na
door narcisto Jun 18, 2008 om 22:05
Elektronica & tv

Gratis telefonische hulp van upc

onlangs heb ik een upc mediabox thuis gekregen om digitale tv te kunnen bekijken. Helaas ging de installatie niet goed. Er zat een kaart bij voor 30 minuten gratis telefonische ondersteuning. Maar helaas omdat ik in totaal 2 x had gebeld  de eerste keer 12 wachttijd en de tweede keer ook 10 minuten wachttijd, had ik tot mijn verbazing in totaal maar 8 minuten met een medewerker gesproken en werd ik in de tweede gesprek afgebroken omdat de zogenaamde gratis 30 minuten op waren. Vind het toch zeer aso dat de wachttijd van de gratis minuten afgetroken worden, kan dit zo maar? dacht altijd dat wachttijd niet berekend werd.

230 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2008 om 08:59
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Dat het zomaar kan, dat heeft u dus ervaren. Inderdaad is het nu aan te bevelen om uw klacht schriftelijk in te dienen op het door Kiran aangegeven adres. Stel daarbij uitdrukkelijk dat u meent voor 30 minuten gratis ook 30 minuten gratis contact te krijgen en dat, nog veel belangrijker m.i.) het niet zo mag zijn dat u na een moeizaam verkregen contact ook nog wordt afgebroken en dus tegen betaling opnieuw een poging moet doen (met eventueel weer lang wachten)

kiran
door kiran - Jun 19, 2008 om 09:01
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo narcisto


Misschien maar eens schrijven?


UPC / Antwoordnummer 9104 / 1000 WT Amsterdam


Of je moet het contactformulier willen invullen? Google: vraagalex > upc


Succes, groet, kiran

na
door narcisto - Jun 19, 2008 om 09:01
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

bedankt heb het formulier ingevuld en opgestuurd

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer