sp
door sparkleflame Dec 5, 2005 om 22:37
Computers & telefonie

UPC

Hierbij roep ik alle UPC klanten op om hun abonnement(en) bij UPC op te zeggen. Misschien leert UPC daar iets van! Service verlenen hoort niet tot de mogelijkheden van UPC.


Ik ben inmiddels 5 maanden met UPC in gevecht over digitale telefonie..... ik betaal ervoor, maar ik krijg het niet.

521 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jacob_1 - Dec 12, 2005 om 11:11
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

je gaat toch niet betalen,voor iets dat je niet krijgt.


ik zal het wat ze dr afhalen weer net zomakkelijk,weer van mn giro,terug laten storten.

di
door dingetje47 - Feb 26, 2006 om 18:04
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hoe is dit afgelopen?


Heb ook problemen met UPC!!!

va
door valentijntje - Feb 26, 2006 om 18:34
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wij hebben ook problemen met UPC gehad, dit betrof de digitale telefonie. Na veel mobiel bellen en mailen hebben we te einde raad de krant ingeschakeld. Dat hielp heel snel. Ook via de consumentenbond hebben we advies gevraagd. We hebben nog steeds UPC, maar de problemen zijn "opgelost", het blijft tenslotte UPC. De registratie van problemen is daar zeer slecht, zoals ook de helpdesk, waardoor je elke keer weer opnieuw je verhaal moet doen.


Trouwens als de telefonie niet werkt krijg je een vergoeding, zie de algemene voorwaarden.


MJ

ia
door iamdekruyff - Apr 24, 2006 om 11:41
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoi, nou mij heb je hoor, ik het alles opgezegd van upc, waardeloze klotefirma, en dan is dat nog netjes gezegd, als er een storing is ligt het nooit aan upc, altijd aan mij. Klantenservice is nog slechter, een paar van die juppen die denken dat ze met randdebielen te doen hebben, en dan de rekeningen die kloppen nooit, ben blij dat ik ze niet automatisch betaal. Misschien als iedereen het opzegt dat ze wakker worden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer