hs
door hsjoosten Oct 14, 2012 om 13:46
Computers & telefonie

Telfort mobiel

Thuis gebruik ik planet voor alle e-mail.
Mijn mobiele provider is telfort,waardoor ik voor uitgaande server smtp.telfortmail.nl moet instellen.Maar het werkt niet Telefoontjes met Telfort,bezoek aan de winkel,niemand heeft mij een oplossing gegeven.In de winkel vertelde de verkoper,dat dit een bekend probleem is bij android. Ik geloof er niets van.

417 1 Rapporteer

jeanpaul
door jeanpaul - Oct 15, 2012 om 13:47
48 Antwoorden / 0 Vragen

Op het Telfort forum kwam ik dit tegen:

Als je via WiFi een connectie maakt: smtp.telfort.nl &pop3.telfort.nl
via H of 3G via je telfort mobiel abbo: smtp.telfortmail.nl & pop3.telfort.nl

Wellicht dat het helpt. Daarnaast is er een toestelhulp beschikbaar op https://www.telfort.nl/