beautyfull
door beautyfull Aug 26, 2008 om 11:39
Computers & telefonie

T-Mobile

Ik heb bij t-mobile een abonnement afgesloten maar na vijf bijna,zes weken pas wordt mij vertelt dat zij de bijbehorende telefoon niet kunnen leveren.kan dat gewoon gebeuren?Bvbd

668 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gladdeharry
door gladdeharry - Aug 26, 2008 om 11:44
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

Zij kunnen de telefoon niet leveren.Maar wat hebben ze vervolgens aangeboden dan?


beautyfull
door beautyfull - Aug 26, 2008 om 12:11
60 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ze hebben tot twee keer toe de samsung soul sgh voor mij gestuurd en die heb ik allebeide keren terug gestuurd zoals men mij heeft aanbevolen.ik heb ze terug gestuurd omdat dat niet de telefoon is die bij het abonnemen(samsung soul silver,met de nadruk op de keur silver)hoor en op hun site staat afgebeeld.na 5 weken wilde zij mijn abonnement anuleren en ik moest dan vervolgens naar een t-mobile shop gaan en een andere abonnement afsluiten als persee die silveren toestel wilde hebben.gisteren heb ik voor de zoveelst keer gebelt,want ik kreeg ook nog voor de tweede keer een fuctuur die niet klopte,en een medewerker zei plots dat die toestel die ik graag wil,nu wel leverbaar is.vanmorgen belde weer een andere medewerker die ik ook geisteren aan de lijn hebt gehad mij met de mededeling dat zij maar 1 soort toestel leveren bij mijn abonnement en dat is de donker grijse samsung soul sgh,dus ik kan die krijgen als ik wil.ik zei tegen die meneer aan de andere kant van de lijn,dat die gijse telefoon volgen 1 van de mederwerkers gisteren wel weer leverbaar is,waarop die meneer zei dat het een misverstand was.dus ik zei;vindt ik wel raar,als het niet anders kan,sturen jullie maar dan die grijs op voor me want ik ben moe!

beautyfull
door beautyfull - Aug 26, 2008 om 12:55
60 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ik heb mij vergist:dit hele gedoe met t-mobile duurt al ruim 7 weken!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer