co
door coerwinkel Mar 1, 2020 om 13:54
Elektronica & tv

Klacht sonos

Zijn er meer klanten van sonos die problemen hebben met de ondersteuning van hun aansturing via Android ed

3685 5 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Mar 1, 2020 om 14:03
7368 Antwoorden / 14 Vragen

ja hoor lees maar hier

jo
door jorisw - Mar 1, 2020 om 14:04
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, werkt allemaal prima. Wat voor problemen heb je? Is de Sonos aangesloten via WIFI of CAT5? Heb je al gekeken of er interferentie is met andere WIFI netwerken? Sonos (of eigenlijk: streaming in het algemeen) is daar gevoeliger voor dan standaard internetverkeer zoals browsen en email.

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2020 om 16:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier geen problemen.
Wat voor genre problemen wilt u iets over horen? En zou u daar dan iets mee kunnen doen?

Ar
door Arjan25 - Mar 1, 2020 om 19:32
37 Antwoorden / 0 Vragen

Wat voor melding krijg je te zien?
Hier had ik problemen met de Arris modem van Ziggo, daardoor kreeg ik steeds de melding dat hij geen contact met de server kon maken.
Met een extra router er achter en het modem in bridgemode werkt hij voor zoals het hoort.

luppo
door luppo - Mar 2, 2020 om 10:35
69 Antwoorden / 0 Vragen

Sonos is een waardeloos systeem,onbetrouwbaar en van de goden afhankelijk.
Ik als gepensioneerd audio specialist adviseer u
Gooi die troep de deur uit en schaf een bedraad luidsprekersysteem aan.

Grunnen.
door Grunnen. Mar 2, 2020 om 12:20
509 Antwoorden / Vragen

Of het allemaal niks kost . Waarom is bedraad beter dan?

gerbera
door gerbera Mar 2, 2020 om 13:42
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Bij mijn dochter werkt het al jaren prima, dus zo waardeloos is het niet. En vreemd dat er véél niet gepensioneerde audiospecialisten zijn die er zeer positief over zijn.

krezie
door krezie Mar 2, 2020 om 13:46
20 Antwoorden / 0 Vragen

Jongere mensen horen, over het algemeen, beter. :-p

tijger1
door tijger1 Mar 2, 2020 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb een Sonos soundbar, werkt voortreffelijk.