charleycool
door charleycool Feb 6, 2013 om 13:12
Computers & telefonie

Sluik reclame

Ik krijg steeds opnieuw irritante reclame tijdens het beantwoorden van vragen,invullen van formulieren e.d.Hoe kom ik hieraf?

555 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 6, 2013 om 13:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op weleke sites?

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2013 om 13:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo charleycool,

Verschijnt die reclame als pop-ups, of als je op een tekst/woordje komt met je cursor.

In het 1e geval zou je - afhankelijk van de gebruikte browser - AdBlockPlus kunnen installeren.
In het 2e geval zou je last kunnen hebben van malware en dat is lastiger op te lossen.

Er is dus wat meer info nodig.

Met vr.gr.

charleycool
door charleycool - Feb 6, 2013 om 13:34
78 Antwoorden / 2 Vragen

Het is op alle sites.Ook als ik via mijn email het bericht open.Zelfs toen ik mijn vraag aan jullie wilde stellen kreeg ik continu een vierkantje op het moment dat ik moest klikken op mijn klik gebied.In dit geval was het voor het verkrijgen van man bijt hond strandlaken.En dit was op de vara site.Waar ik nu op zit.Alleen tijdens dit antwoord(aanvulling problemen)heb ik niets gehad.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2013 om 14:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@charleycool,

Welke browser gebruik je?
Het gebeurt dus als je met de cursor op een woord staat; m.a.w. dan opent zich een reclamevenstertje?

Scan in ieder geval eerst eens met MBAM; klik onder FREE

charleycool
door charleycool - Feb 6, 2013 om 15:50
78 Antwoorden / 2 Vragen

Edrick 3,ik heb het programma gedownload en ga het uit proberen.Bedankt voor je moeite en je tip.charley.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2013 om 16:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@charleycool,

Nou weet ik nog steeds niet welke browser je gebruikt en om wat voor soort reclame het gaat.
Mocht MBAM het niet oplossen, vermeld dit dan even.

Met vr.gr.

charleycool
door charleycool - Feb 6, 2013 om 18:33
78 Antwoorden / 2 Vragen

Edrick3,ik heb MBAM for free gedownload en bij de eerste snelle scan heeft hij 18 pop up gedetecteerd.Ik gebruik google chrome als browser.Ik hou je op de hoogte,bedankt charley.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2013 om 18:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@charleycool,

Zou ik ook nog even een uitgebreide scan laten uitvoeren voor de zekerheid.
Rotzooi in quarantaine plaatsen en/of weggooien.
Meld even of het geholpen heeft.

Zou voor Google chrome ook even AdblockPlus downloaden.

Suc6

charleycool
door charleycool - Feb 6, 2013 om 18:54
78 Antwoorden / 2 Vragen

edrick3,ook dit is gebeurt.Alweer bedankt.Ik laat het weten.groetjes charley.

charleycool
door charleycool - Feb 6, 2013 om 20:27
78 Antwoorden / 2 Vragen

Edrick3 Ik heb een volledige scan uitgevoerd.Op google chrome is het ook geinstaleerd.De eerste resultaten zien er goed uit.I*k laat jou het morgen nog een keer weten,bedankt voor de moeite en je hoort het,charley.

edrick3
door edrick3 - Feb 6, 2013 om 20:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@charleycool,

Voorlopig: mooi zo!
We wachten nog even af.

Prettige avond.

charleycool
door charleycool - Feb 7, 2013 om 09:55
78 Antwoorden / 2 Vragen

Edrick3,naar mijn mening heeft het geholpen.Via mijn google chrome krijg ik nu de melding van extensie geblokkeerd in plaats van reclame.Ze zeggen wel door een derde partij.Zou dat misschien die MBAM kunnen zijn?

Cookies
door Cookies - Feb 7, 2013 om 10:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=charleycool schreef op donderdag 7 feb 2013, 09:55]Via mijn google chrome krijg ik nu de melding van extensie geblokkeerd in plaats van reclame.Ze zeggen wel door een derde partij.Zou dat misschien die MBAM kunnen zijn?

Nee, dat is AdBlock Plus.

charleycool
door charleycool - Feb 7, 2013 om 10:46
78 Antwoorden / 2 Vragen

Carola 83,bedankt.charley.

edrick3
door edrick3 - Feb 7, 2013 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=charleycool schreef op donderdag 7 feb 2013, 09:55]Edrick3,naar mijn mening heeft het geholpen.Via mijn google chrome krijg ik nu de melding van extensie geblokkeerd in plaats van reclame.Ze zeggen wel door een derde partij.Zou dat misschien die MBAM kunnen zijn?

En nou maar hopen dat je verder verschoond blijft van die vervelende reclames.

Ter info: AdBlockPlus
Ter info: MBAM

Met vr.gr.

charleycool
door charleycool - Feb 7, 2013 om 15:56
78 Antwoorden / 2 Vragen

Iedereen bedankt voor de antwoorden.Ze hebben me echt van het probleem afgeholpen.In het bijzonder edrick3,gewoon top,groeten charley.