po
door poetie2010 May 23, 2016 om 17:54
Computers & telefonie

Problemen internet hollandsnieuwe

ik heb een abbonement bij hollandsnieuwe. sinds 24 maart van dit jaar is mijn nieuwe abbonnement ingegaan met internet. 1000 mb/min/sms.
vanaf dag 1 problemen met internet. paar weken wel dan weer niet. probleem word iedere keer door hollandsnieuwe opgelost. nu de 3e keer geen internet.

iemand hier nog meer problemen mee?
hoe valt die op te lossen.

overal heb ik goed bereik.

ik heb nog een toestel met abbonement van hollandsnieuwe waar ik totaal geen problemen mee heb.

mvg mira

596 4 Rapporteer

ja
door jackyh - May 23, 2016 om 18:10
953 Antwoorden / 4 Vragen

Kan het dan niet aan het toestel liggen. Het abonnement staat er volgens mij buiten.

aurora1
door aurora1 - May 24, 2016 om 22:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u toen ook een ander/nieuw toestel verkregen (abo met toestel)? Wat heeft Hollandsnieuwe steeds gedaan om het probleem op te lossen? Heeft Hollandsnieuwe al eens een andere simkaart toegestuurd? Staan de instellingen in de gsm goed?
Zoek eens op internet of bij dat merk en type toestel dit probleem meer voorkomt. Als u overal goed bereik heeft maar binnenshuis niet dan kan het aan muren e.d. liggen en dat dit toestel daar mogelijk gevoeliger voor is dan het andere toestel.
In ieder geval moet u voor oplossingen bij de verkoper dus Hollandsnieuwe zijn, en binnen de eerste 6 maanden van de garantie moeten zij aantonen dat het probleem aan u ligt. Zie de informatie over garantie op de site van de Consuwijzer.

Ma
door Mat Matheij - May 25, 2016 om 04:39
986 Antwoorden / 3 Vragen

Naar ik meen waren bij Hollands Nieuwe de administratieve en technische problemen zo groot dat zij de activiteiten staakten vooraleer weer hernieuwd reclame te gaan maken. U was dus al gewaarschuwd (Radar). Weer trapt U er in. En ik betwijfel of zij inmiddels hun wanorde wel op peil zouden hebben. Eigen schuld. Ga hier met de enorme hoeveelheid aan providers goed minder goed enz. niet op in. Kijk eens TV. Kassa! collega Radar. Domme beslissing.

marita5
door marita5 - May 25, 2016 om 06:43
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Poetje2010 ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( zie ook de voorbeeldbrief )

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst