Be
door Been Aug 7, 2018 om 14:30
Computers & telefonie

Woonveilig basisdienst

Ik heb sinds kort een "woonveilig" alarmsysteem.
Naa een maand ben ik overgeschakeld op de gratis basisdienst.
Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn account om, als nodig, mijn ninstellingen te wijzigen.
Zoals: sirene aa/uitzetten, delaytijd instellen, upgraden etc etc en apparaten, b.v. camera, toevoegen.
Op deze manier is het systeem dus vrij waardeloos.
E.e.a. klopt totaal niet met wat er beloofd wordt op de verkoop-site.

Zijn er meer mensen met deze ervaring ?




3650 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Aug 7, 2018 om 14:42
11535 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Been , 

De eerste maand ontvang je de volledige WoonVeilig Beveiligingsdienst GRATIS. Zo ervaar je alle voordelen van de slimme en complete huisbeveiliging van WoonVeilig. Daarna kan je op ieder moment eenvoudig overstappen op de Gratis Basisdienst of terug naar de WoonVeilig Beveiligingsdienst. Wil je overstappen? Een simpel verzoek per mail, contactformulier of per post en het wordt geregeld. Heel eenvoudig! Zo stem je de beveiliging van je huis altijd af op jouw beveiligingsbehoeften.* 

Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn account om, als nodig, mijn ninstellingen te wijzigen

Op deze manier is het systeem dus vrij waardeloos.

 De eerste stap is om contact op te nemen met Woonveilig , klik op de rode regel .

Contact

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Wij staan voor je klaar om je van dienst te zijn.

Telefoon: op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur op telefoonnummer 088-383 88 38.

e-mail: klantenservice@woonveilig.nl

Meer contactmogelijkheden

ro
door ron503 - Aug 7, 2018 om 14:54
1229 Antwoorden / 0 Vragen
2

Als u ervoor gekozen hebt om over te schakelen naar een basisdienst kunt u ook geen gebruik meer maken van de extra diensten. https://www.woonveilig.nl/shop/product/1/woonveilig_basisalarmsysteemhttps://www.woonveilig.nl/shop/product/1/woonveilig_basisalarmsysteem. Dat wist u toen u naar de gratis versie bent overgeschakeld. U kunt het systeem wel waardeloos vinden maar het komt er op neer dat u niet voor een extra dienst wenst te betalen maar het er niet mee eens bent dat die extra dienst niet meer van toepassing is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer