lutgerink
door lutgerink Feb 29, 2012 om 19:05
Computers & telefonie

Opgelicht?

Hallo Allemaal,

Net als veel dames ben ik vorige week 21-2-2012 naar de Huishoudbeurs in Amsterdam geweest. Ik heb daar onderandere twee kussentjes gekocht. Ik moet zeggen het zijn écht fijne kussentjes.
Nu besloot ik om vervolgens nóg twee kussentjes te bestellen via internet. Aleen deze kussens zijn iets groter. Ik heb altijd goede ervaring gehad met het bestellen van producten via het internet. Als ik betaal met Ideal dan krijg ik vrijwel meteen een afschrift van het bestelde via mijn e-mail binnen. Een en ander is dan vaak binnen een week geregeld en vaak heb je het artikel al met drie dagen thuis.

Maar....... nu heb ik toch de kat in de zak gekocht. Ik heb het bedrag meteen gestort op de rekening van "Het Kussentje te Leiden"( "Dalco" staat er op het afschrift) via de Ideal betaling. Ik kreeg geen reactie van de verkopende partij.
Geen factuur geen mail niks. Twee dagen daarna heb ik eens gebeld en een nieuwe mail verzonden aan het bedrijf. De telefoon werd heel raar opgenomen. Ik kreeg een man aan de lijn die niet wist hoe je fatsoenlijk een bericht moet inspreken. Als je een bedrijf belt hoop je toch dat je in ieder geval normaal wordt behandeld aan de telefoon.

Vandaag heb ik weer gemaild dat ze mijn geld maar moeten terugstorten. Maar ik ben bang dat ik wel naar het geld en de kussentjes kan fluiten.

Wat kan ik doen?


2244 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 29, 2012 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo pluck123,

Gaat het om deze site?

Vrees het ergste.
Geen keurmerk Thuiswaarborg, etc.

Je kunt nog eens het contactformulier gebruiken.

Wie weet.

Suc6

ve
door verwijderd - Feb 29, 2012 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@pluck123,

Kijk ook eens hier

Zelfde adres!! Ander (vast) telefoonnummer.

ve
door verwijderd - Feb 29, 2012 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo edrick3

Bedankt voor jouw snelle reactie, ik heb het tweede formulier ingevuld waarop ze mij beloven te bellen, hoop dat ze nu iets laten horen. Want dit is natuurlijk geen goede reclame!

Dat eerste adres daar had ik inmiddels al twee mailtjes aan verspild.

Ik ben benieuwd.

ve
door verwijderd - Feb 29, 2012 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beetje amateuristisch allemaal, maar om nu direct te spreken over opgelicht? Misschien even gedulde hebben, het is nu een week geleden? Wellicht zijn ze door het succes (?) van de Huishoudbeurs (neem aan dat het om hetzelfde bedrijf gaat) overstelpt door bestellingen ofzo?

ve
door verwijderd - Feb 29, 2012 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor je reactie diumenge,

Maar als je zelf wel eens iets hebt betaald met Ideal dan weet je dat je binnen 3 seconde een afschrift in je mailbox krijgt,dat gaat automatisch, dus dit is gewoon niet zoals het hoort.

Ik denk ook wel dat ze druk kunnen zijn, maar een beetje bedrijf laat toch even weten dát ze druk zijn en dat de bestelling eventueel iets later verwacht kan worden?

kijk dat heet "ondernemen" een beetje ondernemer behandelt zijn klanten fatsoenlijk, juist als hij het druk heeft.

ve
door verwijderd - Feb 29, 2012 om 20:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja pluck123 ben het met je eens dat ze wat zouden moeten laten weten en hun gedrag dus niet klantvriendelijk is, ik vind het alleen wat kort door de bocht om direct over oplichting (met een vraagteken weliswaar) te praten.

De webshop ziet er nogal simpel uit, maar je kan kennelijk wel met iDeal betalen, dat wil echter niet zeggen dat je automatisch een bevestiging krijgt.

Ik hoop voor je dat ze toch snel contact met je opnemen. Succes.

ve
door verwijderd - Mar 1, 2012 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb nog steeds niks gehoord, geen mail- of telefoon-bericht, ik denk dat ik gewoon in de boot ben genomen. Jammer dat mijn vertrouwen nu toch weer een beetje geschaad is.
het gaat om € 65.00 dat is niet heel veel maar toch jammer.
Ik hoop dat ik met dit bericht andere mensen op tijd heb gewaarschuuwd.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2012 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Inmiddels ben ik terug gebeld door de man van wie dat tweede telefoonnummer is dat jij mij gaf edrick3.
Hij beweerdt er niets mee te maken te hebben. Het leek wel een eerlijk verhaal maar het is wel heel vreemd allemaal. ik kan iemand door de telefoon ook niet beoordelen. Inmiddels heb ik aangifte gedaan van internetoplichting. Misschien kom ik er dan uit. Ik verwacht niet veel maar ik vindt het toch te makkelijk om er niets aan te doen.

ve
door verwijderd - Mar 6, 2012 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gisteren heeft mijn man kontakt gehad met de mensen achter "Het kussentje".
Het blijkt dat deze distrubiteur het te druk had met de beurs maar ook met de school waarop ze nog zat.
"Ze zit nu in haar examenperiode" , zo zei haar vader.
Hij vindt het heel erg jammer dat het zo gelopen is en maakte excuus.
Verder belooft hij dat de kussentjes woensdag geleverd gaan worden, en dat ik er zelfs een extra gratis kussentje bij zal krijgen.
Nou dat had ik niet meer verwacht! Ik ben erg blij dat ik dus toch niet écht opgelicht ben, want dat geeft ook een heel naar gevoel. Je voelt je toch dom dat je zo snel betaald hebt en te goed van vertrouwen was.

Ik wacht nu even af of de kussentejes echt arriveren, dan zal ik de aangifte meteen intrekken. De kussentjes zijn echt erg goed, ik zal blij zijn als ik ze ontvang. Ik houd u op de hoogte.



ve
door verwijderd - Mar 6, 2012 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@pluck123,

Dus goede hoop dat het 'eind goed, al goed' wordt.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2012 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

En..............ja hoor, daar zijn de kussentjes, een groot pak met maar liefst 3 kussentjes. ( en nog twee kleine, )Ik ben helemaal blij, want die kussentjes zijn éçht heel fijn. Je hoofd zakt er lekker in weg, het past zich precies aan naar je hoofd, geeft goed steun.
Als ik op vakantie ga met het vliegtuig en de bus dan gaan ze mee, een kussentje in de nek en een kussen in de rug. Ik heb altijd last van nek en rugklachten als ik lang stil moet zitten in zo'n bus, deze kussentjes zijn echt prettig!

Ik verontschuldig mij, dat ik zo snel heb gedacht opgelicht te zijn, maar ja je hoort het ook vaak dat het gebeurd.

Dus bedankt mensen van Het Kussentje!

ve
door verwijderd - Mar 7, 2012 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@pluck123,

Dus inderdaad:eind goed al goed.
Mooi dat het naar alle tevredenheid is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.
Veel plezier met de kussentjes.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2012 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou, zat ik er toch niet zo ver van af met mijn gedachte hierover. Fijn dat het goed gekomen is en dat ze u ruimschoots gecompenseerd hebben. Sportief dat u dat hier nog even laat weten.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2012 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dank!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer