pino123
door pino123 Jan 28, 2011 om 21:15
Computers & telefonie

Onderdeel zoeken binnen kassasite

Persoonlijk vind ik het zeer irritant dat indien ik een zoekopdracht doe in de rechterbovenhoek, de items in een voor mij onnavolgbare volgorde staan met items uit 2004, dan 2010, dan 2007 en uit diverse categoriën. En waar blijft in hemelsnaam de edit knop. Vaak krijg ik een vragenlijst voor mijn neus, deze heb ik meermaals ingevuld over de inhoud, duidelijkheid etc. van de kassasite, wanneer wordt hier wat mee gedaan?

622 7 Rapporteer

de motormuis
door de motormuis - Jan 28, 2011 om 21:19
598 Antwoorden / 13 Vragen

Dat vragen meer mensen zich af. Ik had toevallig straks ook al een keer bij een ander item dit aan gegeven.
Maar is schijnbaar te moeilijk om iets aan de wensen van de experts te doen.
Dus maar blijven wachten en hopen.

stacey
door stacey - Jan 28, 2011 om 21:20
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Verwacht niet dat hier wat aan gedaan gaat worden, of je moet jaar of 10 geduld hebben nog ;-)
Tip: Zoeken naar iets hier op de site gaat sneller via google ;-)

birdies
door birdies - Jan 28, 2011 om 21:46
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=pino123 schreef op vrijdag 28 jan 2011, 21:15]Persoonlijk vind ik het zeer irritant dat indien ik een zoekopdracht doe in de rechterbovenhoek, de items in een voor mij onnavolgbare volgorde staan met items uit 2004, dan 2010, dan 2007 en uit diverse categoriën.

Pino, ik ben het volledig met je eens! Ik ben nog nooit een site tegen gekomen met zo'n waardeloze zoekfunctie! Inderdaad, niet op chronologische volgorde, maar ook links naar complete rubrieken, waarin dan het topic zou moeten staan. Zoek en gij zult niets vinden, is het hier!

ikbenik
door ikbenik - Jan 28, 2011 om 22:12
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Die edit knop zal er ook niet komen.

De redactie is van mening dat men in een volgende posting haar/zijn fout kan verbeteren.

Ook een quote knop zal er niet komen.

Mijn punt: de redactie zijn geen forumgebruikers en denken daardoor over bepaalde zaken totaal anders dan degene die er mee moeten werken.

ikbenik
door ikbenik - Jan 28, 2011 om 22:13
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Whoops!

Verkeerde topic!

valerius-2
door valerius-2 - Jan 29, 2011 om 00:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Volgens mij is de zoekfunctie van google gebruikt.

Redacteur
door Redacteur - Jan 29, 2011 om 15:53
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Beste experts,

Wij sluiten dit topic, omdat deze niet consumenten gerelateerd is. Op- en aanmerkingen kunt u sturen naar kassa-online@vara.nl.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online