Interactive Televisie Ziggo
Volgens alle informatie van Ziggo zou vanaf 1 september interactieve televisie standaard bij alle abonnementen zitten. Nu heb ik TV standaard en dan zou je dus On Demand en TV Gemist erbij krijgen. Ik heb ook zo'n interactieve HD recorder. Maar als ik dus iets wil terugkijken of een film of serie On Demand wil kijken krijg ik de melding dat ik een abonnement op deze dienst nodig heb?
Heeft iemand het wel al werkend gekregen? Zo ja, hoe?
[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 12:04]Dat weet ik, maar ook die werken niet.
Er is al wel 3 avonden/dagdelen storing op i.a. t.v., maar dan krijg je een andere melding, iets van afspelen mislukt, probeer het lager nog eens.
Je hebt wel de bijbehorende versterker aangesloten? Er knippert geen klein lampje op je decoder?
Ik heb het getest met de gratis promoties, en die werken wel. Dus technisch zou het moeten werken.
Ik heb nu de decoder uit en aangezet en interactieve televisie opnieuw geïnstalleerd, knippert inderdaad zo nu en dan een lampje. Misschien moet ik nu even geduld hebben, want de menu's bij On Demand zijn helemaal leeg op dit moment.
Oke, bedankt. Morgen maar 's met Ziggo bellen dan, het was meer uit nieuwsgierigheid dat ik het wilde uitproberen kan er wel zonder.
Krijg na een tijdje de foutmelding:
[quote]ZOEKT NETWERK
Probeer het later opnieuw. Druk op
'Terug' om terug te gaan.
........knippert inderdaad zo nu en dan een lampje............ Dan werkt i.a. niet goed. Dit heeft niets met de i.a. storing te maken die nu al dagen duurt. Kijk je aansluitingen/kabels even goed na.
Bij mij zijn de VOD menu's niet leeg overigens.
Bedankt.
Ik heb inmiddels via de storingspagina van Ziggo gezien dat er sinds gisteravond een storing is in mijn gebied met IA televisie. Dus het ligt daaraan, alles is verder goed aangesloten en ingesteld.
Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor al je reacties.
[quote=diumenge schreef op zondag 4 sep 2011, 12:34]Bedankt.
Ik heb inmiddels via de storingspagina van Ziggo gezien dat er sinds gisteravond een storing is in mijn gebied met IA televisie. Dus het ligt daaraan, alles is verder goed aangesloten en ingesteld.
Ik kijk het wel even aan. Bedankt voor al je reacties.
Sorry, maar die storing heeft niets te maken met het knipperende ledje, de lege menu's en/of de melding 'zoek netwerk'.
Bij de storing die al dagen gaande is (miskleun, Ziggo!) krijg je een andere melding, n.l. afspelen mislukt, probeer het later nog eens.
Nou, ik had de menu's weer terug bij IA TV, promoties kan ik dus weer zien en dat werkte eerst dus wel (trailer kijken ofzo). Maar nu krijg ik inderdaad een melding dat er iets fout is gegaan en ik het later opnieuw moet proberen.
De films in mijn TV Standaard zie ik nu ook weer, maar dan krijg ik weer de melding dat ik een abonnement moet nemen....
Bedankt voor de links naar het forum, ik ben nu bezig met fabrieksinstellingen te herstellen, wellicht werkt dat.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer