Tele2 mobiel: meteen al ellende
Overstappers van mobiele telecomabonnementen zijn alvast gewaarschuwd: je krijgt spijt als je naar Tele2 overstapt! Ik ben overgestapt van Vodafone naar SIm Only van Tele2 en daar heb ik nu al spijt van!
Ik heb mijn eerste factuur binnen en Tele2 blijkt al meteen gelogen te hebben met de maandprijs: 11,36 in plaats van 11 euro, terwijl ik niets buiten mijn bel- en internetbundel heb verbruikt.
Verder zijn ze zo slim geweest om de ingangsdatum van mijn abonnement op de datum te zetten waarop ik mij heb aangemeld, terwijl ik duidelijk heb aangegeven over te willen stappen op het moment dat mijn Vodafone-abonnement eindigt. Ze hebben mijn abonnement dus DRIE weken te vroeg in laten gaan terwijl ik toen nog gewoon met Vodafone belde!
Zielig is ook dat ik dit al gevraagd had aan de klantenservice en die hield stellig vol dat dat geen probleem kan zijn.
Al met al kan ik stellen dat ik ben opgelicht door Tele2.
Ik wil af van Tele2. Zijn er meer mensen met deze ervaring en wat heb je hieraan kunnen doen?
Dit topic lijkt mij meer bij vraag en beantwoord thuis horen.
Kunt u aantonen op welke datum u de overeenkomst wilde laten ingaan? Dan kunt u de factuur betwisten omdat u een overeenkomst wilde laten ingaan op ..... U had dus tussen .... en .... geen overeenkomst afgesloten met tele 2 en dus geen betalingsverplichting.
Ik heb indertijd inderdaad een brief ontvangen van Tele2 waarin bevestigd wordt dat ik per X datum overstap van Vodafone naar Tele2. Bij de aanmelding via hun website heb ik dit ook vermeld.
Deels is het ook mijn eigen schuld, want op meerdere fora worden mensen gewaarschuwd voor de schandalen bij Tele2. Maar goed, nu ik het ervaren heb kan ik begrijpen waarom veel mensen klagen over Tele2.
natuurlijk is het niet uw schuld. Deze ligt m.i. geheel bij tele2 die zich niet gehouden heeft aan de afgesproken datum.
=consument456 schreef op maandag 14 mei 2012, 08:47: Ik heb indertijd inderdaad een brief ontvangen van Tele2 waarin bevestigd wordt dat ik per X datum overstap van Vodafone naar Tele2. Bij de aanmelding via hun website heb ik dit ook vermeld.
Deels is het ook mijn eigen schuld, want op meerdere fora worden mensen gewaarschuwd voor de schandalen bij Tele2. Maar goed, nu ik het ervaren heb kan ik begrijpen waarom veel mensen klagen over Tele2.
Bij Consuwijzer schijnen er meer klachten hierover bekend te zijn, ik zal hen ook eens benaderen, wie weet helpt dat denk ik.
Beste consument456,
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je factuur en de ingangsdatum van je contract. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en bekijken of ik iets voor je kan doen hierin. Wil je je postcode, huisnummer en klantnummer mailen naar danielle@tele2.com o.v.v. consument456 / Kassa Vara?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik ken het probleem, heb zelf ook al sinds het begin van mijn 2 jarig abonnement problemen bij tele-2. Deze is nu inmiddels bij verlopen en 3x raden? Ik heb nog steeds problemen!
Typisch tele2? vraag ik mij af.
=irene1986 schreef op zaterdag 19 mei 2012, 09:40: Ik ken het probleem, heb zelf ook al sinds het begin van mijn 2 jarig abonnement problemen bij tele-2. Deze is nu inmiddels bij verlopen en 3x raden? Ik heb nog steeds problemen!
Ik ben ook een maand of 2 abonnee en lig nu al overhoop met ze ivm aansluitkosten die niet berekend zouden worden maar wat ze wel gedaan hebben.
Ik heb die kosten gestorneerd uiteraard en kreeg gister een aanmaning. Ik wacht met spanning een brief van intrum Justitia af.
Ik heb zo`n spijt van mijn overgang naar tele2.
Een chatgesprek met Tele2 .......
Ilona zegt:Dank u. Waarmee kan ik u helpen?
U zegt:ik heb een mail getsuurd naar betalingsbewijs@tele2 en zou binnen 24 uur antwoord krijgen maar heb nog niets gehoord
Ilona zegt:Een betalingsbewijs wordt behandeld. Hierop worden klanten niet gebeld.
Ilona zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:mail misschien ???
Ilona zegt:Nee.
U zegt:dus die 24 uur slaat nergens op
Ilona zegt:Een betalingsbewijs welke verzonden wordt wordt in behandeling genomen, maar er volgt geen klantcontact.
Ilona zegt:Het is binnen 24 uur verwerkt.
U zegt:wat is dat voor een onzin ?
Ilona zegt:Tele2 heeft een telefonische klantenservice, een chatservice en een postadres. Geen e-mailadres waar vragen naartoe verzonden worden.
Ilona zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:als ik iets opstuur is het toch het minste dat er een antwoord op kan volgen
Ilona zegt:Dat is in het geval van een brief wel zo.
Ilona zegt:Niet op een betalingsbewijs.
Ilona zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:Ja
U zegt:hoe weet ik dan wat jullie respons op mijn bewijs is.
Ilona zegt:Er is een betaling van 9.73 euro ontvangen, dus het bewijs zal gearchiveerd worden.
U zegt:uw service staat echt op een ongekend niveau .
[quote=ultraglide1998 schreef op zaterdag 19 mei 2012, 12:58]Ik ben ook een maand of 2 abonnee en lig nu al overhoop met ze ivm aansluitkosten die niet berekend zouden worden maar wat ze wel gedaan hebben.
Ik heb die kosten gestorneerd uiteraard en kreeg gister een aanmaning. Ik wacht met spanning een brief van intrum Justitia af.
Ik heb zo`n spijt van mijn overgang naar tele2.
Ultraglide, gebruik gewoon het email adres van die van tele2 in dit forum.
danielle@tele2.com
Je hebt niets te verliezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer