ra
door rabbink Dec 1, 2003 om 12:05
Elektronica & tv

Philips Breedbeeld TV 28PW9615/12

Ik heb na lang afwegen ongeveer drie jaar geleden een nieuwe en gelijk een breedbeeld TV gekocht, met surroud boxen en alle toebehoren. Ik was toen bijna 3000 gulden kwijt voor het geheel(TV boxen en Meubel). Maar toen werd ook gezegd dat ik één van de betere merken had gekocht!!! Nu sinds een paar weken krijgt de beeldbuis keuren, en de monteur van de winkel waar ik deze TV heb gekocht melde mij dat momenteel vele van dit type,model, merk dit probleem hebben. Mijn eerste reaktie was, dan zal philips het ook wel goed afhandelen!! Nu blijkt wel dat het met afhandelen maar om één ding te doen is ik moet 160 euro betalen en dan worden de reparatie kosten betaald door de philips. En dan praat men ook nog over een coulance regeling!! Ik vind dit geen reklame, slechter nog ik zal er alles aan doen om philips dit duidelijk te maken!! Een mooi voorbeeld onze auto kreeg naar vijf jaar een gebrek wat een fabrieks fout bleek te zijn, ALLES is vergoed door de leverancier, dus zo kan het ook!!!! Ik ben nu op zoek naar mensen die blijkbaar het zelfde probleem hebben, en wie weet moeten we het op een ander niveau uit vechten!!

1146 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:14
91 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas krijg je hier mee geen poot aan de grond bij philips en zou ik deze regeling accepteren.
Een TV is geen AUTO en mag je er ook niet mee vergelijken.
Wat de coulance in dit geval inhoud is dat jij voor een deel het verslijten van de beeldbuis betaald. philips weet namenlijk niet hoeveel uur jij gebruik hebt gemaakt van de TV en dus is dit een redelijke oplossing.
Je hoeft dit antwoord niet te accepteren maar alle andere stappen die je onderneemt kosten je op dit moment alleenmaar meer geld.
Bezint dus eer ge begind.

ko
door koev - Apr 16, 2004 om 12:14
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb dus een soortgelijke ervaring met onze Philips breedbeedtelevisie (zie verhaal 30-11-2003) en ben het dus volledig met je eens. hoe meer klachten Philips hierover krijgt hoe sterker wij natuurlijk staan als consument. Ze moeten gewoon kwaliteit leveren en zeker voor die prijs en dat heeft naar mijn idee niets te maken met een coulance-regeling.

ro
door roekie_1 - Nov 19, 2004 om 08:55
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb zelf een Philips 28PW9503 breedbeeld tv, 6 jaar geleden gekocht. Een paar weken gelden begonnen de kleuren te veranderen, het beeld werd bijv. oranje, daarna sprong hij vanzelf op standby en ging het lampje snel rood knipperen. Je kon hem steeds weer aan doen maar na een tijdje werden de kleuren niet meer helder en kwamen er gelde horixontale strepen bij. Uiteiondelijk hadden we alleen maar donkergroen beeld. Naar de reparateur: er moet een nieuwe beeldbuis in. Weij gaan nu waarschijnlijk een andere tv kopen, niet meer van Philips.


Verder: we hebben ook een surround system. Eerst van Sony. Altijd heeft er een box op de tv gestaan. Het vreemde is dat we sinds de klachten begonnen een surround system van Philips hebben, nou vraag ik me af.....Kan het aan de hilips-box op de tv liggen. Nu neem ik aan dat die systemen speciaal voor de tv zijn gemaakt maar toch ik hoorde dat ze wel degelijk inloed uit zouden kunnen oefenen op de beeldbuis, al heb ik zelf niet het idee dat mijn klachten door magnetisme kunnen komen. Voor mijn idee moet het beeld dan niaar de box gaan trekken en wij hadden gewoon een rot geheel slecht beeld.


En over die coulance van Philips: mijne is 6 jaar oud en daar wil Philips niets meer voor betekenen. Ik zou dolblij zijn met 160 euro, zeker voor de eerste reperatie na die drie jaar van jouw tv.


Groet. 
<SCRIPT language=javascript>postamble();

mi
door mijj - Jan 20, 2009 om 13:44
15 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb zelf goede ervaringen met Philips, als je maar op tijd belt als de klachten beginnen. Heb bovenstaande problemen ook gehad en naar volle tevredenheid door Philips Consumer Care opgelost en vaak al met een Software Upgrade of Reset

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer