pe
door pegasuss Oct 25, 2012 om 12:21
Elektronica & tv

Broodrooster/ toaster voor 4 sneedjes brood

Beste Kassa- forumleden,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een broodrooster/ toaster voor 4 sneedjes brood. Wie heeft er één thuis en welk merk heb je en dergelijke. Zoek er een met een goede kwaliteit prijs verhouding.

Alvast bedankt voor de reacties.

1528 12 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Oct 25, 2012 om 12:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kijk even op www.kieskeurig.nl, zoek op: broodrooster.

tenormin
door tenormin - Oct 25, 2012 om 13:40
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Philips HD2686 (heb ik zelf), Princess 142388, Tristar. Er zijn nog meerdere. Die ik heb bevalt me prima maar kan dus niet zeggen over andere merken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 25, 2012 om 17:27
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien heb je dit al in huis, dan kun je er ook 8 tegelijk bereiden.

tenormin
door tenormin - Oct 25, 2012 om 18:26
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 25 okt 2012, 17:27]Misschien heb je dit al in huis, dan kun je er ook 8 tegelijk bereiden.

toast uit de oven is lang niet zo lekker als een broodrooster.

Cookies
door Cookies - Oct 25, 2012 om 19:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 25 okt 2012, 13:40]Philips HD2686 (heb ik zelf), Princess 142388, Tristar. Er zijn nog meerdere. Die ik heb bevalt me prima maar kan dus niet zeggen over andere merken.

Waarom je nou die Princess en die Tristar noemt, is mij een compleet raadsel:

1. je weet niet of ze goed of slecht zijn
2. er zijn honderden merken/modellen (of die ook nog even noemen?)

Overigens zou ik zelf nooit spullen van Princess of Tristar kopen, goedkope flut merken, dus zeker niet kopen als je kwaliteit zoekt.

tenormin
door tenormin - Oct 25, 2012 om 19:15
16847 Antwoorden / 108 Vragen

dag carola

gompy2
door gompy2 - Oct 25, 2012 om 20:12
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 25 okt 2012, 13:40]Philips HD2686 (heb ik zelf)
Daar kunnen maar 2 sneetjes in volgens de beschrijving bij Kieskeurig

Klik voor -> 2 Sneetjes ;)

De vraag was naar een apparaat voor 4 sneetjes.
------------------------------------------------------------
Beste Kassa- forumleden,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een broodrooster/ toaster voor 4 sneedjes brood. Wie heeft er één thuis en welk merk heb je en dergelijke. Zoek er een met een goede kwaliteit prijs verhouding.

rubyn
door rubyn - Oct 26, 2012 om 10:26
146 Antwoorden / 18 Vragen

Mischien is dit er eentje, philips is toch een degelijk merk?

rubyn
door rubyn - Oct 26, 2012 om 10:28
146 Antwoorden / 18 Vragen

Hier staan er ook nog wat, wel eers aan de linkerkant aanvinken dat je 4 gleuven wilt

gerdamarijke
door gerdamarijke - Oct 26, 2012 om 11:01
330 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb zelf de Princess 2388 toaster. 4 Mandjes erbij voor tosti, of 4 boterhammen roosteren. Combinatie hiervan kan ook, per 2 tegelijk te bedienen/in te stellen. Erg mooi apparaat om te zien, en ik ben over de kwaliteit van de tosti's ook erg tevreden.

zoekster
door zoekster - Oct 26, 2012 om 11:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=gerdamarijke schreef op vrijdag 26 okt 2012, 11:01]Ik heb zelf de Princess 2388 toaster. 4 Mandjes erbij voor tosti, of 4 boterhammen roosteren. Combinatie hiervan kan ook, per 2 tegelijk te bedienen/in te stellen. Erg mooi apparaat om te zien, en ik ben over de kwaliteit van de tosti's ook erg tevreden.
Bij Wehkamp in de aanbieding, zag ik voor 59,95.
Princess staat als merk niet goed bekend, maar misschien is dit een aangename uitzondering.

nadine1982
door nadine1982 - Oct 28, 2012 om 14:14
2 Antwoorden / 0 Vragen

Een iets ouder model, maar wellicht via marktplaats wel te verkrijgen.
De philips Cucina en dan het brede model.
De knoppen zijn oranje, de rest wat cremekleurig. Wij hebben hem al jaaaaren en bevalt super!