Garantie samsung tv
Hallo,
Ik heb in Februari 2015 een Samsung tv gekocht en nu is hij stuk, er zitten vage zwarte randen rondom de bovenkant, zijkanten en onderkant.
Nu heb ik geen coulance garantie meer omdat het een niet Benelux model is, is er iets wat ik hier tegen kan doen.
Ik heb een prijsopgave gehad om de tv te kunnen repareren maar dat is duurder dan een nieuwe tv aanschaffen.
De tv doet het nog wel maar die zwarte randen worden steeds erger.
Ik vind het niet kunnen dat een tv waarvan net 3 maanden de garantie is verlopen al kapot is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.
Groetjes, Esther Bosveld
Dat wordt dan dus een nieuwe tv aanschaffen.
Ik vind het niet kunnen dat een tv waarvan net 3 maanden de garantie is verlopen al kapot is.
Tja.
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Waar hebt u de tv gekocht? Nederlandse verkopers leveren normaal gesproken gewoon Benelux-modellen. Hebt u de verkoper ook gevraagd om een extra korting als u een nieuw toestel aanschaft? Of wil die helemaal niets, nu de garantie verlopen is?
Om het eerlijk te berekenen moet u het voordeel wat u kreeg door een niet Benelux model te kopen aftrekken van de reparatieprijs.
U kunt ook niet met uw Nederlandse auto in Polen terecht voor een garantieclaim en u had niet eens garantie.
Dat Samsung Nederland u geen coulance verleent komt doordat de tv via de paralel import Nederland is binnen gekomen. Samsung Nederland heeft niets aan de tv verdient want de tv is niet door hen geleverd, voor u is dat zuur maar het standpunt van Samsung om geen coulance verlenen is te begrijpen. U zou de toenmalige verkoper kunnen contacteren om tot een oplossing te komen maar als die zegt er niets mee te doen is het einde oefening. Wat betreft het vroegtijdig defect raken van een tv is er geen peil op te trekken want defect gaan ze allemaal enkel wanneer blijft een verrassing.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer