wf
door wffliermans Dec 7, 2012 om 14:52
Computers & telefonie

Tele2 in de fout

Wisten jullie al dat Tele2 over reeds lang beëindigde abonnementen alsnog het hogere, sinds kort ingestelde, btw-tarief in rekening brengt?
Als jullie willen kan ik een (bewerkte) scan van de factuur opsturen (geef dan wel een goed e-mailadres).

435 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2012 om 15:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo wffliermans,

Voor contact met de redactie:
Klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Met vr.gr.

rapil
door rapil - Dec 7, 2012 om 15:24
433 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je abonnement beeindigd is krijg je of betaal je toch geen facturen meer. Of bedoel je dat de lopende abonnementen een hoger btw tarief hebben vanaf 1 Januari? Dat klopt!!!

jo
door jorisw - Dec 7, 2012 om 15:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Of bedoel je dat het hoge BTW tarief wordt berekend over nog uitstaande betalingen van beëindigde abonnementen? Ook dan klopt het, want Tele2 moet BTW afdragen op het moment dat de betaling binnenkomt.

wf
door wffliermans - Dec 7, 2012 om 16:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Met reeds lang beëindigd abonnement bedoel ik:
MIJN ABONNEMENT BIJ TELE2 IS IN HET JAAR !!!!! 2005 !!!!! BEËINDIGD.
En dan nu toch een factuur voor btw-verhoging!
Hoop dat het nu duidelijker is.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 7, 2012 om 16:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waarschinelijk een foutje van de programmeur? De computer doet alleen maar wat er ingebracht wordt, en als niemand de uitdraai na kijkt ja dan kan dit gebeuren. Ik denk dat u ze beter op dee fout kan aanspreken,Schijnt dus geen controle te zijn of het wel juist is wat ze verzenden.

wo
door wolkie - Dec 7, 2012 om 17:11
49 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik mag toch hopen dat u, toen u de factuur ontving, hartelijk moest lachen en direct wist dat dit een foutje is en dat u heeft gebeld en dat ze dat bij Tele2 ook heel goed snappen. U heeft toch werkelijk geen minuut gedacht dat dit klopte? Gewoon een foutje, kan gebeuren. Even bellen en het is opgelost.

ltmvz
door ltmvz - Dec 7, 2012 om 17:34
949 Antwoorden / 18 Vragen
0

Helaas functioneert de klantenservice van Tele2 niet echt optimaal. Sterkte!

zwemmer
door zwemmer - Dec 7, 2012 om 18:12
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Je hebt niets te verliezen als je niet betaalt. Het is jammer dat je hier zo zwaar aan tilt, is toch duidelijk een foutje.

tele2webcare
door tele2webcare - Dec 11, 2012 om 14:31
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste wffliermans,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over een factuur en de btw-wijziging. Ik begrijp uit je bericht dat je het gaat om een abonnement wat al enkele jaren geleden afgemeld is. Om welke diensten gaat het en staat op de factuur vermeld om welk product het gaat? Staan je (oude) klantgegevens boven aan de factuur en kun je laten weten of je al contact gehad hebt hierover? Hoe meer informatie ik heb, hoe beter ik je kan informeren. Ik hoor het graag wanneer je nog hulp nodig hebt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

zoekster
door zoekster - Dec 11, 2012 om 14:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ach wat, is toch allang verjaard.

Het zou makkelijk zijn als Tele2 een e-mailadres had waar de klanten zijn klachten kwijt kan. Ook opzeggen kan niet per mail. Er is al iemand die Tele2 gaat uitdagen om per mail te kunnen opzeggen, want je kunt je ook per mail op hun site aanmelden voor een dienst. Opzeggen kan alleen per brief of telefoon. Dat is niet volgens de wet. Komen ze nog wel achter.

ltmvz
door ltmvz - Dec 11, 2012 om 15:01
949 Antwoorden / 18 Vragen
0

Dat is nu precies het ergerlijke van Tele2: ze hebben zogenaamd geen e-mailadres. Eindelijk heb je die halfgare robot zover gekregen dat je een e-mail mag sturen en dan krijg je een dag later een "no-reply" e-mail van hun dat je moet bellen of chatten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer