weissman
door weissman Apr 14, 2015 om 16:23
Computers & telefonie

Wie herkent dit bij ZIGGO als provider?

Ziggo stuurt mij, en alle andere klanten waarschijnlijk ook, een brief waarin gesteld wordt dat ik mij opnieuw moet registreren voor "Mijn Ziggo", omdat - volgens Ziggo - iemand anders dezelfde gebruikersnaam heeft als ik.
Nou dat is een grote leugen, die gebruikersnaam heb ik al sinds "Mijn Ziggo" bestaat.
Wanneer houdt Ziggo nu eens op de klanten voor de gek te houden?
Dat doen ze ook al over de vele storingen (blokjes, wegvallen) over het GEHELE frequentiegebied sinds de switch Ziggo/UPC - en dus niet alleen op enkele zenders die door GSM of WIFI gestoord zouden kunnen worden.

1398 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

br
door bravehenk - Apr 14, 2015 om 17:18
206 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=weissman schreef op dinsdag 14 apr 2015, 16:23]Ziggo stuurt mij, en alle andere klanten waarschijnlijk ook, een brief waarin gesteld wordt dat ik mij opnieuw moet registreren voor "Mijn Ziggo", omdat - volgens Ziggo - iemand anders dezelfde gebruikersnaam heeft als ik.
Nou dat is een grote leugen, die gebruikersnaam heb ik al sinds "Mijn Ziggo" bestaat.
Wanneer houdt Ziggo nu eens op de klanten voor de gek te houden?
Dat doen ze ook al over de vele storingen (blokjes, wegvallen) over het GEHELE frequentiegebied sinds de switch Ziggo/UPC - en dus niet alleen op enkele zenders die door GSM of WIFI gestoord zouden kunnen worden.

Waarschijnlijk is iemand bij UPC met hetzelfde probleem die heeft sinds jaren ook al die gebruikersnaam,dat was voor de fusie geen probleem. Echter na de fusie wel, dus om nu meteen van een grote leugen te spreken is een beetje overdreven. En wat betreft de blokjes e.d. is ook al veel over geschreven 90 % werd opgelost door goede kwaliteit kabels en connectoren. Dat advies werd laatst in een consumenten programma gegeven door een onafhankelijk expert
Geloof me ik spreek uit ervaring het werkt echt.

gr Henk

me
door mein33 - Apr 14, 2015 om 18:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Door de fusie tussen UPC en Ziggo onder de naam Ziggo, worden ook de administratieve gegevens van de klantenbestanden samengevoegd en zal het incidenteel kunnen voorkomen dat klanten dezelfde gebruikersnaam en/of wachtwoord gebruiken.
Waarschijnlijk zal aan beide partijen worden gevraagd om deze inloggegevens te wijzigen om problemen of verwarring te voorkomen.
Lijkt allemaal heel zorgvuldig handelen van Ziggo en hoe groot kan het probleem zijn om deze gegevens even te wijzigen, dit kan toch geen echt onoverkomelijk probleem zijn.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 14, 2015 om 20:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Heeft u al contact met Ziggo opgenomen?

ho
door hopetobehelping - Apr 14, 2015 om 20:40
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste weissman,

zoals al aangegeven heeft het te maken met de fusie van Ziggo en UPC.
Waarschijnlijk heeft iemand die bij UPC zit dezelfde gebruikersnaam als u.
Ik heb van UPC een brief gehad dat ik voortaan op 'MijnZiggo' in kan loggen met mijn oude vertrouwde UPC gebruikersnaam en wachtwoord. Blijkbaar is mijn gebruikersnaam wel uniek, ik hoef me niet te registreren op 'MijnZiggo'.

Heeft u aan anderen gevraagd of zij zich ook opnieuw moeten registreren voor 'MijnZiggo', ook zo'n brief als u ontvangen hebben ?
U bent waarschijnlijk een van de weinigen die een gebruikersnaam heeft die ook bij UPC in gebruik is(was).

pi
door pieterwolters - Apr 14, 2015 om 21:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon weigeren. Kan je binnenkort komen klagen dat iemand anders jouw gegevens kan inzien....

ho
door hollinger - Apr 15, 2015 om 14:20
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=weissman schreef op dinsdag 14 apr 2015, 16:23]Ziggo stuurt mij, en alle andere klanten waarschijnlijk ook, een brief waarin gesteld wordt dat ik mij opnieuw moet registreren voor "Mijn Ziggo", omdat - volgens Ziggo - iemand anders dezelfde gebruikersnaam heeft als ik.
Nou dat is een grote leugen, die gebruikersnaam heb ik al sinds "Mijn Ziggo" bestaat.
Wanneer houdt Ziggo nu eens op de klanten voor de gek te houden?
Dat doen ze ook al over de vele storingen (blokjes, wegvallen) over het GEHELE frequentiegebied sinds de switch Ziggo/UPC - en dus niet alleen op enkele zenders die door GSM of WIFI gestoord zouden kunnen worden.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 14:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@hollinger,

We weten wat TS schreef.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 14:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@hollinger,

Als je op een topic wilt reageren kun je dat gewoon hieronder onder Reageren (in het grijze veld) doen.

Typ je tekst en klik op Reageer.

Wil je na een quote reageren zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter, typ je reactie en klik op Reageer.

Met vr.gr.

ho
door hollinger - Apr 15, 2015 om 14:28
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=weissman schreef op dinsdag 14 apr 2015, 16:23]Ziggo stuurt mij, en alle andere klanten waarschijnlijk ook, een brief waarin gesteld wordt dat ik mij opnieuw moet registreren voor "Mijn Ziggo", omdat - volgens Ziggo - iemand anders dezelfde gebruikersnaam heeft als ik.
Nou dat is een grote leugen, die gebruikersnaam heb ik al sinds "Mijn Ziggo" bestaat.
Wanneer houdt Ziggo nu eens op de klanten voor de gek te houden?
Dat doen ze ook al over de vele storingen (blokjes, wegvallen) over het GEHELE frequentiegebied sinds de switch Ziggo/UPC - en dus niet alleen op enkele zenders die door GSM of WIFI gestoord zouden kunnen worden.

Ik heb niet gevraagd om de fusie tussen ZIGGO en UPC. Wel zit ik nu met een aantal zenders die nauwelijks zijn te bekijken i.v.m. blokjes en streepjes. ZIGGO adviseert je vervolgens om in het ergste geval nieuwe kabels te trekken en nieuwe splitters e.d.te plaatsen. Nu liggen mijn coaxkabels in de muur naar diverse vertrekken. ZIGGO adviseert om losse kabels te kopen en vervolgens te kijken of dat helpt. Zo niet, dan geeft ZIGGO geen oplossing. Ik vind dat ZIGGO als veroorzaker van dit ongemak de zaak bij moet oplossen en ook de kosten voor zijn rekening moet nemen.Het is toch te gek dat de adviezen alleen maar bestaan uit zelfwerkzaamheid van mijn kant waarbij ik ook nog eens de kosten voor mijn rekening moet nemen

ho
door hollinger - Apr 15, 2015 om 14:32
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=bravehenk schreef op dinsdag 14 apr 2015, 17:18][quote=weissman schreef op dinsdag 14 apr 2015, 16:23]Ziggo stuurt mij, en alle andere klanten waarschijnlijk ook, een brief waarin gesteld wordt dat ik mij opnieuw moet registreren voor "Mijn Ziggo", omdat - volgens Ziggo - iemand anders dezelfde gebruikersnaam heeft als ik.
Nou dat is een grote leugen, die gebruikersnaam heb ik al sinds "Mijn Ziggo" bestaat.
Wanneer houdt Ziggo nu eens op de klanten voor de gek te houden?
Dat doen ze ook al over de vele storingen (blokjes, wegvallen) over het GEHELE frequentiegebied sinds de switch Ziggo/UPC - en dus niet alleen op enkele zenders die door GSM of WIFI gestoord zouden kunnen worden.

Waarschijnlijk is iemand bij UPC met hetzelfde probleem die heeft sinds jaren ook al die gebruikersnaam,dat was voor de fusie geen probleem. Echter na de fusie wel, dus om nu meteen van een grote leugen te spreken is een beetje overdreven. En wat betreft de blokjes e.d. is ook al veel over geschreven 90 % werd opgelost door goede kwaliteit kabels en connectoren. Dat advies werd laatst in een consumenten programma gegeven door een onafhankelijk expert
Geloof me ik spreek uit ervaring het werkt echt.

gr Henk


Ik heb niet gevraagd om de fusie tussen ZIGGO en UPC. Wel zit ik nu met een aantal zenders die nauwelijks zijn te bekijken i.v.m. blokjes en streepjes. ZIGGO adviseert je vervolgens om in het ergste geval nieuwe kabels te trekken en nieuwe splitters e.d.te plaatsen. Nu liggen mijn coaxkabels in de muur naar diverse vertrekken. ZIGGO adviseert om losse kabels te kopen en vervolgens te kijken of dat helpt. Zo niet, dan geeft ZIGGO geen oplossing. Ik vind dat ZIGGO als veroorzaker van dit ongemak de zaak bij moet oplossen en ook de kosten voor zijn rekening moet nemen.Het is toch te gek dat de adviezen alleen maar bestaan uit zelfwerkzaamheid van mijn kant waarbij ik ook nog eens de kosten voor mijn rekening moet nemen.
guus

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerri van Gemmert - Apr 30, 2024 om 07:52
Elektronica & tv

Bcc failliet tv stuk binnen garantie

Kan ik dit ergens verhalen, Of rechtstreeks bij SONY?/ Lees meer

Josp003
Josp003 - Apr 29, 2024 om 19:04
Garantie & verzekeringen

Garantie voorwaarden

ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden  over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer