Be
door Been Aug 7, 2018 om 14:30
Computers & telefonie

Woonveilig basisdienst

Ik heb sinds kort een "woonveilig" alarmsysteem.
Naa een maand ben ik overgeschakeld op de gratis basisdienst.
Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn account om, als nodig, mijn ninstellingen te wijzigen.
Zoals: sirene aa/uitzetten, delaytijd instellen, upgraden etc etc en apparaten, b.v. camera, toevoegen.
Op deze manier is het systeem dus vrij waardeloos.
E.e.a. klopt totaal niet met wat er beloofd wordt op de verkoop-site.

Zijn er meer mensen met deze ervaring ?

3650 2 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 7, 2018 om 14:42
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Been ,

De eerste maand ontvang je de volledige WoonVeilig Beveiligingsdienst GRATIS. Zo ervaar je alle voordelen van de slimme en complete huisbeveiliging van WoonVeilig. Daarna kan je op ieder moment eenvoudig overstappen op de Gratis Basisdienst of terug naar de WoonVeilig Beveiligingsdienst. Wil je overstappen? Een simpel verzoek per mail, contactformulier of per post en het wordt geregeld. Heel eenvoudig! Zo stem je de beveiliging van je huis altijd af op jouw beveiligingsbehoeften.*

Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn account om, als nodig, mijn ninstellingen te wijzigen

Op deze manier is het systeem dus vrij waardeloos.

 De eerste stap is om contact op te nemen met Woonveilig , klik op de rode regel .

Contact

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Wij staan voor je klaar om je van dienst te zijn.

Telefoon: op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur op telefoonnummer 088-383 88 38.

e-mail: klantenservice@woonveilig.nl

Meer contactmogelijkheden

ro
door ron503 - Aug 7, 2018 om 14:54
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Als u ervoor gekozen hebt om over te schakelen naar een basisdienst kunt u ook geen gebruik meer maken van de extra diensten. https://www.woonveilig.nl/shop/product/1/woonveilig_basisalarmsysteemhttps://www.woonveilig.nl/shop/product/1/woonveilig_basisalarmsysteem. Dat wist u toen u naar de gratis versie bent overgeschakeld. U kunt het systeem wel waardeloos vinden maar het komt er op neer dat u niet voor een extra dienst wenst te betalen maar het er niet mee eens bent dat die extra dienst niet meer van toepassing is.