet explorer zeg maar als ik internet op wil

ik dacht ook al dat het niet echt was ik heb nu negeren negeren gedaan bij norton maar houd hij nu wel echte gevaren in de gaten en negeert hij alleen internet  explorer?ik heb norton internet security

ik wou dat ik internet explorer er nooi opgezet had ik vind hem ook erg irritant nou ja ik hoor van u groetjes rene

tdehond
door tdehond - May 14, 2009 om 12:31
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik las op een site dat als u de anti phishing van IE 8 uitzet, Norton zijn werk weer kan doen.

renedavids
door renedavids - May 14, 2009 om 12:45
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi t

heeft u ook enig idee hoe of heeft u de site voor mij

heb er echt geen vertsand van alvast bedankt

groetjes rene

aurora1
door aurora1 - May 14, 2009 om 23:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@rene, je zou de ie8 eraf kunnen halen. Als het goed is verschijnt dan de ie7 weer. Wellicht ben je dan ook van het probleem af.

vr.gr.

matusso
door matusso - May 15, 2009 om 00:34
191 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u Norton 2009 geïnstalleerd? Oudere versies van Norton zijn namelijk niet compatibel met IE8. Als Norton-abonnee kunt u Norton2009 gratis downloaden vanaf de Symantec site.

tdehond
door tdehond - May 15, 2009 om 10:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Smart Screen filter moet uitgezet worden. Zie video hier:

http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/videos.aspx?mname=IE8_Perf_Test2

renedavids
door renedavids - May 15, 2009 om 18:57
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi allemaal

ik ga het even uitzoeken hoe of wat ik dank iedereen

voor zijn goede en snelle antwoorden

fijn weekend groetjes rene