merlijn2005
door merlijn2005 Nov 10, 2016 om 12:50
Elektronica & tv

ONGEVRAAGD NIEUWE ZENDERS BIJ zIGGO BETALEN

Kortgeleden een prijsverhoging van Ziggo gehad van € 5.- voor div, sportzenders etc. die ik helemaal niet wil maar wel moet betalen. Nu komen er weer een aantal ongevraagde zenders bij en weer een prijsverhoging.

Hiern heb ik niet om gevraagd want ik kijk hier niet naar. Ben je verplicht om dit allemaal te betalen?
Ik vraag me af waar het op gaat houden. Zo wordt mijn abonnement bin korte tijd wel erg duur.

3169 13 Rapporteer

simon55
door simon55 - Nov 10, 2016 om 12:57
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Wat voor abbonnement heeft U , ik heb nog nooit ongevraagde zenders gezien en ben al jarenlang klant bij ze

Ma
door Mat Matheij - Nov 10, 2016 om 12:57
986 Antwoorden / 3 Vragen

Het is mij onbekend welk pakket u heeft maar ik herken mij niet in deze prijsverhogingen. Mogelijk heeft u al dan niet bewust een additioneel pakket aangevraagd. Bezie hiervoor 'Mijn Ziggo' alwaar u uw pakketgegevens kunt inzien of neem contact op met Ziggo. (1200)

Gr
door Grunn1 - Nov 10, 2016 om 12:59
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Raar ik zit al jaren bij Zigo maar heb nog nooit een ongevraagde verhoging gehad van 5 euro en ook recentelijk niet. Tevens zijn er de afgelopen tijd ook geen extra sportzenders bij ziggo toegevoegd. Het lijkt er meer op dat je een extra aanvullend pakket hebt aangevraagd zoals bijvoorbeeld filmnet voor 5 euro per maand.

br
door bravehenk - Nov 10, 2016 om 13:09
206 Antwoorden / 0 Vragen

Komt mij ook totaal onbekend voor.
Ben toch al heel wat jaren abonnee.
Vind het ook vreemd dat er niemand anders op dit forum daarover geklaagd heeft.
Bij prijsverhoging van paar euro  vliegen de topics je al om de oren.
Zou inderdaad in mijn Ziggo eens raadplegen wat er allemaal recentelijk aangevraagd is wellicht door ander gezinslid?

gr Henk

merlijn2005
door merlijn2005 Nov 10, 2016 om 18:43
47 Antwoorden / 43 Vragen

Ik heb niets aangevraagd en heb geen huisgenoten.

Als Ziggo-klant heeft u al een ruim tv-pakket met de populairste films en series. Maar per 1 januari wordt uw pakket nog completer. We breiden het dan uit met het beste van HBO. De eerste 3 maanden betaalt u niks extra's. Daarna betaalt u € 2,00 per maand meer.

Dus geheel ongevraagd.

ja
door jackyh - Nov 10, 2016 om 13:10
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb wel een extra pakket en heb gisteren een mail van Ziggo ontvangen. Daarin staat o.m. dat ik zomaar zonder kosten en zonder er iets voor te doen, HBO kan gaan kijken. Men heeft het nog wel over demand. Dat zou ingaan per 1 januari 2017. Ik heb niet eens een kastje waar dat mee kan dus hoe of wat, ik weet het niet. Men is dus op het ogenblik wel aan het rommelen. Ik wacht maar af want ik ga echt niets doen en zeker niet meer betalen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 10, 2016 om 13:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als u er zelf niet uitkomt bel ze dan even . Gratis op nummer 1200.
Ik vind ze altijd erg correct en behulpzaam aan de lijn.
Diewilik

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 10, 2016 om 13:31
7207 Antwoorden / 3 Vragen

Als u er telefonisch niet uitkomt dan kunt u nog een contactformulier invullen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 10, 2016 om 14:07
16883 Antwoorden / 202 Vragen

U kunt als u het met deze gang van zaken niet eens bent altijd(!!!) overstappen. Om dezeeden ben ik al een aantal maanden geleden naar een andere goedkopere provider overgestapt die niet meer en ook niet minder biedt dan dat ik graag wil. (eenzijdige aanpassing is een geldige overstap reden).
Als u de media volgt bent u niet de enige die overstapt (om soortgelijke redenen). Ziggo verliest momenteel nog steeds veel klanten en dat kost hen geld dat dan toch ergens vandaan moet komen.

merlijn2005
door merlijn2005 - Nov 10, 2016 om 18:39
47 Antwoorden / 43 Vragen

ik verzin dit niet.  Eerdere mail was van gelijke strekking over sportzenders. Dit staat in de mail van Ziggo van vandaag:

Als Ziggo-klant heeft u al een ruim tv-pakket met de populairste films en series. Maar per 1 januari wordt uw pakket nog completer. We breiden het dan uit met het beste van HBO. De eerste 3 maanden betaalt u niks extra's. Daarna betaalt u € 2,00 per maand meer.

pi
door pieterwolters Nov 10, 2016 om 18:48
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Op de Ziggo website staat dat je per 1-1-2017 Ziggo Movies & Series XL kunt bestellen waar HBO in zit. Verder niks over deze verhoging. Zeker weten dat het geen phishing mail is?

Gr
door Grunn1 Nov 10, 2016 om 23:11
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb ook een mail gehad maar daarin staat niks over een verhoging en ook nooit een verhoging gehad voor sport zenders.
Hieronder de mail van ziggo.

Als Ziggo-klant heeft u al een ruim tv-pakket met de populairste films en series. Maar per 1 januari wordt uw pakket nog completer. We breiden het dan uit met het beste van HBO. U hoeft daar niks extra's voor te betalen en niks voor te doen.
Geniet van het beste van HBO
Vanaf volgend jaar kunt ook u genieten van HBO films en series zoals Game of Thrones, Westworld en Girls. Series van de hoogste kwaliteit die wereldwijd al miljoenen kijkers trokken. We delen ze dan ook graag met u. Onbeperkt via On Demand.

ma
door maarten heest - Nov 10, 2016 om 18:53
463 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij haalt u hier van alles door elkaar. En wordt een kabel een kluwen. Natuurlijk hoeft u nooit te betalen voor een pakket waar u niet voor kiest.
Maar daarnaast zijn er 'reguliere' prijsverhogingen van Ziggo. Misschien gebruikt men een extra zender in de reclame-uitingen wel eens als een verzachtende omstandigheid voor een verhoging van prijzen. Maar van het zo maar kiezen en betalen voor een extra pakket is echt niet aan de orde.

reflecs
door reflecs - Nov 10, 2016 om 19:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het gaat om TV Royaal:https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/tv-royaal/
Ziggo kan het pakket aanpassen en als het u niet bevalt kunt u met dat pakket stoppen, maar als u het toch houdt zit er niets anders op dan de nieuwe prijs te betalen.

marita5
door marita5 - Nov 10, 2016 om 20:18
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Merlijn2005 ,

U heeft wel degelijk gelijk , iedereeen die het Royaal pakket heeft krijgt nog bericht , u kunt dan opzeggen , klik op de rode regel .

http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-plaatst-films-en-series-hbo-in-vernieuwd-pluspakket/

Cookies
door Cookies - Nov 11, 2016 om 11:05