Gi
door Gichen11-59 Feb 24, 2017 om 18:52
Elektronica & tv

Philips LED TV 32PFK4101 geluid vervormd

Heeft iemand dezelfde ervaring als ik met de Philips LED TV 32PFK4101 dat daarvan het geluid erg vervormd vooral bij NPO zenders als er word geproken, en wat is daarvoor de oplossing.

Ik heb al contact gehad met Coolblue en Philips maar die konden mij geen leentoestel geven tijdens deze reparatie ( 2 a 6 weken ), en ik heb op verschillende manieren updates uitvoerd en de digitale handshake uitgevoerd maar dit heeft niets geholpen.


Groet,

Andre

5397 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 24, 2017 om 19:04
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Gichen11-59 , 

Probeer de probleemoplossinggids eens  , klik op de rode regel .

http://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/portal/nl/ModelSelect 

Lees ook eens de handleiding van uw tv , pagina 46 en 58 .

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:04
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Maritas,
bedankt voor je tip ik heb het geprobeert maar mijn model kon die niet vinden ook niet met de toevoeging-12 of /12 en ook wanneer ik in het algemeen bij tv's zocht zag ik mijn probleem er niet bij staan maar wel een oplossing die in het algemeen zou moeten werken dit heb ik uitgevoert en als dit werkt dan meld ik dit.

Groet,

Andre

marita5
door marita5 Feb 25, 2017 om 18:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Gichen11-59 , hopende voor u dat deze oplossing werkt .

fa
door familyman - Feb 24, 2017 om 19:10
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het is een logisch gevolg van de tegenwoordige internet aankoop cultuur dat de term "leentoestel" die je bij een stenen winkel mogelijk wel zou krijgen via de internetweg niet krijgt. Overigens, ik ga ervan uit dat de leverancier/verkoper Coolblue is, dus, is dat uw aanspreekpunt, Philips niet.

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:07
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo familyman,

Bedankt voor je reactie, een leentoestel kon ik wel krijgen maar dan moest ik de fout binnen 1 maand melden en ik was 2 weken te laat en Coolbleu melde mij dit probleem eventueel met Philips op te lossen maar als ik het moet opsturen voor garantie dan moet dat inderdaad via Coolbleu.

Groet,

Andre

Cookies
door Cookies - Feb 24, 2017 om 19:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Al diverse geluidsinstellingen uitgeprobeerd? Dit uit, dat aan?

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:11
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo carola 83,

bedant voor je reactie, ik heb deze mogelijkheden al uitgeprobeert en nu heb ik bv automatisch volume aan gezet om maar te proberen wat het toestel doet want ik heb allelei mogelijkheden al geprobeert dus maar weer afwachten.

Groet,

Andre

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 24, 2017 om 21:04
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Zet de fabrieksinstellingen eens terug. Dat lost heel vaak problemen op.

Let wel op! Alle instellingen incl. de zenders gaan verloren en moeten opnieuw ingesteld worden net als bij een gloednieuwe TV.

Gi
door Gichen11-59 Feb 25, 2017 om 18:14
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo mathijs_b,

bedankt voor je reactie, deze optie is inderdaad ook geprobeert direct na het updaten zoals Philips dit wilde laten uitvoeren via een usb stick en gedownload software update maar dit hielp niet.

Groet,

Andre

Ge
door Genee - Feb 25, 2017 om 19:06
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Neem aan dat u ook al gekeken heeft bij de instellingen van het geluid.
Zet daar eens zoveel mogelijk alle extra's uit.
Zou beginnen met de meest eenvoudige geluidsweergave in te stellen.

Gi
door Gichen11-59 Mar 21, 2017 om 20:17
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Toonder,

Bedankt voor je reactie en inderdaad dat heb ik ook gedaan net als de default waarde en een update enz gedaan zoals Philips dit voorstelde maar hiermee is het probleem tot op heden niet opgelost.

Groeten,

Andre

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer