na
door narcisto Feb 10, 2014 om 15:35
Elektronica & tv

Delonghi

Mijn DeLonghi espresso machine uit 05/11 blijkt niet meer gerepareerd te kunnen worden. Destijds gekocht bij mediamarkt voor €462. Nu wordt er een restwaarde gehanteerd van €64,17 terwijl de prijs nog steeds nieuw €462 is.
Is dit gezien dat het apparaat pas 2,5 oud is niet te weinig

489 3 Rapporteer

pavoordf
door pavoordf - Feb 10, 2014 om 15:38
519 Antwoorden / 73 Vragen

Weet je ook waarom het apparaat niet meer te repareren is? Wat is het defect?

na
door narcisto - Feb 10, 2014 om 15:49
4 Antwoorden / 5 Vragen

Nee dat wordt niet aan gegeven. Machine is opgestuurd naar belgie DeLonghi denk ik...

pavoordf
door pavoordf - Feb 10, 2014 om 16:32
519 Antwoorden / 73 Vragen

[quote=narcisto schreef op maandag 10 feb 2014, 15:49]Nee dat wordt niet aan gegeven. Machine is opgestuurd naar belgie DeLonghi denk ik...

Weet je dat zeker? Ik heb ook een DeLonghi gehad. 3x kapot in 2 jaar. Alle keren het Thermisch blok. Werd opgestuurd naar eCare in Duiven. Laatste keer niet meer ter reparatie aangeboden. Ben nog steeds van plan het onderdeel zelf te vervangen. Heb binnenkort meer tijd :-)

DeLonghi Nederland/Kenwood was weinig behulpzaam bij het ter beschikking stellen van documentatie. Uiteindelijk wel gekregen via een bedrijf in Engeland