Sc
door Schuls Feb 12, 2016 om 15:43
Computers & telefonie

Wij zijn overgestapt van profider namelijk fiber na 5 dagen eindelijk internet maar nog toe geen tv zijn er meer die last hebben met fiber

fiberpakket 3 in 1 tv houd een zwartbeeld en blijft op pauze staan

457 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2016 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat zegt Fiber nadat u daar geklaagd hebt?

marita567
door marita567 - Feb 12, 2016 om 16:46
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Schuls ,

Lees deze informatie eens door , kijk ook eens of er geen probleem is met de tv , storing / aansluiting e.d.

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2016 om 22:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aansluitingen / bekabeling al gecontroleerd? Of anderen daar wel of geen last van hebben, doet er niet toe, daarmee wordt jullie probleem niet opgelost.