Cashback Tamron lenzen e.d.
Beste lezers,
Ik wil jullie erop attent maken dat de cashback actie van Tamron totaal niet werkt. Ik heb een lens gekocht waarop ik van hen 35 euro zou terug krijgen nou mooi niet ! Paar keer erover gemaild hoe dit zat en kwam steeds maar weer de "bekende" excuses van "we gaan erachter aan sorry voor t ongemak" bla bla bla. Zelfs op facebook een medewerker die reageerde van "Ik ga erachter aan maandag krijgt u reactie en dat ik meer "vertrouwen in de mensheid" moest hebben..... Nou t vertrouwen in HEN ben ik iig zeker kwijt want u raadt t al ook maandag geen reactie en nog steeds GEEN 35 euro !!! Zelf schrijven ze dat t binnen 15 dgn gestort wordt en ik ben nu al ruim een maand verder met vele loze beloften en gebla.....en nog steeds niks nakkes nada !! Dus bezint voor u begint.
Ja ze hebben geen haast om het geld te storten, maar dat duurt meestal langer dan ze zeggen, U zult gewoon geduldt moeten hebben, IK heb ook eens zo eens 2 maandeb op een cash back moeten wachten was 150 euro terwijl ze het binnen een maand zouden doen. Ik denk dat ze niet elke terug gave gelijk doen, ze wachten tot ze er meer moeten doen.
Na verschillende keren contakt erover gehad te hebben en beloftes/exuses voor ongemaak en we gaan direct overmaken en dan weer over 15 dgn en een hoop bla bla en zelfs dat ik "vertrouwen in de mensheid" moet hebben zoals zij zeiden ben ik t vertrouwen in HEN wel helemaal kwijt dit is gewoon misleidend wat ze doen....dus geduld met dit soort bedrijven ???
Ze mogen blij zijn dat ze nog verkopen in deze crisistijd laten ze maar cursus klantvriendelijkheid/behoudt gaan volgen daar.
Als mijn man zijn klanten zo behandeld kan ie meteen zn jas aantrekken.
goh hoe is t toch mogelijk dat een klant zoveel moet doen nadat ze wat gekocht hebben en niet voor 3 a 4 euro maar goed nadat ik voor zoveelste keer een mail gestuurd heb vandaag zowel gewoon als via fb met de mededeling dat ik dit hier naar Kassa en Radar gestuurd heb en ook naar de winkel waar ik mijn lens gekocht had (die er overigens meteen op reageerden en er wél achteraan gaan en met t verzoek hen op de hoogte te houden) kon er "ineens" een spoed overboeking gemaakt worden.....GOH HEE mag in t guiness book of records hoor.
maar goed....
wat is dit toch in Nederland....bedrijven/winkels mogen nog blij zijn dat ze klanten krijgen die wat willen (en kunnen) besteden.
moeten ze hun afspraken ook nakomen makkelijk zat moeten wij ook.
Veel plezier nog mensen en fijne feestdagen,
moortje123 schreef op dinsdag 27 nov 2012, 17:52: goh hoe is t toch mogelijk dat een klant zoveel moet doen nadat ze wat gekocht hebben en niet voor 3 a 4 euro maar goed nadat ik voor zoveelste keer een mail gestuurd heb vandaag zowel gewoon als via fb met de mededeling dat ik dit hier naar Kassa en Radar gestuurd heb en ook naar de winkel waar ik mijn lens gekocht had (die er overigens meteen op reageerden en er wél achteraan gaan en met t verzoek hen op de hoogte te houden) kon er "ineens" een spoed overboeking gemaakt worden.....GOH HEE mag in t guiness book of records hoor.
maar goed....
wat is dit toch in Nederland....bedrijven/winkels mogen nog blij zijn dat ze klanten krijgen die wat willen (en kunnen) besteden.
moeten ze hun afspraken ook nakomen makkelijk zat moeten wij ook.
Veel plezier nog mensen en fijne feestdagen,
De tijd die je nu besteed hebt aan het schrijven van mails en van het melden op Kassa en Radar had je ook kunnen besteden om ze even te bellen. Het is toch algemeen bekend dat communicatie door even met elkaar te spreken een stuk efficienter is. In het bedrijfsleven is e-mail 1 van de grootste veroorzakers van miscommunicatie. Het is meer een tool om makkelijk dingen af te schuiven (zo van: ik heb het toch naar je gemaild, zonder verder te vragen of het duidelijk was en of er actie wordt ondernomen).
jorisw dat is iets wat ik zelf wel kan bepalen of regelen....
als zij t via mail afhandelen kan ik dat ook makkelijk zat !!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer