Ba
door BasNarva Apr 6, 2016 om 12:17
Computers & telefonie

Skype beltegoed

Al vele jaren gebruik in skype, totdat een paar dagen geleden om onduidelijke redenen mijn account geblokkeerd werd. Daarna kreeg ik een vragenformulier online, dat ik zo goed als mogelijk invulde en beantwoordde. Ik kreeg echter als reactie dat mijn identitteit niet kon worden vastgesteld en dat mijn account geblokkeerd bleef. Ik vulde nogmaals hetzelfde formulier in en kreeg weer bericht dat mijn identiteit niet kon worden vastgesteld, mij werd geadviseerd een nieuw skype-account te openen. Alles goed en wel, maar ik gebruik skype ook om te bellen met niet-skypegebruikers en heb daarom bij skype een beltegoed. Op mijn vraag of ik dat beltegoed terugkrijg nu mijn eerdere account geblokkeerd bleef kreeg ik geen antwoord. Heeft iemand hier dezelfde of soortgelijke ervaringen? En wat er aan te doen?

2701 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 6, 2016 om 12:38
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Barsnarva ,

Lees deze informatie eens door , hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice van  skype .
Lees ook hebt u al contact opgenomen , maar nog niets van ons gehoord , lees dan wat u moet doen . klik op de rode regels.

https://support.skype.com/nl/faq/FA1170/hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-skype .

Hier kunt u de reden lezen waarom het account is geblokkeerd .

https://support.skype.com/nl/faq/FA10946/mijn-skype-account-is-gedeactiveerd-of-gehackt

Ba
door BasNarva - Apr 7, 2016 om 07:10
4 Antwoorden / 9 Vragen

Dank voor uw antwoord. Via de Nederlandse klantenservice werd ik doorgesdtuurd naar een Engelstalige, daar kreeg ik tot twee keer toe een vragenformulier in het Engels (terwijl ik mij in het Nederlands heb aangemeld) en toen werd twee maal geantwoord dat mijn identiteit niet kon worden vastgesteld. Vreemd dat Engelstaligen opeens een Nederlandse aanmelding moeten beoordelen. Kortom: mijn skype blijft geblokkeerd en ik weet nog steeds nmiet hoe ik mijn beltegoed terugkrijg. Een ander punt is dat een nieuwe skype-account maken ook niet mogelijk is: skype is geintegreerd in Windows-10 en wanneer ik een nieuwe account probeer aan te maken komen steeds de oude gegevens teruf, ondanks dat ik eerst alles wat met skype te maken heeft heb verwijderd. Ook in mijn windows-phone hetzelfde verhaal: ik kan geen nieuwe skype-account installeren! Leve de monopolie-positie van softwaregiganten als microsoft waar je als gewone consument de dupe van wordt!!

marita5
door marita5 - Apr 7, 2016 om 08:11
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Basnarva ,

Vervelend om te horen , maar een andere optie kan zijn Viber ( gratis )  , zie hier klik op de rode regel .

http://pc-en-internet.infonu.nl/communicatie/139574-hoe-installeert-u-viber-en-wat-kunt-u-ermee.html

reflecs
door reflecs - Apr 7, 2016 om 09:50
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zie toevallig dat het vandaag "communityday" is op de Skype website, er wordt beloofd dat er extra mensen aanwezig zijn om vragen te beantwoorden. Er is helaas geen Nederlands forum, wel Engels en links onderaan de pagina kunt u eventueel kiezen voor Duits.
https://community.skype.com/t5/News-and-Announcements/Ask-the-Skype-experts-on-Community-day-7th-April-2016/ba-p/4353288

Op het Microsoftforum worden ook vragen beantwoord over Skype. B.v. deze: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-other_settings/skype/06e86380-0faa-4baf-9988-64ff51333355

Bij die vraag staat ook dat u meldingen van Skype uit het Register moet verwijderen.
Zou dat niet zelf aanraden. Er is een gratis programma dat dat voor u kan doen. Makkelijker en veiliger:https://www.seniorweb.nl/artikel/programma-s-grondig-verwijderen-met-revo-uninstaller