j
door j jonker Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af

1809 9 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 17, 2024 om 20:24
2063 Antwoorden / Vragen

Niet 'zomaar' maar het kan wel als ze de klachten niet oplossen. Hebt u ze al schriftelijk in gebreke gesteld en een redelijke termijn gegeven om het op te lossen?

mahadma
door mahadma - Apr 17, 2024 om 20:24
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Stuur ze een "ingebrekestelling" zowel per post als internet en verzoek tot ontbinding contract op korte termijn. Op internet kunt u wellicht een modelbrief googelen.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2024 om 20:51
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Opzeggen kan ook telefonisch.
       Uit de link:

We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.

https://www.youfone.nl/opzeggen/wifi-of-internetkwaliteit

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 17, 2024 om 22:00
16858 Antwoorden / 202 Vragen
ne
door neodutchio - Apr 17, 2024 om 22:59
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Het ligt helemaal aan de oorzaak. Tot de modem is Youfone verantwoordelijk, daarna uzelf. Als er een te slecht internet binnenkomt kunt u Youfone in gebreke stellen. Als uw eigen bekabeling en een te goede isolatie thuis de oorzaak is kunt u niet kosteloos van het contract af.

1paul
door 1paul - Apr 18, 2024 om 07:26
3152 Antwoorden / 0 Vragen

zit zelf ook bij Youfone maar betaal toch fors minder dan u doet en ja, bij ons werkt internet gewoon naar behoren, u heeft vast het meest uitgebreide pakket maar zelfs dan kom je niet aan dit bedrag wat u noemt volgens mij.

had u voor Maart wel een werkende verbinding en zo ja wat is er dan veranderd??

john devries
door john devries - Apr 19, 2024 om 13:18
218 Antwoorden / Vragen

Installeer alles opnieuw als je dat nog niet geprobeerd hebt. Dus stekkers van modem en TV ontvanger uit het stopcontact halen. Na 10 minuten modem weer aanzetten . Als alle ledjes van je modem branden je TV ontvanger installeren. Als dit niet helpt vervang dan de telefoonkabel naar je modem

rj
door rjw - Apr 19, 2024 om 20:41
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe is de tv aangesloten?