he
door herman1944 Dec 18, 2009 om 08:53
Computers & telefonie

Tomtom

Mijn tomtom doet het niet.
Heb hem 2 jaar.
Ik gebruik hem af en toe en dat is altijd goed gegaan.
Heb hem aangesloten om via de computer te laden maar het programma komt er niet op heb een type 3e editie ( 1 GB) moet ik een nieuw programma kopen of is het zo te verhelpen. Wie weet raad ? Herman.

805 3 Rapporteer

Rossia
door Rossia - Dec 20, 2009 om 00:49
12 Antwoorden / 26 Vragen

Ik heb het zelfde probleem met mijn TOM TOM maar dan van het type: 2 one
edition ook deze is net 3 jaar en zeer weinig gebruikt alles al op de computer geprobeerd maar niets heeft geholpen ik heb nu contact gezocht met de service van de Tom Tom nl: 020-8501007 wacht nu op een reactie van deze.

vatoslocos
door vatoslocos - Jan 2, 2010 om 15:08
11 Antwoorden / 1 Vragen

welke versie van tomtom home heb je?
je kan de nieuwste versie van tomtom home hier downloaden
http://www.tomtom.com/services/

vatoslocos
door vatoslocos - Jan 2, 2010 om 15:10
11 Antwoorden / 1 Vragen

je kan ook op het forum van tomtom advies vragen op

www.webloq.nl

wel eerst ff registreren