hildehilde
door hildehilde Mar 30, 2010 om 19:42
Computers & telefonie

Uitzendig gemist niet meer te bekijken

Ik heb een gebruikte pc van iemand gekregen , maar als ik uitzending gemist wil bekijken krijg ik eerst het reclamefilmpje met beeld en geluid en als de uitzending dan zou moeten komen stopt het direct en kom ik weer op het vorige scherm terecht. Volgens mij is alles goed geinstalleerd , zoals mediaplayer,etc. Als ik Silverlight wil downloaden wat denk ik nodig is krijg ik een foutmelding. Verder doet het hele internetgebeuren het prima .Wat kan ik nog doen?

3453 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 30, 2010 om 20:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hildehilde,

Ik zou toch Silverlight (hier te downloaden) nog eens proberen.

Als het niet mocht lukken: wat is dan de foutmelding?

Suc6

dirck
door dirck - Mar 30, 2010 om 21:01
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo hildehilde,

Welke versie van Windows en welke versie van de Windows Media Player staat er op de computer?
En welke Internet Explorer gebruik je?

Groet, Dirck

gsm
door gsm - Mar 30, 2010 om 21:05
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Voor Uitzending gemist heb je Silverlight (van Microsof) nodig.

Echter, jammer maar helaas...
Silverlight werkt niet samen met oudere hardware van rond het jaar 2000 of ouder.
Hoewel veel van die PC's het nog prima doen, kun je er dank zij Microsof en Silverlight geen Uitzending gemist mee bekijken.
Je krijgt dan een foutmelding met de mededeling dat de processor niet ondersteund wordt...

Goed gedaan luitjes van Uitzending gemist en Microsof! Applaus!

P.S.
Ook onder Linux (Ubuntu 10.4) draait Silverlight niet goed, samen met Firefox.
Je hoort wel geluid, maar video blijft weg of hapert.
In Ubuntu wordt trouwens niet Silverlight, maar Moonlight (van Novell) gebruikt, samen met de Codec van Microsoft.

od
door oddish2211 - Mar 30, 2010 om 23:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gsm schreef op dinsdag 30 mrt 2010, 21:05]Voor Uitzending gemist heb je Silverlight (van Microsof) nodig.

Echter, jammer maar helaas...
Silverlight werkt niet samen met oudere hardware van rond het jaar 2000 of ouder.
Hoewel veel van die PC's het nog prima doen, kun je er dank zij Microsof en Silverlight geen Uitzending gemist mee bekijken.
Je krijgt dan een foutmelding met de mededeling dat de processor niet ondersteund wordt...

Goed gedaan luitjes van Uitzending gemist en Microsof! Applaus!

P.S.
Ook onder Linux (Ubuntu 10.4) draait Silverlight niet goed, samen met Firefox.
Je hoort wel geluid, maar video blijft weg of hapert.
In Ubuntu wordt trouwens niet Silverlight, maar Moonlight (van Novell) gebruikt, samen met de Codec van Microsoft.

wow, jij bent goed met computers! maar je weet blijkbaar niet dat ubuntu 10.4 een beta versie is?

city guy
door city guy - Mar 31, 2010 om 10:14
45 Antwoorden / 0 Vragen

Hi,
je zou het nog kunnen proberen met gemistdownloader op helpdeskweb.nl. Daarmee sla je de stream eerst op in een willekeurig formaat en speel je 't later af

Yours truly
C G

tdehond
door tdehond - Mar 31, 2010 om 10:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Systeemvereisten

* Ondersteunde besturingssystemen: Windows Server 2003; Windows Vista; Windows XP

Internet Explorer 6, 7
Firefox 1.5, 2.0
Safari

Bron: klik op: Hier

vliegenderob
door vliegenderob - Mar 31, 2010 om 23:32
292 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gsm schreef op dinsdag 30 mrt 2010, 21:05]Voor Uitzending gemist heb je Silverlight (van Microsof) nodig.

Echter, jammer maar helaas...

Goed gedaan luitjes van Uitzending gemist en Microsof! Applaus!

Inderdaad, jammer, het ging zo goed, waarom nu weer eens wijzigen?

gsm
door gsm - Mar 31, 2010 om 23:34
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=oddish2211 schreef op dinsdag 30 mrt 2010, 23:39][quote=gsm schreef op dinsdag 30 mrt 2010, 21:05]Voor Uitzending gemist heb je Silverlight (van Microsof) nodig.

Echter, jammer maar helaas...
Silverlight werkt niet samen met oudere hardware van rond het jaar 2000 of ouder.
Hoewel veel van die PC's het nog prima doen, kun je er dank zij Microsof en Silverlight geen Uitzending gemist mee bekijken.
Je krijgt dan een foutmelding met de mededeling dat de processor niet ondersteund wordt...

Goed gedaan luitjes van Uitzending gemist en Microsof! Applaus!

P.S.
Ook onder Linux (Ubuntu 10.4) draait Silverlight niet goed, samen met Firefox.
Je hoort wel geluid, maar video blijft weg of hapert.
In Ubuntu wordt trouwens niet Silverlight, maar Moonlight (van Novell) gebruikt, samen met de Codec van Microsoft.

wow, jij bent goed met computers! maar je weet blijkbaar niet dat ubuntu 10.4 een beta versie is?
Ik draai inderdaad Kubuntu 10.4 (uit nieuwsgierigheid) en weet dus heus wel dat dit een Beta 1 versie betreft.
De officiele release is 29 april 2010 (vandaar ook versie nummer 10.4.
Het draait overigens verder nu al voortreffelijk en ook KDE (met KWIN) is er sterk op vooruitgegaan.
Ook met andere distributies (geen Beta's) gaat het gebruik van Silverlight fout. Zoek maar eens even op internet en je komt er achter dat Silverlight onder Linux een probleem is en niet alleen met Ubuntu. Ik heb het met en zonder Nvidia driver uitgeprobeerd.
Moonlight werkt alleen samen met Firefox, terwijl ook Opera en Google Chrome, onder Linux al beschikbaar is.

De vraag gaat echter over Windows systemen. Het probleem is hier dat met bepaalde wat oudere hardware de processor niet door Silverlight wordt ondersteund.