mebo
door mebo Dec 27, 2015 om 12:54
Computers & telefonie

Waar vindt ik mijn gestelde vragen en ontvangen antwoorden

Heb deze vraag ruim twee weken geleden aan de redactie gesteld, maar mocht hierop tot heden geen antwoord ontvangen.
De vragen en antwoorden gesteld in tijd van de vorige site waren voor mij een geheugensteuntje als er zich weer eens een probleempje mocht voordoen. Helaas kan ik ze niet meer op de nieuwe site vinden.
Wie kan / wil mij a.u.b. verder helpen met deze vraag.

Vr.gr.  mebo

1008 3 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Dec 27, 2015 om 13:09
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als u naar het kopje Profiel gaat vindt u uw vragen en meer. Wanneer u op Mijn vragen klikt ziet u ze, door op een vraag te klikken gaat u ernaar toe en ziet u de antwoorden. (om het kopje Profiel te zien moet u wel ingelogd zijn)
Bij Bewerk Profiel kunt u aangeven nieuwe antwoorden op uw vraag direct per e-mail te willen ontvangen.
Uw Profiel: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/profiel/toon_profiel/mebo

mebo
door mebo Dec 27, 2015 om 13:33
153 Antwoorden / 40 Vragen

Reflecs,

Hoe eenvoudig kan het zijn, als je het maar weet. ;-))
Hartelijk dan voor uw duidelijke antwoord.

Vriendelijke groet,  mebo

reflecs
door reflecs Dec 27, 2015 om 13:38
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Graag gedaan mebo :) Fijn dat u ermee geholpen bent. Met vriendelijke groet, reflecs.

reflecs
door reflecs - Dec 27, 2015 om 13:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Een nog gemakkelijker manier om bij uw profiel te komen is op uw eigen gebruikersnaam klikken. Die ziet u b.v. als u op uw afbeelding klikt die rechtsboven op het scherm staat links naast uitloggen.

mebo
door mebo - Dec 27, 2015 om 13:47
153 Antwoorden / 40 Vragen

Reflecs,  Dank u wel.