je
door jeurow May 8, 2012 om 14:12
Computers & telefonie

Schandalig optreden Vodafone... What to do.

Na al een aantal jaar tevreden klant geweest te zijn van Vodafone brak deze maand weer het moment aan dat ik mijn telefoon abonnement "moest" verlengen. In de eerste instantie was ik van plan te wachten op de Galaxy s3, maar ik werd gebelt door de klanten service van Vodafone en heb mijn abonnement telefonisch verlengd en is de keuze gevallen op een HTC ONE X.

De beste heer aan de telefoon beloofde mij dat mijn nieuwe abonnement pas in zou gaan zodra ik mijn handtekening zou zetten en dat het toestel binnen een week in huis zou zijn. Vanaf dat moment is alles mis gegaan. Met mijn oude toestel een Blackberry kon ik vanaf dat moment niet meer op internet... Terwijl ik maandelijks voor de Balckberry internet service betaal en nog geen handtekening heb gezet. Inpricipe zou mijn oude abonnement gewoon moeten werken. Dit was niet het geval. Erg spijtig, sinds ik mijn toestel zakelijk nodig heb vooral om mijn mail te checken. Na een week te hebben gewacht op mijn nieuwe toestel (tevergeefs), heb ik naar de klanten service gebelt. Deze boden mij excuses aan en de telefoon zou gister of vandaag worden gebracht en ik kon bellen om alles te conpenseren zodra ik het toestel binnen kreeg. Deze was er alleen nog steeds niet dus heb ik vandaag nog een keer de klanten service gecontacteerd, ook omdat ik mijn zus had gevraagd even te wachten op het toestel deze middag. Natuurlijk was er een fout in het syteem waardoor die niet is verzonden en dat terwijl hij vorige week op de stapel van de koerier lag... Mijn geduld raakte op en ik vroeg deze mevrouw wat ze er aan kon doen en of ik hem anders in de dichtstbijzijnde VF store kon afhalen. Dit was niet mogelijk ik moest maar gewoon wachten op mijn toestel, ze zou hem opnieuw verzenden en dit kon een week in beslag nemen... Belachelijk! Dus vroeg ik de telfoniste mijn abonnement te cancellen, dit was natuurlijk niet mogelijk en ik moest hem maar bij de koerier afwijzen.

VF houd zich simpel weg niet aan haar afpraken... Hoe moeilijk kan dat zijn als zo'n groot bedrijf! Wat kan ik hier tegen doen want ik heb echt het gevoel dat ik door VF aan het lijntje wordt gehouden en baal hier flink van!

1315 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - May 8, 2012 om 15:21
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

jeurow

Vodafone webcare laat zich hier regelmatig zien.
Zou daar eens naartoe mailen.
Erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/8-5-12/jeurow

vodafone.nl@vodafone.com
t.a.v. Christianne

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 9, 2012 om 11:52
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Jeurow,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Graag kijk ik dit voor je na. Kun je misschien een e-mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com met je volledige naam, geboortedatum, adres, 06-nr, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, klantnummer, en het ordernummer. Met in het onderwerp Kassa - jeurow. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Joyce
Vodafone 24/7 Web Crew

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer