le
door lesley38 Oct 26, 2015 om 05:47
Computers & telefonie

Tele2

We hadden sinds januari van dit jaar een abonnement bij Tele2 op internet bellen en tv. al sinds het begin hadden we last van slecht internet storingen op tv en radio beeld viel weg of bleef hangen etc... Meerdere keren contact gehad met ze en t zou opgelost worden er werd zelfs een nieuwe modem gestuurd maar het probleem bleef. Na de zoveelste keer gebeld te hebben zouden ze het verder uitzoeken en we zouden terug gebeld worden. Ze hadden ons verteld als de storing niet opgelost kon worden we het kosteloos konden opzeggen. Jullie raden het al denk ik. Probleem blijft en we werden niet terug gebeld. Heb ook een mail gestuurd dat we het wouden opzeggen en ook een brief gestuurd maar werd geen gehoor aan gegeven. We hebben alles terug gestuurd en zijn over gegaan naar Telfort waar we nergens problemen mee hebben. De genen die internet kwam aansluiten vertelden ons dat het verdeel station van Tele2 bijna 4km verderop stond en we daarom slecht ontvangs hadden en het verdeelstation van Telfort 200 meter verderop stond hier. Tele2 blijft rekeningen sturen en na meerdere keren gebeld te hebben werd ons beloofd dat we niks hoefde te betalen en t kwijt gescholden werd. tot we een deurwaarder aan de deur kregen. Dus weer gebeld en er werd verteld als u 201,89 euro betaald dan is alles afgedaan. Natuurlijk betaald en weer rekeningen werden er gestuurd en wij weer bellen en werd glas hard gezegd dat hebben we nooit gezegd. Mijn vraag is wat moeten we hiermee? Ze blijven komen met rekeningen en we komen er niet van af...

340 1 Rapporteer

he
door henkhh - Oct 26, 2015 om 10:02
174 Antwoorden / 0 Vragen

U hebt eenzijdig besloten het contract te beëindigen maar Tele2 houd u er aan en blijkbaar is er niets op papier waaruit blijkt dat Tele2 het contract zou beëindigen. Door het terugsturen van de spullen beëindigd je contract niet automatisch en je ontneemt Tele2 daarmee nu ook de kans, hoewel te laat en ook de communicatie of het gebrek eraan ten spijt, om het probleem alsnog op te lossen. Je doet er nu verstandig aan direct met Tele2 duidelijke afspraken te maken over het beeindigen van je contract en wat de eventuele kosten nog zijn en dit schriftelijk laten bevestigen. Wanneer je nu niets doet bestaat de kans dat je contract gewoon door blijft lopen! Succes.