birdies
door birdies Aug 8, 2009 om 21:40
Computers & telefonie

Storing Trosradarsite??

Meer mensen die deze melding krijgen of zit het probleem bij mij? De melding komt zodra je doorklikt naar een topic.

Forbidden

You don't have permission to access /viewtopic.php
on this server.

428 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Vanmiddag tussen 4.30 en 5.30 hetzelfde probleem gehad. Na 5.30 was alles weer normaal.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat klopt. Ik had vanmiddag en in de vooravond ook problemen om topics te bekijken en kreeg dan een melding van error database of  kan de website niet weergeven  of zoiets. Momenteel werkt alles weer als voorheen.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Twee tellen geleden even geprobeerd, nog steeds dezelfde melding.

Maar begrijp dat het probleem bij de site ligt.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb nergens last van (gehad), wel moet ik met regelmaat weer inloggen als ik tijdje niet actief ben geweest ;-( maar misschien heb ik daarom geen probleem ?

Misschien keer in en uit loggen proberen ?

Groetjes,

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hahaha Sorry, zie nu pas dat je het over de Tros Radar Site hebt.......daar kom ik nooit ;-) dacht dat je hier probleem had.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou dit op het forum hebben geplaatst.

ve
door verwijderd - Aug 8, 2009 om 23:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@stacey: Geeft niet, het wordt al later. Zit trouwens niet ingelogd bij de Tros.

@kroonmeester: hoezo? Ik wil geen discussie openen, maar een antwoord op een vraag.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies

ook ik ben er een paar minuten geleden geweest en geen storing gehad

nu stond ik niet ingelogd ik weet niet of jij wel inglogd was

succes dick

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 00:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

inlogd=ingelogd

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 00:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, zojuist 3 verschillende browsers geprobeerd en bij alle 3 dezelfde melding. Alleen de Trossite geeft problemen. Ene moment was er nog niets aan de hand, andere moment die melding.

Moet toch iets aan de hand zijn met die site, want ben niet de enige die er problemen mee heeft (gehad).

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 01:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lekker belangrijk

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 01:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hell-rider: blijkbaar belangrijk genoeg voor jou om even te reageren.

Zou zeggen: ride lekker verder!

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 02:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag birdies, ook even voor je gecheckt maar hier geen problemen (niet-ingelogd) bij Trosradar.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2009 om 04:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het forum van Hallo Gelderland! (forum.omroepgelderland.nl) lag er ook uit.