sw
door swerkman Jul 11, 2009 om 09:08
Computers & telefonie

Wie herkent dit probleem ?

de laatste 2 weken is van een van onze 2 accounts een paar keer alle informatie verdwenen Documenten zijn weg mail is weg mailaccount is foetsie

 We werken met Vista de laatste tijd voeren we geen updates meer uit omdat daarna de computer steeds vastloopt na een foutmelding via dep?

wie herkent dit probleemen heeft misschien een oplossing hiervoor?

Met vr gr H Foekema

581 6 Rapporteer

tappie
door tappie - Jul 11, 2009 om 09:31
289 Antwoorden / 82 Vragen

Hallo H Foekema,

u kan u helaas geen antwoord geven op de vraag,maar ook wij werken met viste en sinds we naar internet explorer 8.0 zijn gegaan,hebben wij ook constant proplemen,blauw scherm en pc loopt vast, we hebben hem maar weer teruggezet naar de originele versie en durven ook geen updates meer te doen,heeft u misschien ook ge-update,dan zou daar het probleem kunnen zitten,

mvg Tappie

sw
door swerkman - Jul 11, 2009 om 09:36
29 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo tappie

We hadden 2 weken geleden ge-update maar hebben alles weer teruggezet met herstelpunt en laten nu geen updates meer uitvoeren

aquarius
door aquarius - Jul 11, 2009 om 13:18
259 Antwoorden / 63 Vragen

Dag H. Foekema,

Mocht het inderdaad IE8 zijn die de problemen veroorzaakt, dan kan ik u zeggen dat Microsoft zowat bedolven wordt onder de klachten daarover. Zij hebben die ook onderkend en daarom hebben ze een problemenpagina uitgebracht en een fixit programma'tje ontwikkeld. Daarmee verwijdert u IE8 en heeft u IE7 weer terug, waarschijnlijk zonder de beschreven problemen. Lees de site eerst goed door.

http://support.microsoft.com/kb/957700/nl

Succes.

tappie
door tappie - Jul 11, 2009 om 17:27
289 Antwoorden / 82 Vragen

Met welk mail programma werkt u?

Tappie

sw
door swerkman - Jul 11, 2009 om 17:27
29 Antwoorden / 10 Vragen

Met windows mail

sw
door swerkman - Jul 11, 2009 om 17:29
29 Antwoorden / 10 Vragen

hallo Dank voor het doorgeven van deze site Ik heb IE 8 er niet op volgens mij Maar het is handig deze site ens door te lezen

met vr groet H Foekema