door edrick3 Sep 2, 2017 om 11:17
Computers & telefonie

Probleemsite

@tenormin e.a.
Zie topics met wel 11 antwoorden, alleen, ze staan er niet. Reflecs heeft er ook een topic van gemaakt. Stel voor dat we allemaal dit even doen, misschien dat er dan met enige spoed verbetering in komt

Optimist!
Heb dit gisteren al in het begin van de avond bij de redactie gemeld.

817 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2017 om 11:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een enkel (nieuw) topic werkt wel weer, maar nog niet alle nieuwe.

Cookies
door Cookies - Sep 2, 2017 om 11:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja, maar dan werkt de redactie niet.

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2017 om 11:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En alles gaat héél traag!

simon55
door simon55 - Sep 2, 2017 om 11:29
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ze hebben ook maar n knullig figuurtje in dienst hoor , die de boel n beetje draaiende kan houden, maar geen site kan bouwen

tenormin
door tenormin - Sep 3, 2017 om 00:10
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Mijn optimisme was kennelijk aanstekelijk: zodra dat geschreven te hebben kwam er weer gang in de "gestrande auto". Zeker de ANWB die even de accu had opgeladen? Weet niet hoe het nu is: ben ook maar gestopt. Maar, net als de redactie: vanavond niet aanwezig geweest, leukere dingen gaan voor, toch? Heerlijk kaasjes, Italiaanse plakjes worst, rood wijntje, crackertje en meer nog: leuk gezelschap gehad. Moest alleen wel diner maken maar goed: alles kan ook zonder de site. Maar, men moet nu toch echt eens iemand aantrekken die echt verstand heeft van ict want dit is 3 keer niks. En @edrick3, gisteren bij in het begin van de avond: @carola.83 schreef het al elders: kantoortijden: 9-5. ;-))

tijger1
door tijger1 Sep 3, 2017 om 00:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn dat u een leuke avond had, maar alles draait al weer een tijdje hoor.

Cookies
door Cookies Sep 3, 2017 om 01:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar is het emigratie topic tenormin ontschoten. Nog even een huishoudelijke mededeling: ik zit aan de koffie.

tenormin
door tenormin Sep 3, 2017 om 06:06
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Nee hoor:Filipijnen. Goed les gegeven aan me. Het eetgebeuren is geintje: als ze weer aan het werk zijn halen ze al deze TOPICS over de site er toch vanaf?