da
door daehanminguk Apr 8, 2017 om 18:55
Computers & telefonie

Waarom verschillen mobiele abonnement zoveel in prijs?

Het is een aantal jaar geleden dat ik van abonnement ben gewijzigd. Wat ik nu merk is dat mobiele abonnementen nogal verschillen.
Op het moment heeft vodafone 50% korting, geen aansluitkosten en heb je een abonnement bij Ziggo dan krijg je ook nog eens dubbele data.
T-mobile heeft 11% korting maar zelfs zonder korting ligt T-mobile onder de 50% korting van Vodafone laat staan als Vodafone de korting niet had gehad. 

Ik weet het dus even niet meer. Zeker niet met al die kortingen en acties.

Ik heb gekeken naar de onbeperkt bellen en smsen abonnementen met 5GB data. 

Bij vodafone heet het Vodafone Red (nu 22,50 per maand was 40) en bij T-mobile Go (nu 18,50 per maand was 30).

Is iemand toevallig pas een abonnement aangegaan? Wat deed jouw besluiten dat abonnement te nemen?

4571 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Apr 8, 2017 om 18:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Kijk naar wat je wensen zijn en wat je kan/wil betalen en baseer daar je besluit op.

In winkels verschillen de prijzen ook. Wees blij dat er prijsverschillen zijn omdat concurrentie en marktwerking bestaat.

fa
door familyman - Apr 8, 2017 om 19:24
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je moet eenvoudigweg per persoonlijk gebruik goed kijken wanneer je welk abo of prepaid bij welke provider afneemt en voor hoelang.

tijger1
door tijger1 - Apr 8, 2017 om 19:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Melk verschilt ook sterk in prijs. En alle andere zaken ook. Dus gewoon goed uitzoeken.

kv
door kvjapio - Apr 8, 2017 om 21:26
281 Antwoorden / Vragen
0

Als ik weet hoeveel ik ongeveer wil bellen/internetten per maand dan let ik niet alleen op de prijs, maar ook op de betrouwbaarheid van de aanbieder. Want als je daarover tevreden bent (goed verbindingen, snelle en goede service bij problemen) dan scheelt dat al een hoop ergernis als er iets fout gaat, vind ik. Tot slot is er combinatievoordeel als je alles bij één aanbieder hebt (bellen sms tv mobiel) Ik zit al jaren bij dezelfde. Die telt ook nog op wat je maandelijks over hebt, dus ik kom zo nooit tekort.

willy boerdam
door willy boerdam - Apr 10, 2017 om 12:52
15 Antwoorden / Vragen
0

Dan is het niet zo moeilijk om te kiezen tussen Vodafone en T-Mobile.  Dan kies je toch het laatste(T-Mobile) en ze hebben een goed netwerk die overal goed bereikbaar is en heeeeeeeeeeeeeel vriendelijke medewerkers aan de Klantenservice. We zijn daar al jaren klant en de eerste probleem moeten we nog tegenkomen.

Graaftel
door Graaftel - Apr 11, 2017 om 10:35
3 Antwoorden / Vragen
0

als ik in de stad zou wonen, zou ik voor de goedkoopste optie gaan,(in de stad heeft eigenlijk iedere provider goed bereik) aangezien ik op het platteland woon, heb ik gemerkt bij mijn vorige provider Ben, dat ik slecht bereik had. Dus heb ik eerst navraag bij buren ed gedaan wie wat had en goed bereik had. En daar heb ik mijn keuze op gebaseerd

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer