Es
door Esbosje May 26, 2017 om 20:22
Elektronica & tv

Garantie samsung tv

Hallo,
Ik heb in Februari 2015 een Samsung tv gekocht en nu is hij stuk, er zitten vage zwarte randen rondom de bovenkant, zijkanten en onderkant.
Nu heb ik geen coulance garantie meer omdat het een niet Benelux model is, is er iets wat ik hier tegen kan doen.

Ik heb een prijsopgave gehad om de tv te kunnen repareren maar dat is duurder dan een nieuwe tv aanschaffen.

De tv doet het nog wel maar die zwarte randen worden steeds erger.

Ik vind het niet kunnen dat een tv waarvan net 3 maanden de garantie is verlopen al kapot is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.

Groetjes, Esther Bosveld

4990 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - May 26, 2017 om 20:25
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Wij hier kunnen niets voor U betekenen.

edrick3
door edrick3 - May 26, 2017 om 20:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Dat wordt dan dus een nieuwe tv aanschaffen.
Ik vind het niet kunnen dat een tv waarvan net 3 maanden de garantie is verlopen al kapot is.

Tja.
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

ha
door halex - May 26, 2017 om 20:41
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Waar hebt u de tv gekocht? Nederlandse verkopers leveren normaal gesproken gewoon Benelux-modellen. Hebt u de verkoper ook gevraagd om een extra korting als u een nieuw toestel aanschaft? Of wil die helemaal niets, nu de garantie verlopen is?

tijger1
door tijger1 - May 26, 2017 om 20:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U vindt het niet kunnen, maar het kan dus wel dat er iets kapot gaat.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 26, 2017 om 21:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Om het eerlijk te berekenen moet u het voordeel wat u kreeg door een niet Benelux model te kopen aftrekken van de reparatieprijs.
U kunt ook niet met uw Nederlandse auto in Polen terecht voor een garantieclaim en u had niet eens garantie.

hansje klein
door hansje klein - May 27, 2017 om 00:18
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Rechtspraak duits model: HIER

ro
door ronny530 - May 27, 2017 om 10:04
2779 Antwoorden / 41 Vragen
1

Dat Samsung Nederland u geen coulance verleent komt doordat de tv via de paralel import Nederland is binnen gekomen. Samsung Nederland heeft niets aan de tv verdient want de tv is niet door hen geleverd, voor u is dat zuur maar het standpunt van Samsung om geen coulance verlenen is te begrijpen. U zou de toenmalige verkoper kunnen contacteren om tot een oplossing te komen maar als die zegt er niets mee te doen is het einde oefening. Wat betreft het vroegtijdig defect raken van een tv is er geen peil op te trekken want defect gaan ze allemaal enkel wanneer blijft een verrassing.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer