de
door destriene May 11, 2014 om 10:35
Elektronica & tv

Samsung tab en tv

hallo ieder die dit leest
toen vorig jaar onze tv stuk ging , hebben wij , een samsung 55f8000 tv gekocht , omdat je daarbij een 10.1 inch tablet kreeg
nu pas wil ik film die ik op de samsung tab 3 heb , kijken op de tv , en ontdek dat daar geen programma opzit , zoals screen mirroring , om te streamen met de tv
op mij samsung galaxy s 3 zit dat er standaard op en dat werkt prima
ik heb geprobeerd om een app te installeren die ik in de google store gevonden heb , maar die geven aan , dat de telefoon wel compatibel V is , maar bij de samsung gt-5210 staat een X
weet iemand of ik zelf ergens iets kan vinden en installeren zodat ik screenmirroring kan gebnruiken ??of de winkelier of de fabrikant hier iets op zou weten ??? en zou het niet kunnen , wat mij ongelooflijk lijkt , zou dan als ik er een kabeltje voor koop , het wel werken .( ik heb er helemaal geen idee over hoe het met een kabeltje werkt , niet hetzelfde als usb dat weet ik inmiddels )
ik stel deze vraag liever eerst op kassa , want dan heb ik sneller antwoord dan dat ik naar de samsung mail
alvast bedankt aan alle die een antwoord geeft
fijne Moederdag jacqueline v z

2515 8 Rapporteer

br
door brui0929 - May 11, 2014 om 11:00
636 Antwoorden / 10 Vragen

Ga eens naar zoeken type daar de naam van de app in en installeer de app.
Alternatieven voor deze app zijn van samsung all share Nero mediahome of XBMC player.
Deze twee installeer je op de computer en voor XBMC player is er een app waarmee dit programma,
met je tablet of ipad bedient.

br
door brui0929 - May 11, 2014 om 11:04
636 Antwoorden / 10 Vragen

XBMC player is te downloaden op www.xbcm.org kies windows er zijn ook apps die je dan kunt installeren binnen dit,
programma.

de
door destriene - May 11, 2014 om 12:56
46 Antwoorden / 34 Vragen

Hallo brui bedankt voor je antwoord , maar als ik die app op mijn tablet installeer , moet ik dan niet ook iets op mijn televisie hebben om die app te kunnen openen ?
ik wil met het installeren even wachten tot ik zeker weet of het screen mirroring echt niet gaat lukken , want daarom hebben wij voor samsung gekozen
ik ga toch ook maar een mail wegdoen naar de samsung , misschien dat zij een app of zoiets hebben die niet zo uitgebreid is en wat gemakkelijker werkt , ik ben niet zo een slimmerik
Weet jij toevallig ook met wat voor kabel ik de tablet op mijn tv kan aansluiten ?
Met dit slecht weer zou het fijn zijn om film te kunnen kijken en de bcc is open op zondag ik zou daar een kabeltje kunnen gaan halen
alvast bedankt
gr j v z

ro
door ron530 - May 11, 2014 om 13:03
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De tablet wordt geleverd met een usb kabel, als de tv ook een usb ingang heeft kunt u de tab op die ingang aansluiten.

de
door destriene - May 11, 2014 om 13:36
46 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ron530 schreef op zondag 11 mei 2014, 13:03]De tablet wordt geleverd met een usb kabel, als de tv ook een usb ingang heeft kunt u de tab op die ingang aansluiten.

ron bedankt voor het meedenken ,maar zo gemakkelijk is het niet ( was het maar waar ) ik heb gelezen dat je er een speciaal kabeltje voor moet hebben , of een omvormer ?( weet niet wat dat is ), maar ik heb het voor het zekere toch geprobeerd en het gaat echt niet via usb , en via een kabeltje is mijn 2 de keus hoewel ik wel zou willen weten hoe dat werkt
groetjes jvz

ph
door philip36 - May 11, 2014 om 13:37
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Probeer eens de app's iMediaShare of Sitecom Controller.
iMediaShare kan bestanden van internet maar ook van je tablet of nas naar TV streamen.
Beide kunnen mediabestanden streamen naar TV via draadloos netwerk.

laaglander
door laaglander - May 11, 2014 om 14:15
473 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.youtube.com/watch?v=Oy5PPstjD6U

de
door destriene - May 13, 2014 om 12:03
46 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=destriene schreef op zondag 11 mei 2014, 10:35]hallo ieder die dit leest
toen vorig jaar onze tv stuk ging , hebben wij , een samsung 55f8000 tv gekocht , omdat je daarbij een 10.1 inch tablet kreeg
nu pas wil ik film die ik op de samsung tab 3 heb , kijken op de tv , en ontdek dat daar geen programma opzit , zoals screen mirroring , om te streamen met de tv
op mij samsung galaxy s 3 zit dat er standaard op en dat werkt prima
ik heb geprobeerd om een app te installeren die ik in de google store gevonden heb , maar die geven aan , dat de telefoon wel compatibel V is , maar bij de samsung gt-5210 staat een X
weet iemand of ik zelf ergens iets kan vinden en installeren zodat ik screenmirroring kan gebnruiken ??of de winkelier of de fabrikant hier iets op zou weten ??? en zou het niet kunnen , wat mij ongelooflijk lijkt , zou dan als ik er een kabeltje voor koop , het wel werken .( ik heb er helemaal geen idee over hoe het met een kabeltje werkt , niet hetzelfde als usb dat weet ik inmiddels )
ik stel deze vraag liever eerst op kassa , want dan heb ik sneller antwoord dan dat ik naar de samsung mail
alvast bedankt aan alle die een antwoord geeft
fijne Moederdag jacqueline v z