hildehilde
door hildehilde Sep 4, 2011 om 14:22
Elektronica & tv

Ondertiteling bbc

Sinds 1 september heb ik via mijn digitale tv 4 BBC zenders (helaas geen misdaadnet meer, maar dat is weer een andere discussie). Nu zou ik graag de originele ondertiteling (dus zoals door BBC doorgegeven indien van toepassing ) willen lezen.Maar omdat er geen teletekst wordt doorgegeven vraag ik me af of er een manier bestaat om toch van de engelse ondertiteling gebruik te kunnen maken

6766 11 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Sep 4, 2011 om 14:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Toch op teletekst drukken: 888 intoetsen en dan heeft u de Engelse ondertiteling.

Jammer inderdaad dat misdaadnet is afgeschaft. Keek er graag naar.

hildehilde
door hildehilde - Sep 4, 2011 om 14:47
11 Antwoorden / 16 Vragen

tdehond!!

Yes, geweldig het werkt. Zo simpel,maar ik dacht "geen teletekst,dus ook geen functies op te roepen"
Nu maar hopen dat ze ook af en toe een goede detective uitzenden,want daar heb ik me nog niet in verdiept.
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie, nu is BBC een stuk beter te volgen.

tdehond
door tdehond - Sep 4, 2011 om 16:15
4744 Antwoorden / 9 Vragen

ZONDAG 4 SEPTEMBER 2011

21.30 uur BBC One GEORGE GENTLY
Splinternieuwe afleveringen van de jarenzestigdetectiveserie met Martin Shaw en Lee Ingleby. Gently upside down heet de eerste. Nog niet te zien geweest bij Canvas of KRO.

vladja
door vladja - Sep 4, 2011 om 16:18
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Op BBC1 zijn regelmatig detectiveseries te zijn.

Vladja

tdehond
door tdehond - Sep 4, 2011 om 16:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

MAANDAG 5 SEPTEMBER 2011
23.35 uur BBC One FIELD OF BLOOD
Laatste deel van een tweedelige miniserie, pilot voor een mogelijk langerlopende nieuwe Schotse detectiveserie.

review:
klik

vladja
door vladja - Sep 4, 2011 om 16:39
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Als je het eerste deel niet gezien hebt, wordt het heel moeilijk om het tweede deel te volgen.

Vladja

chris74
door chris74 - Sep 4, 2011 om 18:00
564 Antwoorden / 44 Vragen

Misdaadnet is vervangen door RTL Crime, daar komen nu alle misdaad series op, Die op misdaadnet waren.

hildehilde
door hildehilde - Sep 4, 2011 om 23:14
11 Antwoorden / 16 Vragen

Nou Chris74 vergeet dat verkooppraatje maar, zo hebben ze het in de media gepresenteerd. Hier heb ik me dus wel in verdiept.
Misdaadnet had alleen Europese series zoals Zweedse ,Franse, Britse,Duitse etc die een bepaalde diepgang en rust uitstralen. Rtl crime, ik heb hun programma voor september gezien ,wordt geregeerd door Amerikaans gedoe. Csi Miami,Bones etc. en een enkele Europese (oa Blauw blauw!!!!) Ik heb de dame gemaild die voor de programmering verantwoordelijk was en ik kreeg als antwoord dat men er naar streeft (dus geen garantie) om in de toekomst meer Europese series uit te zenden. Die Amerikaanse series zullen de boventoon blijven voeren en die interesseren mij dus geen fluit. Maar wat nog erger is ,om rtl crime te kunnen ontvangen moet je weer een extra (duurder dus) pakket aanschaffen. Ze zijn niet achterlijk hoor daar bij Ziggo.

tdehond
door tdehond - Sep 5, 2011 om 09:00
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Misdaadnet is gewoon afgeschaft met ingang van de nieuwe pakketten. Extra service van Ziggo? ;)

RTL crime is er niet mee te vergelijken.

dirkpeter
door dirkpeter - Sep 5, 2011 om 15:03
6 Antwoorden / 0 Vragen

bij is het zo dat in de digitale decoder je kunt aanvinken dat je ondertitels wild !

ziggo samsung.

dirkpeter
door dirkpeter - Sep 5, 2011 om 15:06
6 Antwoorden / 0 Vragen

wat een mooie foto ! kan ik 'm niet downkoaden via Facebook ?
https://www.facebook.com/Bleijerheide