po
door poetie2010 May 23, 2016 om 17:54
Computers & telefonie

Problemen internet hollandsnieuwe

ik heb een abbonement bij hollandsnieuwe. sinds 24 maart van dit jaar is mijn nieuwe abbonnement ingegaan met internet. 1000 mb/min/sms.
vanaf dag 1 problemen met internet. paar weken wel dan weer niet. probleem word iedere keer door hollandsnieuwe opgelost. nu de 3e keer geen internet.

iemand hier nog meer problemen mee?
hoe valt die op te lossen.

overal heb ik goed bereik.

ik heb nog een toestel met abbonement van hollandsnieuwe waar ik totaal geen problemen mee heb.

mvg mira

596 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jackyh - May 23, 2016 om 18:10
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kan het dan niet aan het toestel liggen. Het abonnement staat er volgens mij buiten.

aurora1
door aurora1 - May 24, 2016 om 22:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u toen ook een ander/nieuw toestel verkregen (abo met toestel)? Wat heeft Hollandsnieuwe steeds gedaan om het probleem op te lossen? Heeft Hollandsnieuwe al eens een andere simkaart toegestuurd? Staan de instellingen in de gsm goed?
Zoek eens op internet of bij dat merk en type toestel dit probleem meer voorkomt. Als u overal goed bereik heeft maar binnenshuis niet dan kan het aan muren e.d. liggen en dat dit toestel daar mogelijk gevoeliger voor is dan het andere toestel.
In ieder geval moet u voor oplossingen bij de verkoper dus Hollandsnieuwe zijn, en binnen de eerste 6 maanden van de garantie moeten zij aantonen dat het probleem aan u ligt. Zie de informatie over garantie op de site van de Consuwijzer.

Ma
door Mat Matheij - May 25, 2016 om 04:39
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Naar ik meen waren bij Hollands Nieuwe de administratieve en technische problemen zo groot dat zij de activiteiten staakten vooraleer weer hernieuwd reclame te gaan maken. U was dus al gewaarschuwd (Radar). Weer trapt U er in. En ik betwijfel of zij inmiddels hun wanorde wel op peil zouden hebben. Eigen schuld. Ga hier met de enorme hoeveelheid aan providers goed minder goed enz. niet op in. Kijk eens TV. Kassa! collega Radar. Domme beslissing.

marita5
door marita5 - May 25, 2016 om 06:43
11512 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Poetje2010 , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( zie ook de voorbeeldbrief ) 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer