peetje123
door peetje123 Nov 27, 2012 om 11:52
Elektronica & tv

Cashback Tamron lenzen e.d.

Beste lezers,

Ik wil jullie erop attent maken dat de cashback actie van Tamron totaal niet werkt. Ik heb een lens gekocht waarop ik van hen 35 euro zou terug krijgen nou mooi niet ! Paar keer erover gemaild hoe dit zat en kwam steeds maar weer de "bekende" excuses van "we gaan erachter aan sorry voor t ongemak" bla bla bla. Zelfs op facebook een medewerker die reageerde van "Ik ga erachter aan maandag krijgt u reactie en dat ik meer "vertrouwen in de mensheid" moest hebben..... Nou t vertrouwen in HEN ben ik iig zeker kwijt want u raadt t al ook maandag geen reactie en nog steeds GEEN 35 euro !!! Zelf schrijven ze dat t binnen 15 dgn gestort wordt en ik ben nu al ruim een maand verder met vele loze beloften en gebla.....en nog steeds niks nakkes nada !! Dus bezint voor u begint.

669 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja ze hebben geen haast om het geld te storten, maar dat duurt meestal langer dan ze zeggen, U zult gewoon geduldt moeten hebben, IK heb ook eens zo eens 2 maandeb op een cash back moeten wachten was 150 euro terwijl ze het binnen een maand zouden doen. Ik denk dat ze niet elke terug gave gelijk doen, ze wachten tot ze er meer moeten doen.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na verschillende keren contakt erover gehad te hebben en beloftes/exuses voor ongemaak en we gaan direct overmaken en dan weer over 15 dgn en een hoop bla bla en zelfs dat ik "vertrouwen in de mensheid" moet hebben zoals zij zeiden ben ik t vertrouwen in HEN wel helemaal kwijt dit is gewoon misleidend wat ze doen....dus geduld met dit soort bedrijven ???
Ze mogen blij zijn dat ze nog verkopen in deze crisistijd laten ze maar cursus klantvriendelijkheid/behoudt gaan volgen daar.

Als mijn man zijn klanten zo behandeld kan ie meteen zn jas aantrekken.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon eens bellen ipv mailen of fb-en wil vaak helpen.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

goh hoe is t toch mogelijk dat een klant zoveel moet doen nadat ze wat gekocht hebben en niet voor 3 a 4 euro maar goed nadat ik voor zoveelste keer een mail gestuurd heb vandaag zowel gewoon als via fb met de mededeling dat ik dit hier naar Kassa en Radar gestuurd heb en ook naar de winkel waar ik mijn lens gekocht had (die er overigens meteen op reageerden en er wél achteraan gaan en met t verzoek hen op de hoogte te houden) kon er "ineens" een spoed overboeking gemaakt worden.....GOH HEE mag in t guiness book of records hoor.

maar goed....

wat is dit toch in Nederland....bedrijven/winkels mogen nog blij zijn dat ze klanten krijgen die wat willen (en kunnen) besteden.
moeten ze hun afspraken ook nakomen makkelijk zat moeten wij ook.

Veel plezier nog mensen en fijne feestdagen,

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

moortje123 schreef op dinsdag 27 nov 2012, 17:52: goh hoe is t toch mogelijk dat een klant zoveel moet doen nadat ze wat gekocht hebben en niet voor 3 a 4 euro maar goed nadat ik voor zoveelste keer een mail gestuurd heb vandaag zowel gewoon als via fb met de mededeling dat ik dit hier naar Kassa en Radar gestuurd heb en ook naar de winkel waar ik mijn lens gekocht had (die er overigens meteen op reageerden en er wél achteraan gaan en met t verzoek hen op de hoogte te houden) kon er "ineens" een spoed overboeking gemaakt worden.....GOH HEE mag in t guiness book of records hoor.

maar goed....

wat is dit toch in Nederland....bedrijven/winkels mogen nog blij zijn dat ze klanten krijgen die wat willen (en kunnen) besteden.
moeten ze hun afspraken ook nakomen makkelijk zat moeten wij ook.

Veel plezier nog mensen en fijne feestdagen,


De tijd die je nu besteed hebt aan het schrijven van mails en van het melden op Kassa en Radar had je ook kunnen besteden om ze even te bellen. Het is toch algemeen bekend dat communicatie door even met elkaar te spreken een stuk efficienter is. In het bedrijfsleven is e-mail 1 van de grootste veroorzakers van miscommunicatie. Het is meer een tool om makkelijk dingen af te schuiven (zo van: ik heb het toch naar je gemaild, zonder verder te vragen of het duidelijk was en of er actie wordt ondernomen).

ve
door verwijderd - Nov 28, 2012 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

jorisw dat is iets wat ik zelf wel kan bepalen of regelen....
als zij t via mail afhandelen kan ik dat ook makkelijk zat !!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer