Tele2
We hadden sinds januari van dit jaar een abonnement bij Tele2 op internet bellen en tv. al sinds het begin hadden we last van slecht internet storingen op tv en radio beeld viel weg of bleef hangen etc... Meerdere keren contact gehad met ze en t zou opgelost worden er werd zelfs een nieuwe modem gestuurd maar het probleem bleef. Na de zoveelste keer gebeld te hebben zouden ze het verder uitzoeken en we zouden terug gebeld worden. Ze hadden ons verteld als de storing niet opgelost kon worden we het kosteloos konden opzeggen. Jullie raden het al denk ik. Probleem blijft en we werden niet terug gebeld. Heb ook een mail gestuurd dat we het wouden opzeggen en ook een brief gestuurd maar werd geen gehoor aan gegeven. We hebben alles terug gestuurd en zijn over gegaan naar Telfort waar we nergens problemen mee hebben. De genen die internet kwam aansluiten vertelden ons dat het verdeel station van Tele2 bijna 4km verderop stond en we daarom slecht ontvangs hadden en het verdeelstation van Telfort 200 meter verderop stond hier. Tele2 blijft rekeningen sturen en na meerdere keren gebeld te hebben werd ons beloofd dat we niks hoefde te betalen en t kwijt gescholden werd. tot we een deurwaarder aan de deur kregen. Dus weer gebeld en er werd verteld als u 201,89 euro betaald dan is alles afgedaan. Natuurlijk betaald en weer rekeningen werden er gestuurd en wij weer bellen en werd glas hard gezegd dat hebben we nooit gezegd. Mijn vraag is wat moeten we hiermee? Ze blijven komen met rekeningen en we komen er niet van af...
U hebt eenzijdig besloten het contract te beëindigen maar Tele2 houd u er aan en blijkbaar is er niets op papier waaruit blijkt dat Tele2 het contract zou beëindigen. Door het terugsturen van de spullen beëindigd je contract niet automatisch en je ontneemt Tele2 daarmee nu ook de kans, hoewel te laat en ook de communicatie of het gebrek eraan ten spijt, om het probleem alsnog op te lossen. Je doet er nu verstandig aan direct met Tele2 duidelijke afspraken te maken over het beeindigen van je contract en wat de eventuele kosten nog zijn en dit schriftelijk laten bevestigen. Wanneer je nu niets doet bestaat de kans dat je contract gewoon door blijft lopen! Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer