he
door herag Mar 29, 2004 om 16:27
Computers & telefonie

Sim kaart

Mijn Prepay kaart was van KPN, ik kreeg echter een SMS bericht vanKPN tel.nr 316530990 met de boodschap "SIMKAART AANGEPAST"en zie daar eerst was het beltegoed 1 jaar geldig en nu is het Hi geworden met een geldigheid van een ½ jaar. daarop kreeg ik bericht dat ik voor euro 6,95 de kaart weer voor 1 jaar geldig kon maken. Kan dit allemaal zo maar? Bij mijn vrouw en dochter gebeurde precies het zelfde, zijn er meer mensen met dit euvel?.

2258 19 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:08
504 Antwoorden / 8 Vragen

Dit mag niet! U heeft KPN prepay en dat is een heel ander soort dat Hi-prepay. (dit zeggen zij zelf op hun site) Neem contact op met KPN of ga naar de primafoon. Mocht dit niks opleveren, lijkt mij dit een mooi onderwerp voor Kassa! Zet daarom dit bericht ook op het forum, wie weet komen er hier meer reakties op.

markie024
door markie024 - Apr 21, 2004 om 15:42
25 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, je kan bellen met 0800-1245, en dan kan je gratis,  je tarief plan omzetten naar KPN Mobile prepaid. De volgende dag is het dan daadwerkelijk gewijzigd, en is je huidige beltegoed een jaar geldig vanaf de laatste opwaardering.

rapil
door rapil - Feb 1, 2012 om 13:53
433 Antwoorden / 0 Vragen

Dit erg met zichzelf ingenomen mannetje gaat echt niet vertellen welke muts ik op moet zetten. Zelf geen overeenkomst kunnen bewerkstelligen met Unilever zeker.
De zielepoot.

door 54reneetje - Feb 1, 2012 om 14:27
4 Antwoorden / 0 Vragen

idd... de meest irritante knacker van Nederland gaat ons de wet niet voorschrijven! weg van de buis die arrogante kwast en lekker 'n warme UNOX-muts op je kop..

in
door indianeagle365 - Feb 1, 2012 om 14:47
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beetje zielige oproep,als ik n UNOX muts opb m'n kop wil doe ik dat gewoon toch? Ongeacht waar ik ben en de organistia van de tocht der tochten kunnen de poen goed gebruiken denk ik.
LEKKER MOEILIJK BLIJVEN DOEN

mostertpot
door mostertpot - Feb 1, 2012 om 15:48
162 Antwoorden / 13 Vragen

't Zal me allemaal worst wezen, zeker als die hansworst een oproep plaatst, maar het is even zo goed lullig van Unilever om mee te liften op het evenement zonder te sponseren. Laten ze daar ook nog eens op hun hoofd krabben en een royaal gebaar maken naar de Elfsteden vereniging. Niet met een dikke worstvinger, maar met een stevig bedrag.

pe
door peterf1946 - Feb 1, 2012 om 16:02
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zet gewoon mijn Unox muts op de komende koude periode.
Jord moet zonodig weer eens de aandacht trekken.

ja
door jankoll - Feb 1, 2012 om 17:21
17 Antwoorden / 1 Vragen

Degenen, die eerder (tot 16:02h) reageerden snappen kennelijk niet waar het om gaat: Unox maak nagenoeg gratis (namelijk op de kosten van de mutsjes na) reclame voor zichzelf en de Elfstedenvereniging kan daar niets tegen doen, want het evenement speelt zich af in de openbare ruimte. Als Unox sportief zou zijn en in de publiekstrekker Elfstedentocht als zodanig was geïnteresseerd, zou Unox gewoon hebben gesponsord en dan die mutsjes hebben uitgedeeld. Maar ja, Unilever is op dit punt een vooral NL-bedrijf en zit dus graag voor een dubbeltje op de eerst rang en handelt erg achterbaks.

