ja
door jangmcoolen Jun 20, 2016 om 14:11
Computers & telefonie

WEIGEREN EMAILADRESSEN

Ik ben bij KPN met emailadres .....@hetnet.nl.
Ik verstuur veel emails naar Amerika. Al geruime tijd worden emails naar Amerika met emailadres ......@comcast.net en emailadres .....@bellsouth.net en emailadres .......@aol.com GEWEIGERD. Ik vind dat uiterst vervelend.
Met KPN heb ik telefonisch en via mail contact gehad en tot mijn verrassing kreeg ik een heel onduidelijke sms retour. Die luidt:
Volgens onze gegevens zou uw verzoek en/of problem betreffende het niet kunnen versturen van email naar AOL en Chromecast (???) emailadressen, zoals in gediend op 15-6, opgelost moeten zijn.
Onze oplospartij heeft het volgende teruggekoppeld: Zoals in de ndr (???) valt te lezen mag bij comcast.net niet afleveren fout is smtp;550 5.1.1 Not our Customer, daar kan KPN niets aan doen, dit kan betekenen dat het adres niet meer bestaatbij deze provider.
Bij de overige kan niet worden afgeleverd vanwege Body type not supported by Remote Host, dat houdt in dat de bestandsindelingniet wordt ondersteund door de ontvanger, klant zou een andere mime instelling kunnen proberen via een mail client(outlook).
Dit wordt verder niet door KPN ondersteund.
Indie u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze gratis klantenservice op telefoonnummer 0800-0402
Met vriendelijke groet, KPN 17-06-16

1226 4 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Jun 20, 2016 om 14:42
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik denk, dat u aan de TTIP-verhandelingen zult moeten gaan deelnemen of de oud-insider Nelie Kroes moet opbellen......

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 20, 2016 om 14:44
7210 Antwoorden / 3 Vragen

U zou  het met een Gmail of Outlook.com adres kunnen proberen.

reflecs
door reflecs - Jun 20, 2016 om 14:54
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ndr is non-delivery rapport, de foutmelding die u krijgt.  Als ik het zo lees kan KPN hier niets aan doen.
Is het eerder wel gelukt om mail naar die adressen te versturen?

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 21, 2016 om 22:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

http://whatismyipaddress.com/blacklist-check en zelf nog eventjes op het knopje klikken.