ge
door geklu Jul 31, 2018 om 11:57
Computers & telefonie

Telefonie werkt niet meer na opzegging

Na het opzeggen van mijn contract bij Online.nl werkt mijn telefoon niet meer.

Contract loopt nog tot 24-8-2018

Ik heb gebeld met Online en zij hebben het bij een 3e partij neergelegd en kunnen hier verder niets aan doen.
Ondertussen zit ik wel zonder telefoon, ook kunnen ze niet zeggen wie de 3e partij is en hoelang dit gaat duren.

Ben jaren klant geweest bij Online en overgestapt naar Ziggo omdat mijn televisie al via Ziggo loopt.

Ik vind dit niet acceptabel

2607 6 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jul 31, 2018 om 12:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u de telefoon eerder bij Ziggo laten ingaan. Lijkt me het meest verstandig.

ge
door geklu Jul 31, 2018 om 12:20
6 Antwoorden / 3 Vragen

Heb reeds een tijdelijk nummer gekregen van Ziggo.

Deze vraag heb ik ook aan Online gesteld maar dit doen ze niet voordat de contractperiode is afgelopen.

tijger1
door tijger1 Jul 31, 2018 om 12:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toen ik mijn abonnement bij KPN opzegde ivm een verhuizing, werd het ook, foutief, per omgaande afgesloten, terwijl ik juist, om te voorkomen dat ik zonder zou zitten, pas een week voor de verhuizing met een maand opzegtermijn had opgezegd.

En alleen omdat ik een heleboel drukte had gemaakt, werd het na een dag of drie hersteld.

Normaal staat voor een herstel rustig 14 dagen gepland.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 31, 2018 om 12:07
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Waarschijnlijk heeft u meer succes als u op een andere wijze contact maakt, bellen levert vaak niets op.
https://www.online.nl/klantenservice/contact/

ge
door geklu Jul 31, 2018 om 12:25
6 Antwoorden / 3 Vragen

Heb net via het klantportaal dezefde klacht ingediend, ben benieuwd of men hier snel op reageerd

sjjoppy
door sjjoppy Jul 31, 2018 om 12:41
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, dat hoop ik ook voor u want dit is inderdaad niet acceptabel. Mooi dat u in elk geval een tijdelijk nummer van Ziggo hebt gekregen.

marita5
door marita5 - Jul 31, 2018 om 12:29
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Geklu ,

Kan het zijn dat ik een tijd geen gebruk kan maken van telefonie , internet of televisie na de overstap ?

Bij de overstap spreekt u af wanneer uw nieuwe aanbieder begint met het leveren van de diensten. Dit zodat u geen dag zonder telefonie, internet of televisie zit. Bent u al overgestapt? En ontvangt u geen diensten, ondanks dat u de goede datum hebt afgesproken ? Dan moet uw nieuwe aanbieder dit probleem oplossen

Voor verder informatie klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/problemen-overstappen-naar-andere-telecomaanbieder

ge
door geklu Jul 31, 2018 om 12:43
6 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Marita5,

Ik laat de abonnomenten van Online en Ziggo 1 maand langs elkaar lopen om deze problemen juist te voorkomen.

Mijn telefonie diend tot 24-8-2018 te functioneren bij Online pas daarna bij Ziggo.

ma
door marnix1 Jul 31, 2018 om 13:03
256 Antwoorden / 22 Vragen

Marita5, wat heeft ziggo fout gedaan volgens u?

marita5
door marita5 Jul 31, 2018 om 13:06
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@marnix1 , niks , ik kon niet weten dat Ts Online en Ziggo naast elkaar liet lopen .

marita5
door marita5 - Jul 31, 2018 om 12:51
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@geclu ,

Plaats uw klacht op FB , daar reageert de webcare , ( onder de foto in het midden )

https://www.facebook.com/onlinepuntnl

ge
door geklu Jul 31, 2018 om 13:13
6 Antwoorden / 3 Vragen

Heb ik inmiddels gedaan

panter22
door panter22 - Jul 31, 2018 om 12:54
6599 Antwoorden / Vragen

Heb reeds een tijdelijk nummer gekregen van Ziggo.
Probleem toch opgelost?
Of bedoel je dat je  je telefoonnumer kwijt bent, het nummerbehoud gaat nu niet door?

ge
door geklu Jul 31, 2018 om 12:58
6 Antwoorden / 3 Vragen

Telefoonnummer moet einde contract 24-8-2018 worden overgenomen door Ziggo.

Telefoon via Online tot einde contract werkt nu al niet meer.

panter22
door panter22 Jul 31, 2018 om 13:07
6599 Antwoorden / Vragen

Mederwerker van Online heeft zeker op het verkeerde knopje gedrukt.
Je moet je dus 3,5 week behelpen met het tijdelijke nummer.

Had je onbeperkt bellen in Nederland, dan zul je €10 terug moeten krijgen,

ge
door geklu Jul 31, 2018 om 13:10
6 Antwoorden / 3 Vragen

Deze zou ik idd kunnen gebruiken maar dan dien ik weer zoveel mensen te informeren over het tijdelijk nummer is geen optie voor me.

panter22
door panter22 Jul 31, 2018 om 13:16
6599 Antwoorden / Vragen

Soms moet je je aanpassen. Niet alles loopt altijd zoals je in gedachten had.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 31, 2018 om 21:04
16885 Antwoorden / 202 Vragen

M.i. is het nogal logisch dat na opzegging iets niet meet wordt geleverd of zoals bij u uw telefoon niet meer werekt. U zult zich toch tot Ziggo, uw nieuwe provider moeten wenden.

ge
door geklu Aug 1, 2018 om 10:13
6 Antwoorden / 3 Vragen

Toch raar als mijn contract via Online nog loopt tot 24-8-2018

sjjoppy
door sjjoppy Aug 1, 2018 om 11:11
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt hoor @geklu.
Online  had tot 24-8-2018 de telefoon moeten laten werken maar telefonisch gaat er wel eens wat fout.