Kortom het gaat niet om de boodschapper, die ik overigens vaak wel kan waarderen, maar om wat Unox flikt. Wie zich dan met zo'n mutsje bij de Elfstedenroute vertoont is dus te kwalificeren als .... (vul zelf maar iets 'vriendelijks' in).

mostertpot
door mostertpot - Feb 1, 2012 om 17:44
162 Antwoorden / 13 Vragen

Degene die om 17:21 reageerde snapt het helemaal, alleen kan hij verder niet goed lezen, want zijn verhaal schreef ik al om 15:48, alleen in een wat kortere versie.
Jankoll als je echt slimmer wilt zijn dan de anderen, lees dan beter. Je scheert iedereen over een kam, maar als je goed had gelezen, dan had je ook gezien dat ook 54reneetje en peterf1946 niet laten zien dat ze het wel of niet snappen, dus die doe je ook te kort net als mij.

pietro1948_54583
door pietro1948_54583 - Feb 1, 2012 om 18:33
16 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is dit toch allemaal voor een gezeur over Jort Kelder? Waarom op de persoon gespeeld? Hier wordt de boodschapper gekilld.
Hij heeft wel een punt: Unox (Unilever) lift mee op het succes van de Elfstedentocht zonder de organisatie ook maar met één cent te ondersteunen. Wat dacht je dat het organiseren van zo'n evenement kóst. Een evenement waar heel Nederland trots op is en naar toe leeft.
Zo'n multinational als Unilever heeft geld genoeg om een bepaalde fee aan de organisatie te sponsoren; denk bijvoorbeeld aan de helft van het reclamebudget dat ze uittrekken voor de gratis ijsmutsen. E.e.a. levert hen tenslotte ook gigantisch veel mééromzet op.

pietro1948_54583
door pietro1948_54583 - Feb 1, 2012 om 18:35
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil trouwens een gebaar maken: als Unilever de Elfstedenorganisatie NIET sponsort, heb ik mijn laatste Unilever-product gekocht. WIE DOET ER MEE! Samen staan we sterk!

door 54reneetje - Feb 1, 2012 om 19:07
4 Antwoorden / 0 Vragen

@pjotr2008 - ja lekker principieel zijn.. nou dan ga jij toch lekker andere merken nuttigen!!! UNOX is typisch hollands, net zo als de vereniging Elfstedentocht typisch Fries is, net zo zuinig maar rijk en zelf slim zat om alles in goede banen te leiden. En vergeet niet dat UNOX juist alle andere ijstochten een warm hart toedraagt, want er is veel meer dan die ene bijna elitaire Elfstedentocht. Zal mij echt een worst wezen, en ook ik pik af en toe zo'n sjeuiige HEMA-halfje weg... want eerlijk is eerlijk, die z.g. boerenscharrelworsten van nu, ook die van Appie, zijn niet weg te krijgen...en nu schaatsen op natuurijs en daarna gelijk naar de koek-en-zopietent voor warme worst, soep en 'n borrel (en absoluut geen berenburger)..

pietro1948_54583
door pietro1948_54583 - Feb 1, 2012 om 19:20
16 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, 54reneetje Over smaak valt niet te twisten. Als jij die worsten van Unox zo lekker vindt, moet je die vooral blijven eten. Ik vind ze niet te pruimen. Veel te vet en te zout. Ga eens naar een goeie slager en vraag naar zelfgemaakte rookworst. Je weet niet wat je proeft.

Verder gaat het bij mijn boycot niet alleen over die worst. Unilever heeft nog ontzéttend veel andere merken die ik kan boycotten.

En volgens mij heb jij nog nooit zelf een groot evenement georganiseerd, anders praatte je niet zo over rijke organisaties. In de meeste organisaties is het elke euro drie keer omdraaien voor hij wordt uitgegeven. En dan past het niet dat zo'n stinkendrijke multinational meelift op het evenement van zo'n evenement.

door 54reneetje - Feb 1, 2012 om 19:40
4 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, pjotr2008... Kennelijk heb jij (een deel van) de arrogantie van Jort Kelder tot je genomen. Alsof ik niet de worsten van Hergo en vooral Piet Woorst (Maasstr.65, A'dam) ken; alleen wel erg aan de prijs! Alsof ik niet de andere producten van Unilever ken.. Alsof ik nog niet een groot evenement georganiseerd heb; zowel op cultureel als op sportgebied heb ik m'n steentje professioneel en vrijwillig bijgedragen.. En van sponsoring en marketing heb ik ook nog jarenlang van gegeten. Daarom voor jou nu de Jort Kelder Cup met de rest van je leven gratis Magnums smikkelen. Je zal maar bij Unilever werken, he?
Zeker schaamrood op je kaken. Welnu, geen enkele multinational of dorpssmederij laat zich de worst van het brood eten en kiest zelf waar ze hun (sponsor)naam aanhangen..

Genoeg woorden, tijd voor de zuurkoolstamppot, vult lekker met dit weer, incl. de gebakken spekjes want wat vet extra hoort erbij deze dagen... #tweetexit

bo
door bornsol - Feb 1, 2012 om 19:53
133 Antwoorden / 35 Vragen

en als iedereen een mutsje van de Fieslandbank op had dan was Jord muisstil de huichellaar ,WILLEN IS KUNNEN he Jord Brrrr

fr
door frije fries - Feb 1, 2012 om 20:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dan begint zo'n publiciteitsgeile bal te zeuren over oranje mutsen
Waar wij echt last van hebben hier in Fryslân dat zijn een meerfout van ballen als de heer kelder maar dan bezopen met een fles sonnema aan de hals
Dus oranje mutsen zijn wel het minst erge wat ons hier kan overkomen
En mocht er een tocht der tochten komen kunnen wij het beste uit de buurt van de route blijven want dan hoort Fryslân ineens wel bij Nederland

ru
door rudasmus - Feb 1, 2012 om 21:37
4 Antwoorden / 0 Vragen

Die Jort heeft groot gelijk.
Over de rug van eerlijke sporters gratis reclame maken voor eigen wanproducten.
Heel min.

elvinzo
door elvinzo - Feb 3, 2012 om 12:10
18 Antwoorden / 5 Vragen

Heeft iemand hier überhaupt de video met het fragment van Jort Kelder bekeken voordat ie reageerde?? Zo te lezen niet...

Voor iedereen die in zijn reactie laat blijken een vooringenomen hekel aan Jort Kelder te hebben: het gaat hier toch niet om Jort, maar om het punt dat hij aanhaalt; waarbij hij jullie zeker niet de wet voorschrijft of de les leest, zoals sommigen hier beweren. Nee, hij doet een appél op iedereen en je hebt een vrije keuze om daar gehoor aan te geven of niet. En dat Jort, hoe arrogant hij door sommigen ook gezien wordt, hier 100% een punt heeft, is niets meer dan een keihard feit; vergeet dus de boodschapper en concentreer je op de boodschap:

Iedereen heeft het hier over "waarom biedt Unox de Elfstedentocht geen bedrag".... maar het punt is nu juist dat ze dat inderdaad gedaan hebben. En het bestuur van de Elfstedentocht heeft gezegd dat ze het vrij willen houden van commercie. Vervolgens hebben ze Unox vriendelijk verzocht zich daar dan ook niet te manifesteren met reclame-uitingen. En wat doet Unox?? Nee Elfstedentocht, daar hebben we lekker schijt aan!! Wat een brutale geldgraaierij ten top!! Dan hoor je gewoon respect te hebben en daar met je gore graaipoten van af te blijven!

@ frije fries, als je een echte fries bent zou je dit toch ook niet moeten pikken?! En tussen haakjes, Fryslan hoort voor mij altijd bij Nederland! Het buitengesloten gevoel dat duidelijk uit je reactie blijkt, veroorzaak je alleen maar zelf. Als je het zo voelt, zul je het ook alleen maar zo ervaren! En als je dat dan vervolgens op gefrustreerde wijze de rest van Nederland gaat verwijten, creeër je juist de apartheid die je bestrijdt!

ma
door manwijf - Feb 4, 2012 om 17:15
574 Antwoorden / 1 Vragen

@elvinzo
Blij dat nog iemand het wel snapt.