j
door j jonker Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af

1809 9 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 17, 2024 om 20:24
2063 Antwoorden / Vragen
4

Niet 'zomaar' maar het kan wel als ze de klachten niet oplossen. Hebt u ze al schriftelijk in gebreke gesteld en een redelijke termijn gegeven om het op te lossen?

mahadma
door mahadma - Apr 17, 2024 om 20:24
11544 Antwoorden / 51 Vragen
2

Stuur ze een "ingebrekestelling" zowel per post als internet en verzoek tot ontbinding contract op korte termijn. Op internet kunt u wellicht een modelbrief googelen.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2024 om 20:51
7193 Antwoorden / 3 Vragen
2

Opzeggen kan ook telefonisch.
       Uit de link:

We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.

https://www.youfone.nl/opzeggen/wifi-of-internetkwaliteit




heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 17, 2024 om 22:00
16858 Antwoorden / 202 Vragen
2
ne
door neodutchio - Apr 17, 2024 om 22:59
5154 Antwoorden / 12 Vragen
0

Het ligt helemaal aan de oorzaak. Tot de modem is Youfone verantwoordelijk, daarna uzelf. Als er een te slecht internet binnenkomt kunt u Youfone in gebreke stellen. Als uw eigen bekabeling en een te goede isolatie thuis de oorzaak is kunt u niet kosteloos van het contract af.

1paul
door 1paul - Apr 18, 2024 om 07:26
3152 Antwoorden / 0 Vragen
1

zit zelf ook bij Youfone maar betaal toch fors minder dan u doet en ja, bij ons werkt internet gewoon naar behoren, u heeft vast het meest uitgebreide pakket maar zelfs dan kom je niet aan dit bedrag wat u noemt volgens mij.

had u voor Maart wel een werkende verbinding en zo ja wat is er dan veranderd??

john devries
door john devries - Apr 19, 2024 om 13:18
218 Antwoorden / Vragen
0

Installeer alles opnieuw als je dat nog niet geprobeerd hebt. Dus stekkers van modem en TV ontvanger uit het stopcontact halen. Na 10 minuten modem weer aanzetten . Als alle ledjes van je modem branden je TV ontvanger installeren. Als dit niet helpt vervang dan de telefoonkabel naar je modem

rj
door rjw - Apr 19, 2024 om 20:41
3264 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hoe is de tv aangesloten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer

lo
lo25 - Apr 30, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Opzoek naar betrouwbare huurwoning website DH

Ik ben op zoek naar een huurwoning in Den Haag, nu heb ik er een aantal gevonden die interessant zouden kunnen zijn, echter allemaal op websites waar je een betaald account dient aan te maken alvorens je kunt reageren op een woning of een bezichtiging kunt plannen.
Zitten hier ook betrouwbare websites tussen en zo ja welke zijn dit?


Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer