bvandenb
door bvandenb Dec 7, 2011 om 17:29
Computers & telefonie

UPC gaat weer ehlemaal lost en MAAKT mij ook los!

Zit je eindelijk even de administratie te bekijken, vind je dat UPC weer vanouds aan het roven is!
Ik heb analoog standaard tv, geen extra zenders en 60 Mbit kabel internet.

Kijk wat de 'dames en heren' van UPC afschreven:
http://i.imgur.com/5w6Rl.jpg
http://i.imgur.com/xtHua.jpg

Check het dus zelf ook even, wie weet ben ik de enige niet.

En tja wat doe je er aan? Ik kan de automatische afschrijving wel stoppen, maar dan is in no time natuurlijk de tv en internet ook pleitte.

Ik heb zojuist online de 2 screencaptures via het online formulier bij upc gezet met uiteraard de klacht.
Telefonisch melden ze me 2 maanden terug nog 'alles klopt en gaat goed'... !&#_&#_)!#*@!*+_!#

716 14 Rapporteer

nosource
door nosource - Dec 7, 2011 om 19:24
81 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is dit wel een hele rare suggestie, maar waarom controleert u niet even uw facturen die u gekregen heeft. Daarop staat, als het goed is, precies gespecificeerd hoe dat bedrag is opgebouwd dat u betaald.

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 7, 2011 om 19:25
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Als de bedragen niet kloppen kun je ze natuurlijk best wel storneren en dan zelf het juiste bedrag overmaken.
Dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat je niet betaald hebt.

chris74
door chris74 - Dec 7, 2011 om 19:26
564 Antwoorden / 44 Vragen

Heb ze bekeken vraag me af waarop dat gebaseerd is. aangezien er heleboel keren dezelfde datum op staat

nosource
door nosource - Dec 7, 2011 om 19:28
81 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij verstandig als u met de helpdesk belt om meer uitleg te krijgen over de facturen.

naitsoezn
door naitsoezn - Dec 7, 2011 om 20:06
842 Antwoorden / 1 Vragen

Die bedragen zullen wel ergens vandaan komen he.... UPC gaat niet zomaar willekeurige bedragen van willekeurige rekeningen afschrijven.

nosource
door nosource - Dec 7, 2011 om 20:09
81 Antwoorden / 0 Vragen

En aan je betaalgedrag lijkt het erop dat je een aantal maanden niet betaald hebt aan upc. Dikke kans dat die latere bedragen een verrekening zijn...

pino123
door pino123 - Dec 7, 2011 om 20:39
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=naitsoezn schreef op woensdag 7 dec 2011, 20:06]Die bedragen zullen wel ergens vandaan komen he.... UPC gaat niet zomaar willekeurige bedragen van willekeurige rekeningen afschrijven.

Ow..... Ik nergens in het verhaal achterhalen dat TS een betalingsachterstand heeft, jij wel? Je interpreteert iets wat je niet weet!

nosource woensdag 7 dec 2011, 20:09
En aan je betaalgedrag lijkt het erop dat je een aantal maanden niet betaald hebt aan upc. Dikke kans dat die latere bedragen een verrekening zijn...

Nog zo een...

kw
door kwaliteitsfreak - Dec 7, 2011 om 20:39
16 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is de "eerste maanden goedkoper" tijd afgelopen? Dan gaat ineens het bedrag omhoog, Ik heb toevallig vandaag zelf weer UPC besteld. Ik zet altijd in mijn agenda wanneer het jaarcontract afloopt en dan zeg ik meteen op. En dan kijk ik opnieuw wie de beste aanbieding heeft. Dit keer was het opnieuw weer UPC. En ik kreeg opnieuw weer de korting. Ook een keer gehad dat ik belde om op te zeggen en toen kon ik ineens een sneller pakket krijgen voor minder geld. Het is altijd even rekenen of er iets met installatiekosten is natuurlijk. Maar mijn ervaring is dat je de opzegging ook zo weer kunt intrekken.
Even gekeken bij UPC wat u heeft: Internet + bellen + kabeltv kost na die maanden korting 43 euro p.m. met 25 Mb. U heeft 60 Mb. Als je bij Internet kijkt, kost 60 Mb daar 10 euro meer dan 25 Mb. Misschien tellen ze dat verschil erbij? Dan zit u op 53 en dat klopt zo te zien ongeveer.
Misschien kunt u van 60 Mb terug naar 50 Mb. Dat kost maar 3 euro extra per maand. Scheelt toch weer 7 euro.
http://www.upc.nl/pakketten/internet-en-bellen/
Succes!

naitsoezn
door naitsoezn - Dec 7, 2011 om 20:52
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pino123 schreef op woensdag 7 dec 2011, 20:39][quote=naitsoezn schreef op woensdag 7 dec 2011, 20:06]Die bedragen zullen wel ergens vandaan komen he.... UPC gaat niet zomaar willekeurige bedragen van willekeurige rekeningen afschrijven.

Ow..... Ik nergens in het verhaal achterhalen dat TS een betalingsachterstand heeft, jij wel? Je interpreteert iets wat je niet weet!

Ehm, ik heb het niet over betalingsachterstand hoor... weet niet waar je dat nou weer vandaan haalt? Ik zeg alleen dat de bedragen niet willekeurig zullen zijn, maar ergens op gebaseerd zullen zijn.

toolboy
door toolboy - Dec 7, 2011 om 21:18
965 Antwoorden / 40 Vragen

Uit eigen ervaring meld ik u dat u een probleem heeft.,
Als u in dit traject van de upc zit.
Voordat u het weet leggen zij beslag op uw inkomen.
Deze monopolisten zijn medogeloos of ze nou wel of niet in hun gelijk staan.
U heeft echt een probleem met deze >>>>>>>>>>>> vul zelf maar in gasten

f.weele
door f.weele - Dec 8, 2011 om 08:43
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste bvandenb, het totaalbedrag wat je zelf opgeeft is € 807,70.
De afschrijvingen lopen van 21 juli 2010 t/m 2 nov.2011. Ca. 16 maanden =
een gemiddelde van € 50,48/mnd. Volgens de tarieven van upc is internet 60 mB
+ kabel tv/radio € 42,05/mnd (35,- + 17,05).
Ga eens naar een winkelvestiging van upc en laat je daar persoonlijk uitleggen
wat er misschien goed of fout kan zijn aan de afrekeningen.
klik hier
m.vr.gr.

zwemmer
door zwemmer - Dec 8, 2011 om 09:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik vind het wel wat veeleisend van je om hier zomaar zonder toelichting je rekeningen te presenteren. Dat zoek je toch met UPC uit? Wat moeten anderen met jouw rekeneningen waarbij geen duidelijk probleem geformuleerd is.

Zwemmer

rapil
door rapil - Dec 8, 2011 om 10:24
433 Antwoorden / 0 Vragen

@f.weele. Direct terug naar school jij. Je kan niet rekenen. euro 42,05{35+17,05}.
Volgens mij is dit 52,05 maal 16 is 832,80. Komt aardig overeen met de betaalde
euro 807,70.

f.weele
door f.weele - Dec 8, 2011 om 10:40
1085 Antwoorden / 27 Vragen

ik heb me gelijk aangemeld op de basisschool bij mij in de wijk. Had T.s. niet eerder kunnen komen met zijn topic. Had ik me nog eerder aan kunnen melden en het snicolaasfeest nog mee kunnen maken. Ik mis de kleurplaten etc.
Grapje natuurlijk, maar zo zie je, iedereen maakt wel eens vouten.
m.vr.gr

=rapil schreef op donderdag 8 dec 2011, 10:24: @f.weele. Direct terug naar school jij. Je kan niet rekenen. euro 42,05{35+17,05}.
Volgens mij is dit 52,05 maal 16 is 832,80. Komt aardig overeen met de betaalde
euro 807,70.