Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Niet 'zomaar' maar het kan wel als ze de klachten niet oplossen. Hebt u ze al schriftelijk in gebreke gesteld en een redelijke termijn gegeven om het op te lossen?
Stuur ze een "ingebrekestelling" zowel per post als internet en verzoek tot ontbinding contract op korte termijn. Op internet kunt u wellicht een modelbrief googelen.
Opzeggen kan ook telefonisch.
Uit de link:
We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.
https://www.youfone.nl/opzeggen/wifi-of-internetkwaliteit
Zie deze info die u mogelijk kunt benutten: Telecommunicatiediensten - De Geschillencommissie en
Een klacht over mijn telecomaanbieder | ACM ConsuWijzer den zo u zelf een in gebreke stelling wenst te doen:
https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ (de tip van @MAHADMA) met als achtergrond info: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/
Het ligt helemaal aan de oorzaak. Tot de modem is Youfone verantwoordelijk, daarna uzelf. Als er een te slecht internet binnenkomt kunt u Youfone in gebreke stellen. Als uw eigen bekabeling en een te goede isolatie thuis de oorzaak is kunt u niet kosteloos van het contract af.
zit zelf ook bij Youfone maar betaal toch fors minder dan u doet en ja, bij ons werkt internet gewoon naar behoren, u heeft vast het meest uitgebreide pakket maar zelfs dan kom je niet aan dit bedrag wat u noemt volgens mij.
had u voor Maart wel een werkende verbinding en zo ja wat is er dan veranderd??
Installeer alles opnieuw als je dat nog niet geprobeerd hebt. Dus stekkers van modem en TV ontvanger uit het stopcontact halen. Na 10 minuten modem weer aanzetten . Als alle ledjes van je modem branden je TV ontvanger installeren. Als dit niet helpt vervang dan de telefoonkabel naar je modem
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Opzoek naar betrouwbare huurwoning website DH
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Den Haag, nu heb ik er een aantal gevonden die interessant zouden kunnen zijn, echter allemaal op websites waar je een betaald account dient aan te maken alvorens je kunt reageren op een woning of een bezichtiging kunt plannen.
Zitten hier ook betrouwbare websites tussen en zo ja welke zijn dit?
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer