Ge
door Gerard Leppers Nov 15, 2016 om 18:04
Computers & telefonie

Usenet.nl ervaringen met fake zoekresultaten

Om je een abonnement aan te smeren worden valse downloads opgegeven die geheel niet bestaan maar voor je het weet heb je een 14 dagen gratis abonnement te pakken, als je de via een contact formulier opzegt krijg je geen reactie en voor je het weet wordt een bedrag van 84 euro afgeschreven van je paypall account, heeft iemand hier ook ervaring mee en wat te doen ?

3718 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2016 om 18:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Betwist de incasso en laat het terugboeken.

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 16, 2016 om 00:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Veel usenet providers weten van gekkigheid niet hoe ze met het enorm gereduceerde aanbod nog nieuwe klanten moeten binnenhalen. Nu Brein en haar buitenlandse zusjes hun jacht hebben geopend loopt het aanbod zienderogen terug.
Maar in uw geval, bij PayPal uw betaling betwisten. Succes
Diewilik

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 16, 2016 om 12:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat was en is een kwestie van eventjes goed lezen. Overigens, had je dat sowieso moeten doen voordat je in de wereld van usenet stapt, weten wat het is en hoe het werkt is wel zo prettig.

Dat gereduceerd is volstrekte nonsens, tot nu toe nog gewoon alles kunnen vinden.

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 16, 2016 om 12:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Akkerdistel, ik heb natuurlijk geen idee wat u zoekt maar hoor echt veelvuldig dat er veel minder te vinden is of dat veel dingen pas heel laat erop komen te staan.

Ik ben niet de enige die dit opvalt
http://www.onemorething.nl/community/topic/is-usenet-langzaam-verleden-tijd-aan-het-worden/

https://tweakers.net/nieuws/85442/usenetproviders-zien-flinke-toename-takedown-requests.html

tenormin
door tenormin Nov 16, 2016 om 13:51
16850 Antwoorden / 108 Vragen

404 Not Found @diewilik. Althans, bij mij.

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 16, 2016 om 17:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

K.. site:-(

jo
door jorisw - Nov 16, 2016 om 12:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Tsja, bedrijven die geld verdienen over de ruggen van anderen (ze bestaan immers vooral door de sharing van auteursrechterlijk beschermd materiaal) zouden eerlijk zijn? Naieve gedachte. Dit is gewoon keiharde business op het randje van criminaliteit.

akkerdistel
door akkerdistel Nov 16, 2016 om 12:19
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Nadenkertje; "Wanneer iets fout zit in een bepaalde markt, onstaat er vanzelf piraterij." Dat zeg ik niet, maar mensen met net nog iets meer verstand.

Ma
door MacWally - Nov 16, 2016 om 17:00
151 Antwoorden / Vragen

Zoals @akkerdistel het al zegt is het een beetje ingewikkeld voor een nieuwkomer. Zelf gebruik ik Yabnews in combinatie met SnelNL. Het maakt verder niet uit van waar je de NZB bestanden vandaan haald. Ik vermoed dat je een 14 dagen trial met een 1 jaar abonnement erbij genomen hebt gezien het bedrag van 84 euro (12 maanden + 14 dagen). Tip, gebruik Spotnet  (windows).

be
door bertwolf Nov 17, 2016 om 15:21
28 Antwoorden / Vragen

Niet heel duidelijk maar goed als je een goede bril (letterformaat) hebt kan je het lezen op de website ;-).

* Binnen de testperiode kan je kiezen uit twee verschillende prijsformules. Als je in die tijd geen ander pakket kiest of niet opzegt, wordt je lidmaatschap automatisch verdergezet met het tarief Usenet Flex van 9,49€/maand (9 maanden – totaal 85,41€).

https://nl.usenet.nl/aanmelding/